درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:50   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29059صفحه نخست » سه شنبه، 29 فروردین 1396 - 00:11
راهکار آلمان برای مقابله با اخبار جعلی
دولت آلمان با تصویب پیش نویس قانون، به شبکه های اجتماعی هشدار داد که اگر اخبار جعلی یا پست های توهین آمیز را ظرف یک هفته پس از انتشار حذف نکنند، با جریمه سنگین 50 میلیون یورویی (معادل 53 میلیون دلار) روبرو خواهند شد. اما این اقدام دولت، سبب نگرانی حامیان آزادی بیان شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت آلمان با تصویب پیش نویس قانون، به شبکه های اجتماعی هشدار داد که اگر اخبار جعلی یا پست های توهین آمیز را ظرف یک هفته پس از انتشار حذف نکنند، با جریمه سنگین 50 میلیون یورویی (معادل 53 میلیون دلار) روبرو خواهند شد. اما این اقدام دولت، سبب نگرانی حامیان آزادی بیان شده است.


سیاستمداران آلمانی نگرانند که انتشار اخبار جعلی و پیام های با محتوای نژادپرستانه و توهین آمیز، بخصوص در مورد پناهندگان بر روی افکار عمومی در آستانه انتخابات سراسری که سپتامبر برگزار خواهد شد، تاثیر بگذارد. هایکوماس، وزیر دادگستری آلمان با صدور بیانیه اعلام کرد: روشن است که آزادی بیان در دموکراسی ما از اهمیت زیادی برخوردار است… با این حال آزادی بیان آنجا که حقوق کیفری آغاز می شود، به پایان می رسد.

ماس همچنین تاکید کرد که برای تصویب قوانین مشابه در سطح اروپا تلاش خواهد کرد. به گفته ماس و بر اساس نتایج نظرسنجی دولتی، فیس بوک تنها 39 درصد از پیام ها و مطالب با محتوای مجرمانه را حذف کرده و توییتر نیز تنها اقدام به حذف 1 درصد از آنها نموده است. این در حالیست که آنها در سال 2015، توافقنامه code of conduct را امضاء کرده و به حذف اینگونه مطالب طی 24 ساعت پس از انتشار، متعهد شده بودند.


سازمان هایی که نمایندگی شرکت های دیجیتال، کاربران و روزنامه نگاران را به عهده دارند، دولت آلمان را به شتابزدگی در ارائه لایحه  به مجلس متهم کرده اند. لایحه ای که به تشخیص آنها می تواند آزادی بیان را نقض کند.  وولکر تریپ، رئیس Digital society Association می گوید: تبدیل کردن شبکه های اجتماعی به <پلیس محتوا>، رویکرد اشتباهی است.


سخنگوی فیس بوک که دارای 29 میلیون کاربر فعال (بیش از یک سوم جمعیت) در آلمان می باشد، ضمن ابراز نگرانی در مورد پیش نویس قانون، گفت که شرکت با جدیت مشغول حذف محتوای غیرقانونی است. وی افزود: این قانون شرکت های خصوصی را به جای دادگاه، به قضاوت در مورد آنچه در آلمان غیر قانونی است، وادار می کند.


از سوی دیگر سخنگوی توییتر ضمن خودداری از اظهار نظر در مورد پیش نویس، تاکید کرد که شرکت متبوعش تغییراتی مانند اضافه کردن گزینه های جدید برای فیلتر کردن محتویات، تعیین محدودیت برای کاربران متخلف و متوقف کردن این کاربران از ایجاد پروفایل های جدید را اعمال کرده است./ ایران جوان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد