درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28957صفحه نخست » چهارشنبه، 23 فروردین 1396 - 09:33
رسانه ها تاثیر گذار در انتخابات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نقش رسانه ها در برگزاری شکوهمند و پر نشاط انتخابات امری انکار ناپذیر است. به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز همدان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پر نشاط و موفق در اردیبهشت ماه امسال خاطرنشان کرد:
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نقش رسانه ها در برگزاری شکوهمند و پر نشاط انتخابات امری انکار ناپذیر است. به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز همدان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پر نشاط و موفق در اردیبهشت ماه امسال خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز همدان با تهیه برنامه های مختلف و آگاه سازی مردم از طریق رسانه ملی در مراحل مختلف تبیینی و تشریحی در تلاش است رسالت خود را در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به انجام برساند.


حسین میسر با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در صدا و سیمای مرکز همدان افزود: در سیمای مرکز همدان با پخش برنامه هایی چون شکوه الوند، برنامه انتخاب، برنامه امروز(صبحگاهی) هر روز با پخش آیتم های ویژه انتخابات از جمله اخبار انتخاباتی، حضور مسئولان اجرایی انتخابات در برنامه ها و ارتباط تلفنی با مسئولان انتخاباتی استان همدان با ساختار ترکیبی استودیویی، ایوان الوند(شبانه) یک روز در هفته با ساختار ترکیبی و گزارشهای انتخاباتی از جمله برنامه هایی است که دردوران تبیینی و تشریحی تا 15 اردیبهشت ماه از سیمای همدان پخش می شود.


وی با اشاره به اینکه صدای مرکز همدان هم برنامه های ویژه ای برای این ایام تدارک دیده است گفت: برنامه هایی چون فرصتی برای ، مسیر پیشرفت ، گفتمان و پرداختن در برنامه های زنده با موضوعات انتخاباتی در برنامه هایی چون باغ زندگی، موج مهربانی، جوانان سلام ، دریچه ، رادیومحله و ماوشان عصرگاهی تنها بخشی از فعالیت های صدای مرکز همدان در ایام انتخابات است.


وی افزود: در معاونت خبر مرکز همدان هم علاوه بر پخش اخبار مربوط به ستاد انتخابات استان و شهرستان های همدان و هیات های نظارت بر انتخابات استان در چند برنامه گفتگوی ویژه خبری موضوعات مربوط به انتخابات اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: همدان پیام
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد