درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:10   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29183صفحه نخست » چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 10:20
«داده‌های بزرگ برای تاثیری بزرگ» شعار روز جهانی ارتباطات شد
اتحادیه جهانی مخابرات شعار امسال روزجهانی ارتباطات را «داده‌های بزرگ برای تاثیری بزرگ» اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اتحادیه جهانی مخابرات شعار امسال روزجهانی ارتباطات را «داده‌های بزرگ برای تاثیری بزرگ» اعلام کرد. هفدهم ماه مه (‌27اردیبهشت ماه) هر سال، اعضای اتحادیه جهانی مخابرات در سراسر دنیا برای بزرگداشت روز جهانی ارتباطات، مراسم‌هایی برگزار می‌کنند و این روز، یادآور بنیانگذاری اتحادیه جهانی مخابرات در ۱۵۰ سال پیش است. امسال نیز اتحادیه جهانی مخابرات، شعار «داده‌های بزرگ برای تاثیری بزرگ» را به‌عنوان شعار این روز انتخاب کرده است، چرا‌که با داده‌های عظیم (بیگ دیتا) می‌توان فرصت‌های تبدیل مقادیر بی‌سابقه داده را به اطلاعات مورد نیاز برای حرکت به سوی پیشرفت و توسعه آزمود و آنها را عملی کرد. هولین ژائو به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی سال۲۰۱۷ در پیامی اعلام کرد: برداشت حاصل از این تحلیل درباره داده ها، به مسوولان ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، این امکان را می‌دهد که تصمیم‌گیری‌هایی مبتنی بر شواهد انجام دهند و از این گذشته، این امر به اجرایی کردن اهداف هفده‌گانه توسعه پایدار تا سال ۲۰۳۰، نیز کمک می‌کند. وی خاطرنشان کرد: با شناخت بهتر این شعار، فرصتی فراهم می‌شود که در صورت رشد تصاعدی حجم داده‌ها و ارتباطات، نگاهی دقیق‌تر به اهمیت حاکمیت و مقررات و پیامدهای این امر برای حریم خصوصی و امنیت داشته باشیم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4029

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد