درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 18 خرداد 1399 - 12:44   

انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب یک

سلبریتی ها و مهار آتش زاگرس

  سلبریتی ها و مهار آتش زاگرس


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرعامل جدید ایرنا

  انتصاب مدیرعامل جدید ایرنا


ادامه ادامه مطلب سه

هنر ناخوشایند عکاسی مرگ

  هنر ناخوشایند عکاسی مرگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه بابل: وظیفه ذاتی روابط‌عمومی ارتباط موثر با عموم جامعه است
  مشکل عجیب تلفن‌‌های همراه اندروید
  هنر ناخوشایند عکاسی مرگ
  انتصاب مدیرعامل جدید ایرنا
  سلبریتی ها و مهار آتش زاگرس
  نقش تصویرسازی ذهنی بر نگرشهای طرفداران محیط زیست
  ناشر کتاب «سیر تا احمق» انتخاب شد
  تغییر نشانی ورود به اینترنت بانک سینا
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز
  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29049صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 13:57
تلفن‌ها و رسانه های اجتماعی قدرت را به مشتری‌ داده‌اند
با آنچه به تازگی درباره برخورد کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد با یک مسافر شده، دیگر تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی قدرت را از شرکت ها گرفته و به مشتری‌ها داده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشدار به شرکت های عظیم آمریکایی؛ حواس تان را جمع کنند، چرا که مصرف کنندگان مجهز به تلفن های هوشمند و دوربین ویدئویی همه جا مراقب شما هستند.

مطلبی که در خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده، می گوید با آنچه به تازگی درباره برخورد کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد با یک مسافر شده، دیگر تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی قدرت را از شرکت ها گرفته و به مشتری‌ها داده‌اند.

ویدئوی کشیدن مسافر شرکت هوایی یونایتد در آمریکا بر کف هواپیما و خروج به زور او از پرواز تنها آخرین نمونه از این بدرفتاری در عصر رسانه های اجتماعی است.

در ماه فوریه نیز شرکت های دیگری به همین وضع دچار شدند؛ یک راننده اوبر ویدئویی از تراویس کالانیک از مدیران اوبر را در حالی که دارد با او بحث می کند پخش کرد، و مشتری کامکست تصویری از یک تکنسین این شرکت مخابراتی را پخش کرد که روی کاناپه او خوابش برده بود. کمپانی فدکس نیز مجبور شد معذرت خواهی کند چرا که فیلم یکی از مشتری ها نشان می داد راننده این شرکت جعبه ای را که مشخص بود حاوی مانیتور است بی محابا در محل پرت می کند.

تنها کمی پیش از این صدای چنین وقایعی به جایی نمی رسید و حتی به رسانه های محلی نیز راه نمیافت اما امروز با وجود تلفن های هوشمند و دوربین هایی که دم دست است همه چیز روی رسانه های اجتماعی برملا می شود و به گفته خبرگزاری آسوشیتدپرس قدرت را در دست مشتری قرار داده و گذشته است دورانی که کمپانی ها شکایت ها را به زیر فرش جارو می کردند.

کمپانی ها نمی توانند اشتباهات شرم آور خود را به طور کامل حذف کنند اما می توانند آنها را به حداقل برسانند. این کار با آموزش شروع می شود چرا که کارمندان باید وقتی وضع غیرعادی می شود بدانند که چطور باید واکنش نشان دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده


  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد


  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد


  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری


  نخستین روزنامه چاپی جهان


  مدیر جدید روابط عمومی میراث فرهنگی استان فارس منصوب شد


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز


  افغانستان با بیشترین کارکنان رسانه‌ای مبتلا به کرونا در صدر جهان قرار گرفت


  تجربیات کرونایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران مستند می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2