درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 22:52   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
  منطقه 19 با نصب بنرهای اطلاع رسانی رنگ و بوی انتخابات گرفت
  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29064صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 08:22
چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!
وی در این گزارش شرح داده بود که سیلهای نوزاد چگونه با نیزه (هارپ) کشته می شدند. این گزارش جعلی حکایت می کرد که 300 کشتی ماهیگیری و قایق به جان این سیل ها که در ساحل دریا وضع حمل می کنند حمله ور شده بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزنامه بوستون گلوب وابسته به نیویورک تایمز 16 اپریل 2005 اعتراف کرد خبری را که از یک خبرنگار فری لنس (ناوابسته به یک رسانه، مستقل ـ حق التحریری) خریداری و منتشر کرده بود جعلی و خیالی بوده است. این خبر درباره شکار سیل (شیر دریایی) توسط کانادایی ها بود و ضمن آن شرح داده شده بود که چگونه سیل های نوزاد کشته می شدند و دریای منجمد از خون آنها قرمز رنگ شده بود و ....


این خبر که 14 اپریل2005 انتشار یافته بود باعث خشم شماری از مخاطبان شده بود که مخالف نابودی این آبزی پستاندار از طریق ایراد ضربه هستند. شبکه های تلویزیونی که متوجه قضیه شده بودند گزارش کردند که چنین برنامه ای (برنامه شکار سیل ها) از اصل، به تعویق افتاده و انجام نشده است.


طبق تحقیق بوستون گلوب، بانو «باربرا استیوارت» خبرنگار فری لنس به تصور این که برنامه شکار «سیل» در 13 اپریل و طبق برنامه انجام شده بود، گزارشی تخیلی و پرهیجان به گونه ای که خود قبلا شاهد صحنه های آن بود تنظیم و غافل از تعویق برنامه، به روزنامه «ای ـ میل» کرده بود که به همان صورت به چاپ رسیده بود.


وی در این گزارش شرح داده بود که سیلهای نوزاد چگونه با نیزه (هارپ) کشته می شدند. این گزارش جعلی حکایت می کرد که 300 کشتی ماهیگیری و قایق به جان این سیل ها که در ساحل دریا وضع حمل می کنند حمله ور شده بودند.


سردبیری بوستون گلوب ضمن دادن توضیح به مخاطبانش و ابراز تاسف از این پیش آمد، رسیدگی به این قضیه را به اتحادیه روزنامه نگاران ماساچوست محول کرده بود.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران