درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 18:54   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات

  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


ادامه ادامه مطلب دو

چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان
  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد
  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد
  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?
  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین
  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن
  لیبرا، واحد پولی فیس‌بوک
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم
  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان
  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29303صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 13 اردیبهشت 1398 - 09:30
نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
در تاریخ عمومی ژورنالیسم آمده است که چون جیکوب در آغاز کار بر زبان انگلیسی مسلط نبود به دوربین و عکس روی آورده بود که خود ـ کاری جالب و ابتکاری بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروز زادروز Jacob August Riis روزنامه نگار دانمارکی ـ آمریکایی است که روش تازه ای در روزنامه نگاری اینوستیگیتیو و انعکاس مسائل و ناهنجاری ها در پیش گرفته بود که الگو شده است. این روش، انتشار عکس و یافتن عمق و ریشه مسائل و بویژه فقر بود. به باور وی، به خودی خود کسی فقیر نمی شود بلکه عواملی وی را فقیر می کنند و لذا به جای فقیرباید واژه مستضعف (Impoverished) بکار برده شود و یافتن این عامل و یا عوامل و انتشار آن به حل مسائل و پیشگیری از تکرار می انجامد و «عکس = فتو» بهترین سند انعکاس به فقر کشیده شدن انسان است که فقرـ خود ـ منشأ مسائل متعدد دیگر است. سوژه های جیکوب عمدتا از شهر نیویوررک بود. مطالب او چون تیراژآور بود، نشریات برای جلب وی به همکاری دست به رقابت زده بودند.


در تاریخ عمومی ژورنالیسم آمده است که چون جیکوب در آغاز کار بر زبان انگلیسی مسلط نبود به دوربین و عکس روی آورده بود که خود ـ کاری جالب و ابتکاری بود.
جیکوب که سوم ماه می 1849 به دنیا آمده بود 26 ماه می 1914 درگذشت. وی در 21 سالگی به آمریکا مهاجرت کرده بود.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  زادروز نیویورک تایمز


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران