درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:04   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29054صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 15:18
سرپرست روابط عمومی استانداری استان زنجان:
لزوم تثبیت جایگاه روابط عمومی دستگاه ها به وضعیت مطلوب روابط عمومی ها در استان
دستگاهها در حوزه روابط عمومی باید از اقدامات و دانش کاری یکدیگر بهره جسته تا به نوعی ضمن تقویت حوزه روابط عمومی در دستگاههای ذیربط در جهت تثبیت جایگاه روابط عمومی نیز گامهای موثری بردارند .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرپرست روابط عمومی استانداری زنجان درنشست صمیمی روسا و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان ضمن اشاره به پایه گذاری روابط عمومی اولین بار در صنعت نفت توسط انگلیس به جهت اهمیت بحث جلب افکار عمومی و به نوعی اقناع و ترغیب به تفضیل به بیان مطالبی در خصوص دانش محوری روابط عمومی پرداخته و عنوان داشت بکارگیری کارشناسان حرفه ای و مجرب در حوزه ها و شاخصهای مختلف روابط عمومی ( سمعی بصری ، ارتباط با رسانه ، مطالعات اجتماعی ) از الزامات بوده و دراین مسیر روسای روابط عمومی نقش مدیریت و رهبری را ایفا می نمایند

سالاری با اشار بر لزوم تثبیت جایگاه روابط عمومی دستگاهها به وضعیت مطلوب روابط عمومی ها در استان اشاره کرد و افزود: دستگاهها در این حوزه باید از اقدامات و دانش کاری یکدیگر بهره جسته تا به نوعی ضمن تقویت حوزه روابط عمومی در دستگاههای ذیربط در جهت تثبیت جایگاه روابط عمومی نیز گامهای موثری بردارند .

سرپرست روابط عمومی استانداری با اشاره به نیاز سنجی آموزشی اظهار داشت: برگزاری دوره های کلان تر و دوره هایی با جهت گیری کلان باید مد نظر قرار گیرد که این غنی و کلان بودن سطح دوره ها در هدایت سازمان نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت .

وی در ادامه ضمن مطلوب توصیف داشتن چنین نشستهایی صمیممی تصریح کرد: در کمتر واحدهایی از سازمانها جلسات مشترک شکل گرفته که البته این می تواند فرصتی باشد جهت ایجاد تعامل و هماهنگی و همراهی مطلوب دستگاهها در راستای انجام کیفی کارها و اثر گزاری مناسب و نهایت استفاده از تجارب حاصله در این خصوص مزید بر علت خواهد بود .

گفتنی است، اولین نشست صمیمی کارگزاران و مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان با حضور سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و روابط عمومی دستگاههای اجرایی در ستاد منطقه برگزار شد.

این نشست که با محوریت بحث نیاز سنجی برگزار شد مسئولین روابط عمومی نقطه نظرات و دیدگاههایشان را مطرح و نیز پیشنهاداتی جهت برگزاری هر چه مطلوب تر روز ارتباطات و روابط عمومی توسط حاضرین ارائه شد.

 

منبع: بسیج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد