درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29339صفحه نخست » شنبه، 16 اردیبهشت 1396 - 09:57
افزایش جنگ رسانه‌ای چین و کره شمالی
پس از انتقادهای رسانه‌ای کره شمالی از چین مبنی بر افزایش فشارهای پکن بر این کشور، رسانه‌های جمعی چین نیز با انتشار مطالبی به صورت یکپارچه اقدام به مقابله به مثل کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از انتقادهای رسانه‌ای کره شمالی از چین مبنی بر افزایش فشارهای پکن بر این کشور، رسانه‌های جمعی چین نیز با انتشار مطالبی به صورت یکپارچه اقدام به مقابله به مثل کردند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، خبرگزاری کره شمالی و تارنماهای حکومتی این کشور به تازگی و در اقدامی نادر، مطالب انتقادی و تندی علیه چین نوشته و اعلام کردند که ما در باره رابطه دوستانه با این کشور درخواست و التماس نمی کنیم.


این کشور همچنین از پکن به دلیل افزودن بر تحریم ها و فشارها انتقاد کرده و آورده است که پیونگ یانگ هرگز تحت این فشارها برنامه تسلیحاتی هسته ای خود را که ستون کشور محسوب می شود، متوقف نمی کند.


سابقه نداشته است که رسانه های گروهی کره شمالی تاکنون با چنین صراحتی چین را مورد انتقاد قرار داده و رابطه دوجانبه را زیر سئوال ببرند.


در پاسخ به اقدام رسانه های کره شمالی؛ رسانه های کشور چین از جمله تارنماهای چاینا ارگ، مردم و گلوبال تایمز نیز با انتشار گزارش هایی آورده اند که انتقادهای کره شمالی صورت مساله را پاک نمی کند.


در گزارش این رسانه ها آمده است: کره شمالی باید به دنبال عاری سازی منطقه از تسلیحات اتمی باشد و انتقادها از چین در این شرایط سازنده نیست و دردی را دوا نمی کند.


رسانه های چین در پاسخ به این انتقادها، کره شمالی را به برخورد غیرمنطقی با مسایل متهم کرده و آورده اند که انتقادهای گستاخانه سازنده نیست.


همزمان وزارت امور خارجه چین نیز با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که نباید اجازه داد اختلافات در شرایط موجود روابط دوجانبه را تحت تاثیرات منفی قرار دهد.


رسانه های جمعی چین در روزهای اخیر بارها کره شمالی را متهم به دامن زدن به تنش ها کرده و افزوده اند که این کارها روابط دو کشور را وخیم تر می کند.


جنگ بی سابقه رسانه ای میان کره شمالی و چین حتی باعث شده است تا وزارت وحدت کره جنوبی هم به آن واکنش نشان دهد و با انتشار بیانیه ای از حمله رسانه ای کره شمالی به عنوان یک حرکت بی سابقه علیه چین یاد کند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد