درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 21:39   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29064صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 08:22
چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!
وی در این گزارش شرح داده بود که سیلهای نوزاد چگونه با نیزه (هارپ) کشته می شدند. این گزارش جعلی حکایت می کرد که 300 کشتی ماهیگیری و قایق به جان این سیل ها که در ساحل دریا وضع حمل می کنند حمله ور شده بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزنامه بوستون گلوب وابسته به نیویورک تایمز 16 اپریل 2005 اعتراف کرد خبری را که از یک خبرنگار فری لنس (ناوابسته به یک رسانه، مستقل ـ حق التحریری) خریداری و منتشر کرده بود جعلی و خیالی بوده است. این خبر درباره شکار سیل (شیر دریایی) توسط کانادایی ها بود و ضمن آن شرح داده شده بود که چگونه سیل های نوزاد کشته می شدند و دریای منجمد از خون آنها قرمز رنگ شده بود و ....


این خبر که 14 اپریل2005 انتشار یافته بود باعث خشم شماری از مخاطبان شده بود که مخالف نابودی این آبزی پستاندار از طریق ایراد ضربه هستند. شبکه های تلویزیونی که متوجه قضیه شده بودند گزارش کردند که چنین برنامه ای (برنامه شکار سیل ها) از اصل، به تعویق افتاده و انجام نشده است.


طبق تحقیق بوستون گلوب، بانو «باربرا استیوارت» خبرنگار فری لنس به تصور این که برنامه شکار «سیل» در 13 اپریل و طبق برنامه انجام شده بود، گزارشی تخیلی و پرهیجان به گونه ای که خود قبلا شاهد صحنه های آن بود تنظیم و غافل از تعویق برنامه، به روزنامه «ای ـ میل» کرده بود که به همان صورت به چاپ رسیده بود.


وی در این گزارش شرح داده بود که سیلهای نوزاد چگونه با نیزه (هارپ) کشته می شدند. این گزارش جعلی حکایت می کرد که 300 کشتی ماهیگیری و قایق به جان این سیل ها که در ساحل دریا وضع حمل می کنند حمله ور شده بودند.


سردبیری بوستون گلوب ضمن دادن توضیح به مخاطبانش و ابراز تاسف از این پیش آمد، رسیدگی به این قضیه را به اتحادیه روزنامه نگاران ماساچوست محول کرده بود.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  رضا گل‌محمدی: وظیفه روابط عمومی تبلیغ مدیران نیست


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  معاون استاندار لرستان: روابط عمومی‌ها توانا در پاسخگویی به چالش‌ها/ تغییر سبک زندگی در جامعه امروز و چالش‌های جدید


  وزیر ارشاد: برخورد جدی با متخلفان توزیع و واردات کاغذ


  مشکلات روابط عمومی در روز روابط عمومی


  روابط عمومی و اخلاق مداری


  شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی