درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 25 آذر 1396 - 15:20   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
  15 کشور با بیشترین تاثیر مثبت در جهان
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
  بریتانیا هم بریتانیای قدیم
  بریتانیا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29022صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 27 فروردین 1396 - 11:16
رسانه ها،نقش اثرگذاری در روند تحول فکری و نهادینه کردن ارزش های اسلامی دارند
امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،گفت:رسانه ها،نقش اثرگذاری در روند تحول فکری و نهادینه کردن ارزش های اسلامی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،گفت:رسانه ها،نقش اثرگذاری در روند تحول فکری و نهادینه کردن ارزش های اسلامی دارند.
امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،گفت:رسانه ها،نقش اثرگذاری در روند تحول فکری و نهادینه کردن ارزش های اسلامی دارند. وی ادامه داد:در زمان های قدیم شعرا زبان انتقال فرهنگ و آداب و رسوم یک قوم و قبیله به سایر اقوام و ملل بودند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی های نوین رسانه ها و نرم افزار های نوین عاملی برای توسعه فرهنگ به سراسر دنیا شده است. مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،خاطر نشان کرد:امروز غنای مفاهیم ارزشمند دینی برای نیل به سعادت وخوشبختی بشریت برکسی پوشیده نیست و روابط عمومی ها با همکاری رسانه ها می توانند،انتقال دهنده این مفاهیم ارزشمند دینی به اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان باشند. امید سبزعلی،تصریح کرد:روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز با بهرگیری از پتانسیل رسانه های از قبیل خبر گزاری مهر،سپیدار،تسنیم،ایکنا،ایرنا،و روزنامه همشری کیهان و غیره توانسته است بخشی از فعالیت این رسانه ها را به توسعه برنامه های فرهنگی این اداره کل و ادارات تابعه اختصاص دهد.

 

منبع: سپیدارآنلاین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  مدیر جدید روابط عمومی اتاق بازگانی لرستان معرفی شد


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد