درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 01:55   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29321صفحه نخست » خبر یکجمعه، 15 اردیبهشت 1396 - 11:45
گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در تالار اندیشه استانداری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در تالار اندیشه استانداری برگزار شد.


استاندار یزد: روابط عمومی زبان گویای دستگاه‌های اجرایی است
استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: روابط عمومی زبان گویای دستگاه‌های اجرایی است.

«سید محمد میرمحمدی» در این جلسه گفت: معتقد هستیم روابط عمومی در سازمان نقش حساسی دارد چراکه علاوه بر نگاه علمی باید رویکرد ادبی، هنری، سیاسی، فرهنگی و مخاطب پسند بودن را هم در برنامه ها و خروجی های خود حفظ کند.


وی بر محتوای سازنده و تأثیرگذار تأکید کرد و افزود: محتواهایی که از سوی روابط عمومی‌ها ارائه می‌شود به‌گونه‌ای باشد که عمیق نگری را در مخاطب افزایش دهد، چراکه وظیفه روابط عمومی تنها انعکاس خبر نیست بلکه به‌نوعی سازنده اذهان فعال و افزایش‌دهنده خلاقیت در سازمان و جامعه است.


وی با اشاره به اینکه انتظارات را نباید با تبلیغات، بیش‌ازحد افزایش داد؛ گفت: این موضوع در همه‌جا صادق است حتی در تبلیغات انتخابات، بنابراین شفاف‌سازی را باید موردتوجه قرارداد و سعی شود ابهام و زیاده‌روی در گفتار نباشد.


وی گفت: در برخی موارد دستگاه‌ها آمارهایی را ارائه می‌دهند که مغایر است ولی اشتباه نیست زیرا فرمت تهیه آمار متفاوت بوده است، بنابراین روابط عمومی‌ها باید اطلاعات را با تجزیه‌وتحلیل و شفاف‌سازی منعکس کنند تا هیچ نکته مبهمی در ذهن مردم باقی نماند.


استاندار یزد تأکید کرد: مردم باید وارد عرصه کار و تولید و متکی‌به‌خود و کارآفرین باشند و محصول تولید کنند؛ لذا سپردن همه امور به دولت امری قابل‌قبول نیست.


وی با اشاره به اینکه اگر در جمهوری اسلامی مشارکت مردم همواره حداکثری باشد دشمنان ناامید می‌شوند؛ گفت: مشارکت حداکثری غرور ملی را رقم می‌زند و انگیزه درونی مردم را افزایش می‌دهد که درنهایت همه این موارد به هنر روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها بستگی دارد.


وی اظهار داشت: همفکری و مشارکت مردم در انتخابات مهم است چراکه نشان از اتحاد و آینده روشن مردم دارد.


استاندار یزد با اشاره به اینکه اساس همه ناهنجاری‌های اجتماعی ناامیدی است، بیان کرد: لازم است روابط عمومی‌ها در ارتباط بانشاط جامعه می‌توانند باشند و اگر موانعی هم وجود دارد ضروری است که فکر، جهت‌گیری و نگاه‌ها مثبت باشد.


عالی‌ترین مقام استان در پایان ضمن تأکید به همگرایی روابط عمومی‌ها گفت: نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی بسیار سازنده است و تقویت شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و تشکیل انجمن‌هایی با این موضوع مهم به نظر می‌رسد تا موجب هم‌افزایی و همفکری و موفقیت بیشتر هر سازمان شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: روابط عمومی‌ها آرامش و اعتماد را در جامعه افزایش دهند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و نایب رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: آنچه در حوزه روابط عمومی‌ها مهم است ایجاد فضایی بانشاط، آرام، پاسخگویی مناسب و ارائه شفاف عملکردهای سازمان‌ها است.

«محمدعلی طالبی» در این نشست گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات روابط عمومی‌ها باید عملکردها را به‌طور شفاف بیان کنند و با افزایش اعتماد عمومی فضای خوبی را برای مشارکت مردم فراهم نمایند.


نایب رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد افزود: دو انتخابات مهم را به‌طور هم‌زمان در پیش روداریم و همه شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی مطلوب در استان یزد فراهم است.


وی گفت: میزان تائید صلاحیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان یزد 7/98 درصد بوده است که این آمار شاخص و رکوردی کم‌نظیر در کشور است.


رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه همواره در استان یزد شاهد برگزاری انتخاباتی آرام و امن بوده‌ایم اظهار داشت: این موارد نشانگر تعامل خوب دستگاه‌های انتظامی و امنیتی است.


وی به تعامل بخش‌های مختلف برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به هم‌زمانی دو انتخابات برخی امور نیاز به تصمیم‌های مشترک داشت که هیئت‌های اجرایی مشترک به‌منظور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل‌شده است.


وی بابیان اینکه تحقق مشارکت حداکثری هدف اصلی ما بوده و هست، اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که دنبال می‌کنیم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است؛ چرا تاکنون استان یزد ازلحاظ مشارکت در انتخابات از استان‌های خوب کشور بوده و باید از این جایگاه در کشور محافظت کنیم.


وی گفت: معتقدیم مشارکت بالای مردمی در انتخابات نشانه افزایش اعتماد مردم به‌نظام است.


وی بابیان اینکه دستگاه‌های دولتی الزام قانونی برای کمک به مجریان و ناظران انتخابات و تأمین وسایل موردنیاز برای آن رادارند تأکید کرد: به‌صراحت در دستورالعمل‌ها گفته‌شده تا امکانات دولتی و زمان رسمی اداری نباید صرف تبلیغات برای داوطلب خاصی شود که در استان هم مواردی در این خصوص مشاهده نکردیم.

 

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری یزد تأکید کرد: ضرورت تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها / سند راهبردی روابط عمومی‌ها را پیگیری می‌کنیم

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری یزد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: روابط عمومی‌ها باید به رسانه‌ها جوابگو باشند و تعامل و همراهی خود با رسانه‌ها را افزایش دهند.

«داود پاک‌طینت» با اشاره به سه نوع ارتباطِ تقابلی، تعاملی و تفاهمی که می‌تواند بین روابط عمومی‌ها و رسانه وجود داشته باشد؛ گفت: انتظار داریم روابط عمومی‌ها زمینه‌های تعامل با رسانه‌ها را ایجاد کنند و در مسیر رسیدن به ارتباطی تفاهم محور بین روابط عمومی و رسانه‌ها گام بردارند.


وی با ابراز تأسف از اینکه در برخی موارد ارتباط روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها حالت تقابلی به خود می‌گیرد گفت: مسئولان روابط عمومی‌ها باید باکار علمی تلاش کنند تا زمینه‌های کاهش موارد تقابلی را فراهم نمایند و به سمت تعامل بین خود و رسانه‌ها و حتی تفاهم نیز حرکت کنند.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها با اشاره به‌دشواری های نوشتن یک نقد منصفانه گفت: خبرنگار عزیزترین داشتۀ خود، یعنی وقتِ خود را برای نقد عملکرد یک سازمان صرف می‌کند تا نقاط تاریک حرکت‌هایی که سازمان انجام می‌دهد را برای افکار عمومی روشن نماید و دور از انصاف است که ما با برخوردهای تقابلی خود، قدر این وقت گذاری خبرنگار راندانیم.


وی ضمن برشمردن خصوصیات یک نقد منصفانه و تفکیک آن از تمسخر، توهین و نشر اکاذیب گفت: خبرنگار نقاد درواقع کارشناس افتخاری یک سازمان است که بدون هیچ چشم‌داشتی ابعاد مختلف فعالیت‌های یک سازمان را برای مردم روشن می‌کنند پس شایسته است روابط عمومی‌ها، رسانه‌‌ها را به‌عنوان همکار خود تلقی کند و زمینه‌های تعامل با آنان را فراهم نمایند.


پاک‌طینت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلایه از تعداد معدودی از افراد که در روند اجرای سند راهبردی روابط عمومی‌ها اختلال ایجاد کرده‌اند؛ گفت: در جلسه‌ای که به‌زودی ویژه سند راهبردی روابط عمومی‌ها برگزار می‌گردد روند فعالیت‌های انجام‌شده و چگونگی ادامه فعالیت سند، برای روابط عمومی‌ها تشریح می‌گردد.


وی همچنین بر برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها تأکید کرد و افزود: طبق آیین‌نامه، فراخوان انتخابات اعلام می‌شود و هر دستگاه اجرایی حق یک رأی دارد و مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات نیز حق داوطلب شدن دارند.


پاک‌طینت روز ارتباطات و روابط عمومی را یادآور شد و افزود: برنامه‌های این روز و پوستر مشترک به روابط عمومی ادارات ارسال می‌گردد.


سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری یزد در خصوص امکان ثبت مستندات روابط عمومی‌ها در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گفت: اسناد و گزارش‌های عملکردی سازمان‌های خود را به مدیریت اسناد و کتابخانه ملی استان ارسال کنید تا برای همیشه ثبت شود و امکان این را داشته باشید تا هرلحظه بر بستر اینترنت این گزارش‌ها را مرور کنید.


گفتنی است در بخش اول این نشست دوره آموزشی عکاسی به‌صورت عملی با تدریس «محمدهادی آخوندی» برگزار شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد