درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 22:56   

آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی

  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
  کنسانتره تولیدی باید در فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به محصول تبدیل شود
  توسعۀ سودآوری در تنگنای اقتصادی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای فولاد مبارکه است
  ثبت دو رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه
  چگونه سازمان پیشرو با خاصیت آهن ربائی جذب استعداد داشته باشیم؟
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان: روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در جایگاه رفیعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29239صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 10:08
رپورتاژ آگهی بهترین تکنیک سئو و تبلیغات اینترنتی
تبلیغات این روزها تنها برای برندسازی و بازاریابی شرکت‌ها به کار نمی‌رود و شخصیت‌های سیاسی نیز برای اطلاع‌رسانی از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده می‌کنند. یکی از روش‌های نوین اطلاع رسانی و تبلیغات در تمام دنیا و ایران رپورتاژ آگهی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تبلیغات این روزها تنها برای برندسازی و بازاریابی شرکت‌ها به کار نمی‌رود و شخصیت‌های سیاسی نیز برای اطلاع‌رسانی از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده می‌کنند. یکی از روش‌های نوین اطلاع رسانی و تبلیغات در تمام دنیا و ایران رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که در دنیا به عنوان روابط عمومی دیجیتال (Digital PR) نیز شناخته می‌شود، درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در ایران توسط شرکت ویرلن در خبرگزاری‌های معتبر و پربازدید منتشر می‌شود. شرکت‌ها و برندهای بزرگ در تمام درنیا از رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی و برندینگ استفاده می‌کنند و در ایران هم بسیاری از برندهای برتر و استارت آپ‌های هوشمند از آن استفاده می‌کنند.

حتی شخصیت‌های سیاسی، هنرمندان و ورزشکاران هم برای تبلیغات و همچنین اطلاع رسانی در موارد مختلفی از رپورتاژ آگهی بهره‌مند می‌شوند. اشخاص مشهور و برندهای بزرگ برای اطلاع‌رسانی یک نشست خبری برگزار می‌کنند و سپس محتوای خبری آن بصورت رپورتاژ آگهی در بسیاری از سایت‌های خبری پربازدید منتشر می‌شود.

شرکت ویرلن مجری برگزاری نشست خبری و انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ایران است.

مزایای رپورتاژ آگهی برای بازاریابی آنلاین و برندینگ

همانطور که می‌دانید این روزها تعداد بنرهای تبلیغاتی در سایت‌ها بسیار زیاد شده و اغلب کاربران دیگر توجهی به این نوع تبلیغات ندارند اما رپورتاژ بصورت خبر در سایت‌ها منتشر می‌شود و کابران هم برای خواندن خبر به این سایتها مراجعه می‌کنند، بنابراین رپورتاژ آگهی بیشتر خوانده می‌شود.

تیتر رپورتاژ آگهی مانند سایر اخبار در صفحه اول سایت‌های خبری منتشر می‌شود و کاربران بسیاری این مطالب را می‌خوانند. در محتوای رپورتاژ بصورت کامل و در چندین پاراگراف خدمات و محصولات برندها معرفی می‌شود.

انتشار رپورتاژ در خبرگزاری‌ها اعتبار بسیار بالایی را برای برندها ایجاد می‌کنند و کاربران با مشاهده این اخبار، اعتماد بیشتری به برندها می‌کنند.

روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌ها با انتشار اخبار فعالیت‌های خود مخاطبان بیشتری را در جریان برنامه‌های خود قرار می‌دهند و بخش بیشتری از مردم را با خدمات و محصولات خود آشنا می‌کنند.

مزایای رپورتاژ آگهی برای سئو سایت

در محتوای رپورتاژ چند کلمه کلیدی به وب‌سایت تبلیغ دهنده لنیک فالو می‌شود. همچنین رپوتاژ در سایت‌ها آرشیو می‌شود و از آنجایی که رنک و اتوریتی سایت‌های خبری معتبر در گوگل بسیار بالاست، باعث بهبود رتبه سایت تبلیغ دهنده در جستجوی گوگل می‌شود.

همین ویژگی‌های منحصر به فرد است که رپورتاژ آگهی را به برترین راهکار سئو سایت در تمام دنیا تبدیل کرده است. با انتشار رپورتاژ، وب‌سایت برندها در رتبه اول جستجوی گوگل قرار می‌گیرد و خوب در نتیجه بهترین مشتریان به سایت تبلیغ دهنده وارد می‌شوند.

اهمیت انتشار رپورتاژ بصورت کمپین

یکی از نکات قابل توجه برای تاثیر گذاری بیشتر رپوتاژ از نظر تبلیغات این است که بصورت کمپین در سایت‌های خبری متعددی منتشر شود تا مخاطبان بیشتری از آن خبردار شوند.

از نظر سئو هم دریافت بک لینک بیشتر در قالب رپورتاژ از سایت‌های متعدد تاثیر گذاری آن را چند برابر می‌کند.

شرکت تبلیغاتی ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تخصصی

شرکت ویرلن (www.virlan.co) مجری انتشار رپوتاژ آگهی اشخاص مشهور و برندهای برتر در پربازدید ترین سایت‌های خبری ایران است.

ویرلن از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ در خبرگزاری‌های معتبر و سایت های خبری پربازدید در حوزه‌های اقتصادی، فناوری، آیتی و اپلیکیشن، پزشکی و سلامتی، گردشگری، خودرو و ورزشی، مورد اعتماد اشخاص مشهور و برندهای برتر است.

 

منبع: امتداد نیوز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  برنامه ها پیچیده تر از پروژه ها هستند


  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی