درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29181صفحه نخست » چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 10:16
ایجاد اعتماد در یک زمان مشخص
از این بخش استفاده کنید تا به شما کمک کند بفهمید چطور به مشتریان خود اجازه دهید تا درباره شما بیشتر بدانند. بیشتر شرکت های کوچک و بزرگ بر این باورند که زمانی می توانند در مشتریان ایجاد اعتماد کنند که با آنها در تماس باشند یا از درب شرکت وارد شوند یا برای آنها ایمیل ارسال کنند یا زمانی که تلفن را بر دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، از این بخش استفاده کنید تا به شما کمک کند بفهمید چطور به مشتریان خود اجازه دهید تا درباره شما بیشتر بدانند.  بیشتر شرکت های کوچک و بزرگ بر این باورند که زمانی می توانند در مشتریان ایجاد اعتماد کنند که با آنها در تماس باشند یا از درب شرکت وارد شوند یا برای آنها ایمیل ارسال کنند یا زمانی که تلفن را بر دارند.

با این حال تحقیقات مختلف نشان می دهد مشتریان بزرگ نزدیک به 60درصد راه را در فرآیند سفر خرید خود قبل از اینکه با سازمان در ارتباط باشد طی می کنند، بدون در نظر گرفتن اینکه چه میزان برای آنها هزینه در پی خواهد داشت. همین نتایج برای خرید مصرف کنندگان نهایی نیز صادق است. 

شرکت های موفق به این مهم توجه می کنند و در وب سایت، وبلاگ، شبکه های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال و کمپین های مختلف به مشتریان خود اجازه می دهند تا درباره آنها بیشتر بدانند.  آنها به مشتریان خود اجازه می دهند با آنها راحت باشند. قبل از اینکه آنها وارد فروشگاه شوند، روی دکمه خرید کلیک کنند، تماس بگیرند یا ایمیل ارسال کنند. . . این موضوعی شناخته شده به نام محتوا یا بازاریابی محتوایی است. 

بازاریابی محتوا در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرآیند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و به دست آوردن مشتریان جدید می شود، می پردازد. این محتوا و اطلاعات می تواند به انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدئو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستورالعمل ها، سوالات و پاسخ، مقالات، تصاویر و. . . تولید و منتشر شود. 

مردم دیگر از تکنیک های بازاریابی سنتی خسته شده  و اغلب با چشم پوشی از بنرها و داد و بیدادهای تبلیغاتی، تبدیل به افراد ماهری در کسب اطلاعات شده اند. به همین دلیل امروزه کسب و کارهای آنلاین نیازمند ارائه چیزی فراتر از یک سری شعار تبلیغاتی هستند؛ چیزی که ارزش جدیدی در زندگی آنها ایجاد کند. برندها با تولید و ترویج محتوای رایگان و ارزشمند در تلاش هستند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و با آنها تعامل داشته باشند تا مردم آنها را بشناسند، اعتماد کنند و به خریدوفروش با آنها بپردازند زیرا محتوا، ارتباط ایجاد می کند. ارتباط، اعتماد می آفریند و اعتماد کسب وکار شما را رونق می بخشد.
به این موارد توجه داشته باشید:

- مشتریان در حال حاضر امکان کنترل همه چیز را دارند و قدرت در دست آنهاست تا از تبلیغات رد شوند، صفحه نمایش خود را خاموش و ایمیل های شما را اسپم کنند.

- نهایت تلاش خود را به کار ببندید تا بازاریابی محتوایی فوق العاده اثر بخشی را داشته باشید.

- تنها 10درصد از شرکت ها به تولید محتوا فکر می کنند و برای آن برنامه دارند و 90درصد همچنان در حال بازاریابی سنتی هستند.

- سرنخ های تجاری که از بازاریابی محتوایی به دست می آیند سه برابر بهتر از سرنخ هایی است که از بازاریابی سنتی به کسب و کار شما اضافه می شوند.

روش کاربرد

اعتماد به دست آوردنی است نه از دست دادنی و همیشه هم همین طور خواهند ماند.

به هر حال توسعه اعتماد با مشتریان به طرز چشمگیری سخت است، زیرا اغلب تصمیمات اصلی خرید مشتریان، قبل از اینکه با شرکت تماس بگیرند انجام شده است. تمامی کسب و کار ها باید کاملاً پاسخگو باشند و از ابزارهای مختلفی همانند محتوای تأثیرگذار و بازاریابی محتوایی برای کمک به ساخت و ایجاد اعتماد در مشتریان استفاده کنند.

برای شروع سفر ساخت اعتماد در یک زمان مشخص در مشتریان به موارد زیر نیاز دارید:

-  شناخت دقیق پرسونای خریداران  (پرسونای خریدار یک نمایش کلی و روایی از یک مشتری ایده آل است. این مفهوم به شما کمک می کند تا مشتریان خود  (و مشتریان احتمالی خود) را بهتر شناخته و کسب و کار خود را با تناسب بیشتری نسبت به نیازها، رفتار و ملاحظات گروه های مختلف طراحی و پیاده سازی کنید). این بدان معناست که هنگامی که محتوایی را تولید می کنید، مطمئن هستید برای مشتریان هدف شما تهیه شده است تا آنها را جذب و درگیر محتوا کند. طراحی یک پرسونای قوی براساس تحقیقات بازار و بینشی که شما از مشتریان واقعی خود به دست آورده اید امکان پذیر است. این بینش ممکن است از طریق نظرسنجی، مصاحبه مستقیم، مشاهده و… به دست آمده باشد.

بسته به نوع کسب و کار، می توانید یک یا دو پرسونا داشته باشید یا اینکه ۱۰ یا ۲۰پرسونا برای خود تعریف کنید. اگر برای نخستین بار این کار را انجام می دهید یا در حال طراحی مدل یک کسب و کار نوپا هستید، به شما توصیه می کنیم از یک یا دو پرسونا شروع کنید. بعداً فرصت کافی برای گسترش آنها خواهید داشت.

پرسونا به شما این امکان را می دهد تا در فرآیند بازاریابی و رشد بدانید دقیقا چه بخشی از بازار را با چه کسانی و چه خصوصیاتی هدف قرار داده اید. برای مثال، به جای ارسال ایمیل هایی با محتوای خنثی برای تمام کسانی که ایمیل شان را در پایگاه داده خود دارید، می توانید ایمیل را متناسب با پرسونای خود طراحی و آن را با قدرت تأثیرگذاری بیشتر تنها برای کسانی که شبیه پرسونای شما هستند ارسال کنید.

یک پرسونا باید شامل موارد زیر باشد:

1-مشخصات اجتماعی و مردم نگاری  (دموگرافیک)

2-نیازها، خواسته ها و اهداف

3-عادات  (عادات و رفتارهای مشتری)

4- تخصص ها

5-سابقه فرهنگی

6- انگیزه ها / محرک ها

7- بایدها و نباید ها  (Must do, must never)

8- اهداف تجربه کاربری.

موفقیت بازاریابی درونگرا = محتوا + مفهوم

تلاش های شما در بازاریابی درونگرا بیش از هر زمان دیگری تأثیر گذار است البته اگر شما محتوایی را تولید کنید که برای پرسونای خریداران مناسب باشد. شما باید انتقال محتوا را به افراد مناسب، از کانال مناسب و در زمان مناسب انجام دهید. در حال حاضر مفهوم فراتر از محتواست.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد