درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29270صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 - 07:31
ظهور روابط عمومی مستقل
کسب و کارهای تثبیت شده برای پیدا کردن استعدادهای واجد شرایط و تخصصی در طیف وسیعی از رشته ها برای نقش های مهم استراتژیک خود در حوزه روابط عمومی، به طور فزاینده ای به بخش بازار آزاد روی آورده اند. این نیروها به عنوان جایگزینی برای آژانس های سنتی مطرحند که ممکن است همچنان در گذشته کار کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چه دوست داشته باشید چه متنفر باشید، روابط عمومی یک عملکرد (وظیفه) مهم در تجارت است. تاثیر آن گسترده و عمیق است و به اشکال مختلفی قابل اجراست، که عبارتست از: نمایندگی داخلی (داخل شرکت)، مشاور یا ... برای بخش عمده ای از 20 سالی که من در این صنعت بودم، نوع غالب آن، نوع داخلی (ارتباطات شرکتی) و آژانس های سنتی بوده اند. اما همه چیز در هفت تا هشت سال گذشته به سمت یک اختلال قریب الوقوع تغییر کرد.


آمار و ارقام نشان می دهد که "آژانس های روابط عمومی جهانی" 13.5 تا 14 میلیارد دلار درآمد سالانه دارند، اما این عدد تنها مربوط به یک گروه متمرکز از آژانس های "بزرگ" می باشد، نه همه آژانس های با اندازه متوسط، بوتیک ها، و نه روابط عمومی های مستقل. این آخری (روابط عمومی های مستقل)، خود یک تزریق جریان نقدی و استعداد جدی برای ورود به این بازار محسوب می شود. روابط عمومی یک تجارت بزرگ است.


روابط عمومی، یکی از صنایعی است که تا حد زیادی از این فرصت بهره خواهد برد.


کسب و کارهای تثبیت شده برای پیدا کردن استعدادهای واجد شرایط و تخصصی در طیف وسیعی از رشته ها برای نقش های مهم استراتژیک خود در حوزه روابط عمومی، به طور فزاینده ای به بخش بازار آزاد روی آورده اند. این نیروها به عنوان جایگزینی برای آژانس های سنتی مطرحند که ممکن است همچنان در گذشته کار کنند.


استارت‌آپ ها نیز در اغلب موارد به دنبال گزینه های روابط عمومی مستقل برای یک راه حل موثر هستند، که می توانند با توجه به بودجه های با حداقل هدررفت آن ها کار کنند. یکی دیگر از مزایای استخدام متخصصان روابط عمومی مستقل، پرداخت حقوق تنها برای زمان متمرکزیست که یک متخصص ارشد به اجرای وظیفه اش می پردازد.


به طور موازی، متخصصان سرد و گرم چشیده روابط عمومی، بطور دسته جمعی در حال تغییر وضعیت ساختاری شغل خود از یک کار روزمره در آژانس ها و زندگی شرکتی، به سمت یک زندگی حرفه ای مطلوب تر هستند. بر اساس گزارش اداره آمار کار و نیروی انسانی، میانگین سن یک فرد در صنعت روابط عمومی 35-39 سال است. این یک عامل مهم است که باید به آن توجه داشته باشید.


من در 12 سال گذشته یک بررسی از نزدیک بر روی بازار روابط عمومی مستقل داشته ام، چرا که خود نیز در این مدت به عنوان جزئی از کارکنان آزاد بوده ام، و اخیرا نیز، پنج سال به طور انحصاری با مستقل ها کار کرده ام. چیزهایی که در این مدت شنیده ام و تجربه کرده ام تایید کننده موجی قریب الوقوع از متخصصینی است که یک بازار را ترک نموده و وارد بازار دیگری می شوند که برای همیشه و به شکلی وسیع تغییر دهنده نیروی کار روابط عمومی خواهد بود.


این مسئله تا حدی می تواند ایجاد کننده منبعی جدید از رقابت در جذب پول های هنگفتی باشد که پیش از این برای آژانس های سنتی محفوظ بود. به هر حال، چه کسی به اندازه ای به کارکنان مستقل تکیه و اعتماد خواهد داشت که کسب و کار آن ها را شناور نگه داشته و به کارکنان جوان آموزش دهند. ولی ما این مسئله را درک خواهیم کرد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد