درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:49   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29178صفحه نخست » چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 10:12
سیستم جدید برای توسعه اینترنت اشیا
مایکروسافت محصول جدیدی را با نام IoT Central عرضه کرده است که در اصل پلت‌فرم مدیریت شده «اینترنت اشیا-به‌عنوان-خدمات» محسوب می‌شود و به سازمان‌ها امکان می‌دهد اپلیکیشن‌های مرتبط با حوزه اینترنت اشیا (IoT) را بدون‌نیاز به کارشناسان داخلی به راحتی در اختیار بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مایکروسافت محصول جدیدی را با نام IoT Central عرضه کرده است که در اصل پلت‌فرم مدیریت شده «اینترنت اشیا-به‌عنوان-خدمات» محسوب می‌شود و به سازمان‌ها امکان می‌دهد اپلیکیشن‌های مرتبط با حوزه اینترنت اشیا (IoT) را بدون‌نیاز به کارشناسان داخلی به راحتی در اختیار بگیرند. سیستم IoT Central در نظر دارد موانع موجودبرای استقرار راهکارهای اینترنت اشیا در سازما‌ن‌ها را کاهش دهد. یکی از سخنگویان شرکت مایکروسافت در این‌خصوص توضیح داده است که «این شرکت تاریخچه طولانی در زمینه آسان‌سازی استقرار فناوری‌ها دارد و آنها را برای همگان عرضه می‌کند» و با این توضیحات به‌نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت برای خدمات اینترنت اشیا هم برنامه‌ریزی‌های مشابه انجام داده است. سخنگوی مایکروسافت همچنین اظهار داشت که سیستم جدید به شرکت‌های توسعه‌دهنده محصولات مرتبط با اینترنت اشیا امکان می‌دهد در زمان مناسب با پشتیبانی فنی کامل فناوری‌های جدید خود را در اختیار سازمان‌ها بگذارند. این سخنگوی مایکروسافت توضیح داد: این سیستم طراحی شده است تا امکان نوآوری، طراحی، سازگاری و یکپارچگی سریع محصولات هوشمند را با سیستم‌ها و اپلیکیشن‌هایی در مقیاس سازمان‌ها فراهم کند و از این طریق چرخه عرضه محصولات جدید را آسان‌تر کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4029

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد