درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29107صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 21:40
مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟
در این برهه مردم معمولی می خواهند بدانند که با پس انداز کوچک خود چه باید بکنند تا توسط تورم بلعیده نشود. می خواهند بدانند که چه وقت خانه بخرند و یا بفروشند، چه وقت سهام و در چه زمان اوراق بهادار دولتی، طلا و .... بخرند و یا بفروشند...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اژریل 2007، کمپانی ناشر «نیویورکر»، «ونیتی فر» و ... اعلام کرده بود که یک مجله اقتصادی به نام «پورتفولیو» منتشر خواهد کرد، زیرا مخاطبان خواهان چنین نشریه ای هستند. این مجله، بمانند سایر نشریات اقتصادی، وارد مسائل سنگین و پیچیده اقتصاد نخواهد شد و توجه خود را معطوف به آنچه را خواهد کرد که مردم معمولی دهه اول قرن 21 خواهانش هستند.


ناشر این مجله گفته بود: در این برهه مردم معمولی می خواهند بدانند که با پس انداز کوچک خود چه باید بکنند تا توسط تورم (کاهش قدرت خرید پول به علت حجم بیش از حد آن درجریان) بلعیده نشود. می خواهند بدانند که چه وقت خانه بخرند و یا بفروشند، چه وقت سهام و در چه زمان اوراق بهادار دولتی، طلا و .... بخرند و یا بفروشند و سهام کدام شرکت را. می خواهند بدانند که خرید کدام اتومبیل به صرفه است و یا مثلا کدام یخچال و تلویزیون معیوب است.

 

 آیا زمان برای تعویض کامپیوتر شخصی مناسب است یا نه. از احوال و سرگذشت ورشکسته ها، شکست خوردگان و ... با خبر باشند تا اشتباهات آنان را تکرار نکنند. شرح احوال اشخاص موفق را بخوانند تا ببینند که آنان چه راههایی را طی کرده اند تا پیروزی کسب کرده اند و زندگانی بدون دغدغه خاطر دارند. ببینند با کدام شرکت هوایی پرواز کنند ارزانتر است و .... بشر امروز عمدتا نگران جیبش و آینده وضعیت اقتصادی است.


بشر امروز، همچنین نشریه ای می خواهد که تقلبات اقتصادی، رانت ها، سوء استفاده ها و ... را افشاء کند و فرصت ها را هم نشان دهد.


وی افزوده بود: چرا این روزها توجه مردم به مجله خوانی بیشتر شده است؟. برای این که مجله را می توانند برای یک هفته و بیشتر در دسترس داشته باشند، با خود ببرند و بیاورند، کاغذ و مرکب چاپش بهتر و قطعش کوچک است و به علاوه، مطالبش اختصاصی و مربوط به خودش است و از آژانسها المثنی نمی کند و مطلب را با حوصله تمام و در آن اندازه که لازم است می نویسد و چون نویسنده اش، برای تحقیق کردن و نوشتن وقت کافی دارد دقت بیشتری می کند و ساده تر و شیوا می نگارد. اینها خواست مخاطب این دهه است ـ مخاطبی که برخلاف نسل پیش از خود؛ از طریق اینترنت، رسانه های الکترونیک و پخش صوت و تصویر در جریان اخبار و تحولات قراردارد، ولی نه عمیقا بلکه به طور سطحی، و نکته مهم همینجا است. مجله نگار باید با شناخت نقیصه، این خواست او را تامین کند.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد