درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:07   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29332صفحه نخست » شنبه، 16 اردیبهشت 1396 - 09:32
کارآفرینان جوان و بازنگری در مشکلات دنیا
نسل بعدی کارآفرینان در حال مواجهه با سخت‌ترین چالش‌ها هستند؛ از کمک به درمان سرطان تا کاهش پسماند غذا. در اینجا چند شرکت نوظهور در سال 2017 را به انتخاب موسسه Kairos Society آورده‌ایم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نسل بعدی کارآفرینان در حال مواجهه با سخت‌ترین چالش‌ها هستند؛ از کمک به درمان سرطان تا کاهش پسماند غذا. در اینجا چند شرکت نوظهور در سال 2017 را به انتخاب موسسه Kairos Society آورده‌ایم. ابتدا توضیح روش‌شناسی این موسسه خالی از لطف نیست. هر ساله موسسه Kairos Society، سازمانی در سانفرانسیسکو برای کارآفرینان که به حل مشکلات جهانی علاقه دارند، لیست خود از برترین کارآفرینان جهان زیر 25 سال را ارائه می‌دهد. امسال 1000 استارت‌آپ که در مراحل اولیه قرار دارند از بیش از 60 کشور شرکت داشتند و تنها 50 استارت‌آپ در حد انتظار بودند. هر کدام از متقاضیان وارد یک پروسه سخت مصاحبه شدند. کی‌روس به مشکلاتی که هر شرکت خواستار حل آن بود، کشش فعلی، بازیگران فعلی صنعت و پتانسیل شرکت برای موفقیت و ایجاد تمایز در حوزه خود نگاه می‌کند. رایان بلومر یکی از شرکا در کی‌روس می‌گوید: «ما به دنبال تیم‌هایی هستیم که اشتیاق، هوش و ثبات برای حل مشکلات میلیارد دلاری دارند.» سپس کمیته منتخب از رهبران صنعت، موقعیت فعلی آنها در بازار را ارزیابی می‌کنند.الکس فیانسه مدیر ارشد اجرایی کی‌روس می‌گوید: «ما به محض شروع به‌کار شرکت‌ها از آنها حمایت و به رشد کسب‌و‌کارشان کمک می‌کنیم.» او می‌افزاید: «وقتی آنها آماده دور بعدی هستند، برای سرمایه‌گذاری درآنها برنامه‌ریزی می‌کنیم

 

Agrilyst: این شرکت تکنولوژیک در زمینه کشاورزی واقع در بروکلین می‌گوید الگوریتم آن می‌تواند هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهد و عملکرد گیاه را بهینه سازد. بهترین توصیه الیسون کاپف چیست؟ با فرصت‌های جانبی منحرف نشوید. به‌جای آن پایگاه مشتری خود را فعال کنید.

Agrosmart: این شرکت تکنولوژیک در زمینه کشاورزی که در برزیل واقع است کشاورزی در آمریکای لاتین را مورد بازبینی قرار می‌دهد. Agrosmart به کشاورزان کمک می‌کند تا اتلاف را حذف و تولید غذا را بهبود ببخشند. ماریانا واسکانکلیوس، یکی از موسسان این شرکت، اذعان کردند که دایر کردن اولین کانال توزیع این شرکت سخت‌ترین کار بوده است.

Apis Cor: این شرکت یک استارت‌آپ پرینت سه‌بعدی موبایل واقع در مسکو است. Apis Cor با پرینت دیوارها و پارتیشن‌ها در محل به کاهش هزینه‌های ساخت کمک می‌کند. اما بهترین توصیه نیکیتا چن به عنوان موسس این استارت‌آپ چیست؟ به محدودیت‌ها توجه نکنید.

Brainbuild: این استارت‌آپ واقع در دورهام در کالیفرنیای شمالی، برنامه‌ریزی برای تغذیه و سلامت را برای دانشجویان و افراد ورزشکار به صورت خودکار انجام می‌دهد. اپلیکیشن آن آموزش شخصی و برنامه‌های زمانی تغذیه برای حداکثر کردن سلامت و عملکرد فراهم می‌کند.

CourseKey: این شرکت تکنولوژیک در زمینه آموزش واقع در سن‌دیه‌گو به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با ارائه مشاور آموزشی مجازی، بهتر کلاس‌هایشان را هدایت کنند. توصیه لوک سافینوس در شروع کار چیست؟ شکست یک تجربه آموزشی باورنکردنی است.

Diamond: این استارت‌آپ پردازش ابری در سانتامتئو در ایالت کالیفرنیا به تب‌های بسیار زیاد جست‌وجوگرها سروسامان می‌دهد. دیاموند نقطه دستیابی برای خدمات ابری مانند Outlook، Dropbox و Google Drive است. نرم‌افزار آن می‌تواند هر زمان که شما بخواهید، فایل‌ها را بازیابی کند.

Dyndrite: تمرکز این شرکت بر توسعه نرم‌افزار هندسه است که از طراحی‌ به کمک کامپیوتر (CAD) استفاده می‌کند. این شرکت که در برکلی در ایالت کالیفرنیا واقع شده است به کاربران اجازه می‌دهد چیزهایی را طراحی کنند که قبلا به نظر غیرممکن می‌رسید. بهترین توصیه موسس آن هارشیل گل چیست؟ زودتر همه چیز را شروع کنید.

The Engineering Company: این استارت‌آپ واقع در لندن موشک‌های کوچک برای ماهواره‌های کوچک می‌سازد. ایده این شرکت از امپریال کالج لندن شروع شد. موسسان آن باور دارند که تکنولوژی آنها پتانسیل کاهش هزینه توسعه را دارد.

Genetesis: استارت‌آپ واقع در سیسیناتی، CardioFlux را اختراع کرده است که فعالیت الکتریکی قلب را ترسیم می‌کند و نقشه‌های سه‌بعدی متقابل برای تشخیص وضعیت غیرعادی تولید می‌کند. هدف این شرکت پس‌انداز پول، زمان و زندگی افراد است.

Hype Labs: شعبه اصلی آن در سانفرانسیسکو است و به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از شبکه‌های مش1 همتا به همتا، اتصال را افزایش دهند که در عین حال نیاز به قدرت باتری کمی دارد. این شرکت ezConferences را نیز فراهم می‌کند که یک پلت‌فرم شبکه‌بندی اجتماعی برای توجه به رخدادها است.

Little Spoon: این شرکت واقع در سانفرانسیسکو غذای نوزاد تازه، ارگانیک و آماده برای درب منزل مشتریان ارسال می‌کند. Little Spoon همچنین برنامه‌های تغذیه بر مبنای نیازهای نوزاد شما ارسال می‌کند. اما توصیه یکی از موسسان این شرکت به نام لیزا بارنت چیست؟ بدانید که چه زمانی از اشتباهاتتان گذر کنید.

Mainbot: هدف این شرکت واقع در آستین (که در سال 2016 به عنوان جذاب‌ترین استارت‌آپ معرفی شد) ایجاد تغییرات اساسی در روش تمیز کردن متصدیان هتل است. این شرکت می‌گوید راه‌حل‌های خودکار آن زمان صرف شده برای تمیز کردن اتاق‌ها و آسیب‌های مرتبط با کار را کاهش خواهد داد.

Mati: این استارت‌آپ واقع در سانفرانسیسکو از تکنولوژی‌های بیومتریک (بررسی بیولوژیکی) برای تشخیص کاربران در هر اپلیکیشن یا وب‌سایتی استفاده می‌کند. هدف این شرکت ایجاد اعتماد آنلاین با شروع تجارت بانک به بانک است. اما بهترین توصیه فیلیپ ویکتور به عنوان موسس این شرکت چیست؟ ایده‌هایی را دنبال کنید که به شما کمک می‌کنند تا باورها را به راه‌حل‌های محسوس تبدیل کنید.

Memagraph: این شرکت در لندن واقع است و می‌خواهد به کاربران کمک کند تا داده‌ها را بهتر درک کنند. با پایگاه داده ترسیمی بهینه آن، کاربران می‌توانند داده‌های به‌هم پیوسته را ذخیره، مدیریت و به آن دسترسی پیدا کنند. دومینیک تامیسویک یکی از موسسان این شرکت می‌گوید: «فروتن باشید و افرادی را استخدام کنید که بتوانید به آنها تکیه کنید

 

پی‌نوشت:

1. امروزه به شبکه‌ای از کامپیوترهای آنلاین که در نزدیکی‌تان قرار دارند متصل شده و خود بخشی از آن می‌شوید. به چنین شبکه‌ای که داده‌ها از یک کامپیوتر مرجع وارد و از طریق سایر دستگاه‌های متصل توزیع می‌شوند، شبکه مش (mesh networks) می‌گویند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4037

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد