درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29311صفحه نخست » پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1396 - 19:41
"دولت اسلامی" شبکه اجتماعی مختص خود را می‌سازد
"دولت اسلامی" مدت‌ها برای تبلیغات‌اش از شبکه‌های اجتماعی رایج همچون توییتر استفاده می‌کرد. اما از آنجا که مقابله شرکت‌های بزرگ فناوری با جهادگرایان شدیدتر شده، آنان به دنبال راه‌اندازی شبکه اجتماعی مختص خود هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  "دولت اسلامی" مدت‌ها برای تبلیغات‌اش از شبکه‌های اجتماعی رایج همچون توییتر استفاده می‌کرد. اما از آنجا که مقابله شرکت‌های بزرگ فناوری با جهادگرایان شدیدتر شده، آنان به دنبال راه‌اندازی شبکه اجتماعی مختص خود هستند.

بر اساس اطلاعات پلیس اتحادیه اروپا، گروه تروریستی "دولت اسلامی" (
داعش) در حال راه‌اندازی شبکه اجتماعی مختص به خود است.

راب واین‌رایت (Rob Wainwright)، رئیس پلیس اتحادیه اروپا، اعلام کرد که این نهاد در جریان عملیات گسترده علیه انتشار مضامین افراطی در اینترنت، پلتفرم جدید "دولت اسلامی" را کشف کرده است.

به گفته‌ی واین‌رایت، اقدام اسلام‌گرایان در ساخت شبکه جدید خود، واکنشی به فشار فزاینده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی، پلیس و شرکت‌های بزرگ فناوری است که تلاش کرده‌اند تا از گسترش تبلیغات "دولت اسلامی" از طریق شبکه‌های اجتماعی رایج جلوگیری کنند.

البته رئیس پلیس اتحادیه اروپا در این مورد سخنی نگفت که آیا از لحاظ فنی حذف پلتفرم اینترنتی "دولت اسلامی" از قطع ارتباط اعضای این گروه از طریق کانال‌های رایج در اینترنت دشوارتر است یا نه.

استفاده ویژه از تلگرام
"دولت اسلامی" تاکنون اخبار خود را در درجه اول از طریق شبکه‌های در دسترس پخش می‌کرد و اغلب از طریق خبرگزاری نزدیک به خود "اعماق" مسئولیت عملیات خشونت‌آمیزش را می‌پذیرفت.

اسلام‌گرایان داعش در سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) بیش از همه از پیام‌رسان تلگرام برای ارتباط میان اعضای خود استفاده کرده‌اند.

شرکت‌های بزرگی چون فیس‌بوک و گوگل برای مقابله با انتشار مضامین افراطی در اینترنت و دشوار کردن راه‌های ارتباطی گروه‌هایی مثل داعش، از سوی دولت‌ها زیر فشار قرار دارند. به گفته‌ی رئیس پلیس اتحادیه اروپا، در این خصوص پیشرفت‌هایی حاصل شده است، اما هنوز هم ویدئوهای هولناکی در اینترنت منتشر می‌شوند. در ویدئوهای جهادگرایان به کرات تصاویری از چگونگی به قتل رساندن انسان‌ها دیده شده است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد