درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:01   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2916صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 31 فروردین 1392 - 07:59
موزه‌ی مطبوعات آماده شد
  

شارا- مدیر موزه‌ی مطبوعات ایران از آماده شدن فضای این موزه برای افتتاح خبر داد.

 

مهدی نورعلیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که موزه‌ی مطبوعات ایران همزمان با روز ارتباطات - 27 اردیبهشت‌ماه - افتتاح می‌شود،‌ اظهار کرد: این موزه که در مکانی معروف به «قبر آقا» قرار دارد به به‌سازی نیاز داشت،‌ اکنون به‌سازی محیطی انجام شده و مکان غرفه‌ها نیز مشخص شده است.

 

او ادامه داد: در بخش اسناد گنجینه‌ی تاریخی موزه‌، تمام اسنادی که باید به نمایش گذاشته شوند، آماده‌اند و فقط چیدمان آن باقی مانده است.

 

نورعلیشاهی با اشاره به هدف از تأسیس موزه‌ی مطبوعات،‌ اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف این موزه‌، جمع‌آوری و تدوین آثار و اسناد مطبوعات ایران در قالب یک فعالیت علمی است که در بلندمدت بتوان آن را به یک کار پژوهشی تبدیل کرد. موزه‌ی مطبوعات زنده است و قرار نیست صرفا کار نمایشگاهی در آن انجام شود.

وی گفت:‌ برای این موزه، برنامه‌های حاشیه‌یی پیش‌بینی شده تا مکانی باشد که نسل امروز، با سابقه‌ی کار مطبوعاتی در ایران آشنا شوند و بداند در دوره‌هایی که دسترسی به تکنولوژی تا این حد امکان‌پذیر نبوده است‌، مطبوعات چگونه منتشر می‌شدند. همچنین کارگاه‌های آموزشی‌، نشست‌های پژوهشی و نشست‌های تخصصی مطبوعاتی با حضور تمام اقشار در این موزه برگزار می‌شود.

 

نورعلیشاهی با تأکید بر این‌که نبودن موزه‌ی مطبوعات یک خلأ بود‌، افزود: با توجه به ریشه‌دار بودن مطبوعات در ایران و تأثیرات زیاد آن بر تحولات تاریخ معاصر ایران‌، این خلأ بسیار احساس می‌شد. بنابراین تلاش‌های زیادی انجام شد تا این خلأ پر شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد