درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:32   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29272صفحه نخست » سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 - 09:03
بررسی میزان افزایش کارکنان تمام وقت شرکت ها در کسب و کارهای کوچک در 5 سال آینده
بر اساس این مطالعه، "60 درصد از شرکت ها برنامه هایی برای استخدام تعداد کارکنان آزاد بیش از کارکنان تمام وقت دارند. 45 درصد آن ها انتظار افزایش 30 درصدی یا بیشتر در استخدام کارکنان آزاد در شرکت خود دارند و نزدیک به یک سوم آن ها انتظار دارند به روند استخدام کارکنان آزاد خود تا سال 2020 شتاب بیشتری دهند. "
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بطور همزمان، اقتصاد آزاد رونق یافته و آمار رشدِ پیش بینی شده آن از نظر حجمی بسیار حیرت انگیز بوده است. مزایای نیروی کار آزاد از نقطه نظر صاحبان کسب و کار بسیار زیاد است. این مسئله منجر به بروز این سوال می شود که، تعداد متوسط کارکنان تمام وقت شرکت، به خصوص کسب و کارهای کوچک، در 5 سال، چند نفر خواهد بود؟


بر اساس گزارش شارا به نقل از Fast Company به نقل از اداره آمار کار و نیروی انسانی، در ماه می سال 2015، 15.5 میلیون نفر در ایالات متحده از طریق خود اشتغالی کار می کردند، که یک افزایش تقریبا 1 میلیون نفری نسبت به ماه می سال 2014 نشان می دهد. انتظار می رود این تعداد با نرخی ثابت در حال افزایش باشد. یک بررسی جداگانه تخمین می زند که تا سال 2020، بیش از 40 درصد نیروی کار آمریکا، یا حدود 60 میلیون نفر، کارگران مستقل، شاغلین آزاد، پیمانکاران، و کارکنان موقت خواهند بود. "


این علاقه رو به افزایش از کسب و کارها به سمت بازار آزاد همچنین بر نحوه ساختار یافتگی (ساخته شدن) محل کار سنتی نیز تأثیر می گذارد. روزهایی که در آن کارِ کل شرکت با استفاده از کارکنان تمام وقت انجام می شد، گذشته است. حالا تیم های از راه دور، مشاوران یکپارچه، و کارکنان پاره وقت، بیشتر از حد انتظار کاربردی شده اند. این روند نو ظهور اشتغال به نام "نیروی کار مخلوط" نامیده می شود.


بر اساس این مطالعه، "60 درصد از شرکت ها برنامه هایی برای استخدام تعداد کارکنان آزاد بیش از کارکنان تمام وقت دارند. 45 درصد آن ها انتظار افزایش 30 درصدی یا بیشتر در استخدام کارکنان آزاد در شرکت خود دارند و نزدیک به یک سوم آن ها انتظار دارند به روند استخدام کارکنان آزاد خود تا سال 2020 شتاب بیشتری دهند. "
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد