درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:15   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29082صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 29 فروردین 1396 - 19:41
نخستین جلسه هیات رئیسه فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس برگزار شد
رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی در ابتدای این نشست گفت: نگاهی مختصر به تعدد و حتی گاهی تعارض قوانین ناظر بر فعالیت روابط عمومی‌ها طی چهار دهه گذشته بخوبی نشان می‌دهد که خلأ قانونی روشنی در این بخش وجود دارد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشست فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 29 فروردین در خانه ملت برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، زهرا سعیدی مبارکه رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی در ابتدای این نشست گفت: نگاهی مختصر به تعدد و حتی گاهی تعارض قوانین ناظر بر فعالیت روابط عمومی‌ها طی چهار دهه گذشته بخوبی نشان می‌دهد که خلأ قانونی روشنی در این بخش وجود دارد.

سعیدی مبارکه گفت: هنوز قانون جامعی در مورد روابط عمومی وجود ندارد، همان‌گونه که اشاره شد، به طور کلی به موضوع ارتباطات، اطلاع رسانی، رسانه‌ها و تبلیغات توجه شده که روابط عمومی نیز مصداقی از این موارد دانسته شده است. با وجود برخی از قوانین کلی و آیین نامه‌های ناظر به این حوزه ارتباطی، نبود ضمانت کافی اجرایی در این حوزه باعث ایجاد اختلال‌هایی در فعالیت‌ها و اهداف آن شده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد تدوین یک قانون جامع برای فعالیت روابط عمومی‌ها می‌تواند این نابسامانی‌ها را کاهش داده و زمینه ‌ساز فعالیت حرفه‌ای و تخصصی کارشناسان این حوزه در دستگاه‌های مختلف شود.

روابط عمومی ها مرکز هدایت و مغز متفکر یک سازمان هستند
امیر خجسته نایب رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: روابط عمومی ها مرکز هدایت و مغز متفکر یک سازمان هستند، بنابراین فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس می تواند در ارتقای عملکرد روابط عمومی ها اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در معرفی خدمات سازمان ها، افزود: همه کمیسیون های تخصصی مجلس می توانند از ظرفیت فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی استفاده کنند و نکته مهم دیگر این است که باید به موضوع به کارگیری مدیران تخصصی در حوزه روابط عمومی و رسانه توجه جدی شود.

خجسته با اشاره به اینکه روابط عمومی باید یک تشکیلات متمرکز داشته باشد و نباید هر بخش جدا فعالیت کند، چرا که فعالیت های جداگانه مانع از رسیدن به موفقیت می شود، ادامه داد: باید سازمان ارتباطات و روابط عمومی با حضور نخبگان تشکیل شود و ما در مجلس این آمادگی را داریم که این موضوع را در قالب طرح مورد بررسی قرار دهیم.

نقش موثر روابط عمومی ها در دنیای ارتباطات
محمود بهمنی سخنگوی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی در این نشست بر نقش روابط عمومی ها در دنیای ارتباطات گفت: امروز رسانه ها و فضای مجازی نقش مهمی را در زندگی انسان ها دارند.

بهمنی نقش روابط عمومی هر سازمان را در اعتلای آن مهم ارزیابی کرد و گفت:برای تکریم کارکنان که به اعتلای سازمان منجر می شود، روابط عمومی به عنوان بازوی محکم و قوی مدیریت عمل می کند.

وی افزود: باید لایحه ای درخصوص قانون روابط عمومی به صورت جامع تهیه شود.

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی و دیگر عضو هیات رئیسه فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس نیز در این جلسه گفت: باید به دغدغه های رسانه ها و فعالان این بخش توجه شود و در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد.

باید از ظرفیت رسانه ها برای ارتقای کشور استفاده شود
وی بیان کرد: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند، بنابراین باید از ظرفیت آنها برای ارتقای کشور استفاده شود، امید است مسائلی مانند بیمه خبرنگاران و حق سختی کار برای آنان اعمال شود.

گفتنی است در نخستین جلسه فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی اهداف اساسی از تشکیل این فراکسیون در حوزه روابط عمومی و رسانه بررسی شد. همچنین تاکید شد که به پیش نویس پیشنهادی قانون جامع روابط عمومی و همچنین اجرای صحیح قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات رسیدگی شود. برنامه ریزی جهت دیدار پیشکسوتان و فعالان روابط عمومی نهادهای مدنی با رئیس قوه مقننه همزمان با روز روابط عمومی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

از جمله اهداف اساسی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی در حوزه روابط عمومی می توان به تنقیح قوانین، مقررات و آیین نامه های مربوط به روابط عمومی با کمک مرکز پژوهش های مجلس یا بخش خصوصی و نهادهای مدنی روابط عمومی در کشور، مطالعه تطبیقی و موردی در رابطه با روابط عمومی ها در کشورمان و سایر کشورها و مطالعات کارشناسی در رابطه با جایگاه آموزش روابط عمومی، در دانشکده های مدیریت یا دانشگاه های ارتباطات و روزنامه نگاری اشاره کرد.

همچنین مهمترین اهداف اساسی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی در حوزه رسانه عبارتند از تنقیح قوانین، مقررات و آیین نامه های مربوط به رسانه ها (اعم از رسانه های نوشتاری، صوتی، تصویری و مجازی) با کمک مرکز پژوهش های مجلس یا بخش خصوصی و نهادهای مدنی رسانه ای در کشور، مطالعات تطبیقی و موردی در رابطه با رسانه ها در کشورمان و سایر کشورها و مطالعات کارشناسی در رابطه با پیش نویس لایحه نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای تسریع در تصویب آن.

گفتنی است فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی با حضور 50 نفر از نمایندگان مجلس تشکیل شده است./

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد