درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 19 آذر 1397 - 02:39   

مسئول رسانه‌ای داعش در افغانستان بازداشت شد

  مسئول رسانه‌ای داعش در افغانستان بازداشت شد


ادامه ادامه مطلب یک

اخبار داغ از دنیای فناوری

  اخبار داغ از دنیای فناوری


ادامه ادامه مطلب دو

بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید

  بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید


ادامه ادامه مطلب سه

اعتماد به نفس یعنی همه چیز

  اعتماد به نفس یعنی همه چیز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تجلیل از فارغ التحصیلان نخستین دوره بلند مدت روابط عمومی خوزستان
  بانک های ملت، صادرات، ملی، تجارت، مسکن، پاسارگاد در صدر بانک های برتر اسلامی منطقه
  جشنواره بزرگ من با طبیعتم فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی
  همایش سراسری روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد
  راهکارهای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف
  محمود بهارلو مشاور و مدیر جدید روابط عمومی فرمانداری بهارستان شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  رییس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی شد
  توانمند سازی روابط عمومی ها و استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29059صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 29 فروردین 1396 - 00:11
راهکار آلمان برای مقابله با اخبار جعلی
دولت آلمان با تصویب پیش نویس قانون، به شبکه های اجتماعی هشدار داد که اگر اخبار جعلی یا پست های توهین آمیز را ظرف یک هفته پس از انتشار حذف نکنند، با جریمه سنگین 50 میلیون یورویی (معادل 53 میلیون دلار) روبرو خواهند شد. اما این اقدام دولت، سبب نگرانی حامیان آزادی بیان شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت آلمان با تصویب پیش نویس قانون، به شبکه های اجتماعی هشدار داد که اگر اخبار جعلی یا پست های توهین آمیز را ظرف یک هفته پس از انتشار حذف نکنند، با جریمه سنگین 50 میلیون یورویی (معادل 53 میلیون دلار) روبرو خواهند شد. اما این اقدام دولت، سبب نگرانی حامیان آزادی بیان شده است.


سیاستمداران آلمانی نگرانند که انتشار اخبار جعلی و پیام های با محتوای نژادپرستانه و توهین آمیز، بخصوص در مورد پناهندگان بر روی افکار عمومی در آستانه انتخابات سراسری که سپتامبر برگزار خواهد شد، تاثیر بگذارد. هایکوماس، وزیر دادگستری آلمان با صدور بیانیه اعلام کرد: روشن است که آزادی بیان در دموکراسی ما از اهمیت زیادی برخوردار است… با این حال آزادی بیان آنجا که حقوق کیفری آغاز می شود، به پایان می رسد.

ماس همچنین تاکید کرد که برای تصویب قوانین مشابه در سطح اروپا تلاش خواهد کرد. به گفته ماس و بر اساس نتایج نظرسنجی دولتی، فیس بوک تنها 39 درصد از پیام ها و مطالب با محتوای مجرمانه را حذف کرده و توییتر نیز تنها اقدام به حذف 1 درصد از آنها نموده است. این در حالیست که آنها در سال 2015، توافقنامه code of conduct را امضاء کرده و به حذف اینگونه مطالب طی 24 ساعت پس از انتشار، متعهد شده بودند.


سازمان هایی که نمایندگی شرکت های دیجیتال، کاربران و روزنامه نگاران را به عهده دارند، دولت آلمان را به شتابزدگی در ارائه لایحه  به مجلس متهم کرده اند. لایحه ای که به تشخیص آنها می تواند آزادی بیان را نقض کند.  وولکر تریپ، رئیس Digital society Association می گوید: تبدیل کردن شبکه های اجتماعی به <پلیس محتوا>، رویکرد اشتباهی است.


سخنگوی فیس بوک که دارای 29 میلیون کاربر فعال (بیش از یک سوم جمعیت) در آلمان می باشد، ضمن ابراز نگرانی در مورد پیش نویس قانون، گفت که شرکت با جدیت مشغول حذف محتوای غیرقانونی است. وی افزود: این قانون شرکت های خصوصی را به جای دادگاه، به قضاوت در مورد آنچه در آلمان غیر قانونی است، وادار می کند.


از سوی دیگر سخنگوی توییتر ضمن خودداری از اظهار نظر در مورد پیش نویس، تاکید کرد که شرکت متبوعش تغییراتی مانند اضافه کردن گزینه های جدید برای فیلتر کردن محتویات، تعیین محدودیت برای کاربران متخلف و متوقف کردن این کاربران از ایجاد پروفایل های جدید را اعمال کرده است./ ایران جوان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  آنچه باید بدانیم؟/ عوامل موثر بر موفقیت کارمندان روابط عمومی


  راهنمای گوگل ادوردز / قیمت گذاری کلمات کلیدی


  روبات‌های پیش‌خدمت، هدایت‌گران معلول


  آگهی اشتباه یک کارآموز در گوگل ۱۰ میلیون دلار خسارت زد


  سرپرست جدید روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.


  چگونه با افزایش بودجه تبلیغاتی امکان جلوگیری از مرگ برندمان را داریم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری