درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 22 آذر 1398 - 05:23   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29338صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 16 اردیبهشت 1396 - 09:52
غارت سیاست و روابط عمومی
هرشخص دیوانه، مرموز، غیرعادی و معتاد می تواند خودش را شاغل در روابط عمومی معرفی کند. در واقع، اعتبار نامه ها در روابط عمومی ها، فاقد اعتبار و پروانه هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زمانی که رونالد ترامپ جلسه ای برای دیدار با نخبه های خبری آمریکایی تشکیل داد، ما را با توهین دیگری به مطبوعات شگفت زده کرد. او با خشم اظهار کرد که شما همه دروغگو هستید، کلمه بهتر فریب خوردگان هستید.


دانستن اینکه آیا رفتار ترامپ در مقابل رسانه ها برای دیکته قدرت خودش برآنهاست یا تحقیر عمومی آنها یا هر دو مشکل است؟ در هر صورت، رسانه های خبری ابزاری برای وی برای موفقیت برندش و گواهی بر سبقت جویی او هستند.


آنچه بین ترامپ و مطبوعات وجود دارد، فرم جدید و تغییر یافته ای از بهره بردار و منابع طبیعی است. او یک معدنچی و شکارچی دغل، عاری از حس مسئولیت است و برای حفظ حیات خودش تلاش می کند. بیشتر شبیه یک سوخت فسیلی محدود یا یک گونه در حال انقراض است تا انرژی خورشیدی یا بادی.


قوانین جدی وجود دارد که مانع ترامپ برای بازی به عنوان یک مرد خیلی بد در حوزه روابط عمومی می شود. وقتی ترامپ به مطبوعات برچسب زد، آنها به سمت تقلب کشیده شدند – این استراتژی فریب کارانه ای در جهت خاموش کردن مخالفانش بود. عمل او باعث تجزیه جریان های طرفدار صلح شد، بیشتر آن ساختگی بود و چرا که نه؟ سیستمی که فعالیت ها را کنترل می کند غیرفعال و ناتوان است و به نوعی، رأی دهندگان نیز غیر فعال می شوند.


این مطلب را به گروه های طرفدار روابط عمومی ها و متخصصان علم ارتباطات که قواعد سازمانی آنها رسانه ها و مدیریت آنها هستند، بگویید. این مطلب را به توده روزنامه نگاران حرفه ای، فعالان، افراد شرکت کننده در مبارزات انتخاباتی، وبلاگ نویس ها، محتواسازان، داستان نویسان و مبلیغین که با ابزار آزادی رسانه ها را آلوده می سازند، بگویید. آنها به تنهایی مسئول این صنعت آزاد نیستند، اما فشاری که آنها اعمال می کنند می تواند برای بازگرداندن اعتبار مطبوعات خبری مفید باشد.


ادوارد برنیز که به عنوان پدر علم روابط عمومی شناخته می شود، یک بار به من گفت: هرشخص دیوانه، مرموز، غیرعادی و معتاد می تواند خودش را شاغل در روابط عمومی معرفی کند. در واقع، اعتبار نامه ها در روابط عمومی ها، فاقد اعتبار و پروانه هستند. آنهایی که در این موقعیت هستند بر اساس فرض قبلی و در عمل زیاده روی می کنند- و چنانچه توسط انجمن روابط عمومی آمریکا بیان شد، روابط عمومی ها وجود دارند تا خدمات متقابل خوبی انجام دهند.


با این حال سازمان های روابط عمومی و شرکت های ارتباطی باید یاد بگیرند که کار واقعی چیزی فراتر از تبلیغ برندها، پرداختن به حسن شهرت ها و تسکین مشکلات است. متاسفانه برای تمام مباحث در مورد اصول اخلاقی و ارتباط دوطرفه، شکاف عمیقی وجود دارد حتی در بالاترین سطوح، روابط عمومی ها گرایش به زیبا سازی اهداف شان دارند.


به نظر Matt Lauer، روابط عمومی ها، رسانه هستند و رسانه ها روابط عمومی، چرا گمان می کنید که یکی به دیگری خدمت می کند در حالی که به وضوح یکدیگر را حمایت می کنند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


  شخصیت سال مجله «تایم»


  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود