درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 01:46   

روز جهانی اموجی

  روز جهانی اموجی


ادامه ادامه مطلب یک

دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد

  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد


ادامه ادامه مطلب دو

جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته

  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان منصوب شد
  عصرانه به وقت گردشگری با موضوع رسانه و گردشگری
  انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است
  چگونه روزنامه‌نگاری تحقیقی می‌تواند جلوی فساد، جرایم سازمان‌یافته و پنهان‌کاری سیستماتیک را بگیرد؟
  چند چیز که هرگز نباید در رستوران سفارش بدهید
  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد
  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته
  پایش خبرنگاران استان قزوین و دعوت در نشست‌های خبری با رویکرد جدید
  فیس بوک صفحه رادیو اینترنتی ژاپنی صداوسیما را مسدود کرد
  روز جهانی اموجی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29106صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 09:33
فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «رابرت (باب) دبلیو گرین Robert W.Greene» سردبیر «نیوزدی» و از معروفترین روزنامه نگاران اینوستیگیتیو جهان 18 آوریل 2008 در هفتاد و هشت سالگی درگذشت. 37
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «رابرت (باب) دبلیو گرین Robert W.Greene» سردبیر «نیوزدی» و از معروفترین روزنامه نگاران اینوستیگیتیو جهان 18 آوریل 2008 در هفتاد و هشت سالگی درگذشت. 37 سال از کار روزنامه نگاری او در «نیوزدی Newsday» گذشت. «باب گرین» با رفتن از این رسانه به آن رسانه مخالف بود و می گفت که اگر محصول کار یک روزنامه نگار دارای ارزش باشد، خبرگزاری ها آن را نقل و رسانه های دیگر منتشر می کنند و لذا تغییر محل کار ضرورت ندارد. آشنایی مخاطبان به روش و طرز کار روزنامه نگار مهم است، نه محل کار او. مطلب یک روزنامه نگار باید آنچنان جامع، موثر، برانگیزاننده و روشنگر باشد که در هرجا و به هر زبان که نوشته شود، مشتری خود را مخصوصا در میان طبقات دولتمرد، سیاستمدار، روشنفکر و طالبان اصلاحات داشته باشد و از آن استفاده کنند و به عبارت ساده تر؛ با اشتیاق تمام خریدار مطلب و در انتظار آن باشند.


کشف ارتباط دولتیان و مافیا در ایالت آریزونای آمریکا در ژوئن 1976 «گرین» را وارد ژورنالیسم اینوستیگیتیو کرد. گرین که در مراسم تاسیس تاسیس بنیاد نروژی برای ژورنالیسم اینوستیگیتیو در سال 1990 در اسلو (اختصارا «سکوپ S.K.U.P») شرکت کرده بود؛ ایجاد این بنیاد را تحولی بزرگ در دنیای روزنامه نگاری خوانده بود. این بنیاد که هر سال یک کنفرانس جهانی برگزار می کند نه تنها به برجستگان روزنامه نگاری اینوستیگیتیو آن سال جایزه و مدال می دهد بلکه دوره های آموزشی متعدد برای روزنامه نگاران اینوستیگیتیو دایر کرده است. به نشست سالانه سال 2007 این بنیاد 654 روزنامه نگار از سراسر جهان دعوت شده بودند.


باب گرین روی این باور خود تاکید داشت که مردم از روزنامه نگار انتظار به دست دادن حقایق و کشف ریشه مسائل را دارند و از آنجا که از آغاز قرن 21، اخبار ـ ولو ناقص و دستکاری شده ـ سریعا و به رایگان از طریق اینترنت (شبکه شبکه ها) در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، راهی برای روزنامه نگار واقعی (حرفه ای) باقی نمانده است جز اینکه به دنبال کشف ریشه مشکلات و مسائل برود و یا تحلیل و فیچر بنویسد و نظر مردم معمولی (کوچه و خیابان) و نیز اصحاب اطلاع را منتشر سازد. رابرت گرین چندبار به عنوان روزنامه نگار برتر، برنده جایزه پولیتزر شده بود.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  شش واقعیت درباره روابط عمومی که هر بازاریاب باید بداند


  انجمن متخصصان روابط عمومی سه کارگاه آموزشی کاربردی برگزار می کند


  مدیر جدید روابط عمومی همراه اول منصوب شد


  فرماندار فیروزکوه: شورای هماهنگی روابط عمومی در نشر اخبار امید بخش نقش ایفا کند


  مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود


  کتاب روابط عمومی در عصر هوشمند منتشر شد


  6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۱۹


  هیئت رئیسه کمیته حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب تعیین شد


  تشریح آخرین فعالیت های کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران