درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:11   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29223صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 08:19
مطالعه: نسل هزاره (وای) آمادگی خدمت به عنوان "وجدان اخلاقی" در روابط عمومی را ندارند
کم تر از 41 درصد از پاسخ دهندگان نسل هزاره با نظام نامه اخلاقی انجمن روابط عمومی آمریکا آشنا و یا کاملا آشنا بودند، و تنها 47 درصد از آن ها گفتند که احتمالا یا به احتمال بسیار زیاد از آن در کار خود مشورت می گیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اخلاق، اساس روابط عمومی در عصر حاضر می باشد، خواه سبب اجتناب از تضاد منافع شود و خواه سبب مقاومت در برابر وسوسه در دادن یک جفت چوب اسکی مسابقه مشتری خود به یک مقاله نویس مجله ورزشی (به عنوان رشوه).


بنابراین در قالب مطالعه ای که اخیرا انجام شد یک چراغ اخطار در حال چشمک زدن است، و نشان می دهد که بسیاری از متخصصان روابط عمومی نسل هزاره از نقش هایی در سازمان خود که درگیر در مسئله وجدان می باشد، اجتناب می ورزند.


این مطالعه با عنوان، "ساکت و غیر آماده: بسیاری از متخصصان نسل هزاره، نقش های با وجدان اخلاقی را نمی پذیرند"، نشان داد که تفاوت های قابل توجهی در آمادگی برای ارائه مشاوره اخلاقی بین نسل ها وجود دارد. این مقاله بیان می کند که تنها یک سوم موافق بودند (یا شدیدا موافق بودند) که احساس آمادگی برای ارائه مشاوره های اخلاقی دارند.


خبر خوب این است که دسترسی به یک مشاور (مربی) خوب سبب ایجاد تفاوت می شود، همچنان که آموزش اخلاقیات در کالج، در محل کار و یا از طریق یک انجمن تخصصی، می شود.


این پروژه مشترک scholar-practitioner (علمی-عملی) توسط Marlene S. Neill، استادیار دانشگاه بیلور، و Nancy Weaver، مدیر ارتباطات داخلی Cosmopolitan در لاس وگاس، انجام شده است. این دو با هم در هیئت اخلاقی و استانداردهای حرفه ای انجمن روابط عمومی آمریکا مشغول هستند. مرکز آرتور دبلیو پیج در کالج ارتباطات پن استیت تامین مالی این مطالعه را به عهده داشت.


نیل می گوید: آن دو، پاییز گذشته و پس از مطالعه قبلی او (Neill) که عمدتا از یک گروه مسن تر از پاسخ دهندگان انجام شده بود، عهده دار این پروژه شدند. متوسط سن مطالعه سال 2015، 47 سال و با میانگین 21 سال تجربه در این زمینه بود.


نیل در مصاحبه ای گفت: "ما متوجه شدیم که واقعا از نسل جوان تر در مطالعه خود غافل شده بودیم".


معضلات اخلاقی غیر منتظره
نظرسنجی مطالعه اخیر از اعضای انجمن روابط عمومی آمریکا با کمتر از پنج سال تجربه انجام گرفت. چیزی که آن ها یافتند سبب افزایش نگرانی ها برای آینده ایست که در آن نسل هزاره (وای) به طور فزاینده ای به سمت رده های بالایی روابط عمومی حرکت می کنند.


نیل گفت: "بسیاری از آن ها انتظارِ معضلات (مسائل) اخلاقی که با آن روبه رو هستند، را ندارند".


این مطالعه نشان داد که بسیاری از افراد نسل هزاره از منابع آگاه نبودند. کم تر از 41 درصد از پاسخ دهندگان نسل هزاره با نظام نامه اخلاقی انجمن روابط عمومی آمریکا آشنا و یا کاملا آشنا بودند، و تنها 47 درصد از آن ها گفتند که احتمالا یا به احتمال بسیار زیاد از آن در کار خود مشورت می گیرند (استفاده می کنند).


این در مقایسه با رقم حدود 71 درصدی از عضویت (اعضای) عادی، که گزارش شده به طور کامل با این نظام نامه آشنایی دارند، نشان دهنده وخامت ماجراست.


در سال های اخیر، رهبران روابط عمومی به طور فزاینده ای خواستار بالا بردن آگاهی از اخلاق در صنعت شده اند، همچنان که مدیر اجرایی ادلمن، ریچارد ادلمن، خواستار آن شد که روابط عمومی به عنوان "وجدان شرکتی (حقوقی)" باشد.


نیل شواهدی برای این مسئله در مطالعه سال 2015 خود پیدا کرده بود. او و Weaver برای کوهورت مسن تر نوشته اند که، "بسیاری از کارکنان و آموزش دهندگان بر این باورند که بر عهده آن هاست که به عنوان یک وجدان اخلاقی در سازمان خود و/ یا برای مشتریان خود، خدمت کنند."


اجتناب از این مسئله
نیل و Weaver بیان می نمایند که، با این حال، نسل هزاره بیان کردند که مطمئن نیستند چه کاری در مورد اعمال تجاری غیراخلاقی که در آژانس های روابط عمومی مربوط به صورت حساب مشتری، روابط رسانه ای و سخنرانی های مشتری، می بینند، انجام دهند. یک مطالعه نشان داد که نسل هزاره با سه معضل اخلاقی روبه رو هستند، آن ها ترجیح می دهند " به جای موضع گرفتن در مقابل یک مسئله، از آن اجتناب نمایند."


مطالعه جدید نیل و Weaver مفاهیمی در زمینه مسائل اخلاقی برای آموزش متخصصان روابط عمومی جوان تر، ارائه می دهد.


• مشاوره مهم است. نویسندگان مقاله بیان نموده اند که: "این آزمون نشان داد که کارکنانی که دارای مشاور (مربی) هستند، در مقایسه با کسانی که مربی ندارد، احتمال بسیار بیشتری دارد گزارش دهند که آماده ارائه مشاوره اخلاقی هستند".


• کالج مهم است. کسانی که دوره های اخلاق را در کالج گذرانده اند، بهتر آماده عمل به عنوان یک وجدان نهادی هستند.


• کارفرمایان باید آموزش ببینند. در این پژوهش آمده است که "آموزش اخلاق باید در محل کار ارائه شود، همچنان که این مطالعه شواهدی از ارتباط بین آموزش اخلاق به کارفرما و آگاهی (برداشت) از آمادگی ارائه می دهد."


به عنوان مثال، می خواهید از تغییر شغل کارمند خود و استفاده از اطلاعات محرمانه در یک موقعیت جدید که به ضرر شماست، جلوگیری نمائید؟ شاید زمان آن فرا رسیده باشد که مقداری آموزش داخلی در این زمینه ببینید. این تمرین می تواند در نظام نامه اخلاقی عضو انجمن روابط عمومی آمریکا، یک no-no باشد.


• از منابع سازمان های تخصصی (حرفه ای) استفاده نمائید. نیل و Weaver پیشنهاد می کنند که مطالعه ای در مواد اخلاق شامل نظام نامه اخلاقی این صنعت، از جمله نظام نامه های اخلاقی انجمن روابط عمومی آمریکا، انجمن بین المللی ارتباط گران تجاری و انجمن روزنامه نگاران حرفه ای، صورت گیرد.


پاسخ دهندگانی که با منابع اخلاق گروه هایی مانند انجمن روابط عمومی آمریکا آشنا بودند با احتمال بیشتری از ایفای نقش به عنوان مشاور اخلاق حمایت کردند.


نیل می گوید که او و Weaver یک بررسی بیشتر در ارتباط با نظر سنجی از کارکنان ارشد در موضوع اخلاق و آموزش، دارند. او می گوید: "اطلاعات بیشتری در آینده در راه است".


مطالعه حاضر می افزاید: "در حالی که بیشتر افراد نسل هزاره آموزش های اخلاقی را در کالج دیده اند، اما آن ها آماده ارائه مشاوره اخلاقی نیستند و این مسئله به نظر بیش از حد خوش بینانه است که انتظار داشته باشند که با معضلات اخلاقی در محل کار خود مواجه نشوند".
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد