درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:54   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28935صفحه نخست » دوشنبه، 21 فروردین 1396 - 10:04
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:
دفتر تبلیغات اسلامی پیشانی تفکر شیعه است
با حضور رییس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان و رییس و مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان جلسه تکریم و معارفه مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در این جلسه با تبریک میلاد با سعادت امام جواد علیه السلام و با اشاره به روز شرف الشمس اذعان داشت: این دو مناسبت مایه خیر و برکت و باعث استجابت دعاها می باشد.
وی در ادامه از انتظارات دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان هیأت مؤسس، از یک مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: در دنیا نسل اول نهادهای آموزشی و دانشگاهها بر پایه آموزش و خواندن و نمره گرفتن بود که این روش به بن بست رسید و از اینجا بود که نسل دوم دانشگاهها به وجود آمد.
حجت الاسلام و المسلمین قطبی ادامه داد: راههای دریافت انسان فقط گوش نیست بلکه چشم انسان هم وجود دارد و در اینجا بحث پژوهش و کاوش در هستی هم مطرح است و دانشگاههای پژوهش محور یا پژوهش مدار ایجاد شد. این روش هم تا پیش رفت و بعد به این نتیجه رسیدند که همه وجود انسان که گوش و چشم نیست. در این مرحله به سایر توانمندیهای بشر از قبیل دست، پا، مهارت و... هم توجه شد و نسل سوم دانشگاهها با عنوان دانشگاه های مهارتی و کارآفرینی و فنی و حرفهای به وجود آمد که این مورد یک جهش علمی در دنیا بود.
وی تصریح کرد: در ادامه عده ای بیان کردند که به شنیدهها، دیده ها و توانمندیها نمره داده می شود و چرا به هسته مرکزی انسان که همان عقل و فکر و قوه عاقله انسانهاست نمره تعلق نمی گیرد؟ در اینجا بود که نسل چهارم با عنوان دانشگاههای خلاق، فن آور و نوآور شکل گرفت.
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: دنیای امروز به این نتیجه رسیده است که همه دانش در دیدهها یا شنیدهها یا توانمندیها نیست بلکه هسته مرکزی این موارد که میتواند انسان را به رشد و تعالی برساند و او را به حرکت وا دارد و این که در چه فضایی زندگی کند؛ قدرت تفکر و عقلی اوست.
وی اذعان داشت: پیش از این که دنیا به این نتیجه برسد حضرات معصومین علیهم السلام اینمطالب را بیان فرموده اند و ما در این مورد کوتاهی میکنیم و به سراغ منابع دینی نرفته بلکه از غربیها پیروی می کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین قطبی افزود: قرآن برای شنیده ها ارزش قائل است، همچنین برای دیدهها و مهارتها،  ولی وقتی که به فکر و قوه عاقله میرسد چنان رتبه را بالا می برد که گویا وجه تمایز انسانیت انسان با همه مخلوقات در عقل و تفکر و اندیشه اوست.
وی اذعان داشت: اگر بتوانیم به عقب برگردیم می بینیم که در حوزهها با قوه عاقله و فکر انسان را به درس خواندن وادار میکردند نه به شنیده و دیده و مهارت. بلکه فکر و اندیشه او بود که ارزش داشت. از بین این همه طلبه افراد نادری در تاریخ ماندند و نام و نشانشان باقی ماند. وقتی در کار این افراد نگاه میکنیم میبینیم که هر کدام یک نوآوری و یک ویژگی داشتند و آن این که عقل خود را به کار انداختند و نیاز جامعه را شناسایی کردند، وقت گذاشتند و همت کردند و یک آوردهای برای بشریت عطا کردند و با تاریخ گره خوردند.
رییس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن ابراز داشت: در زمینه شعر و ادبیات هم همینطور است، هزاران نفر آمدند و رفتند و از بین آنها حدود هفتاد نفر معروف شدند و از بین اینها هم حدود 6 یا 7 نفر معروف هستند مثل حافظ، سعدی و... این افراد تا زمانی هستند که آوردهشان نیاز جامعه را حل کند و اگر روزی آورده فلان دانشمند نتواند نیاز بشر را تأمین کند خودبخود از حیات اجتماعی حذف خواهند شد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی وابسته به نظام است که بدون واسطه از ولی فقیه حکم دریافت میکند، گفت: وظیفهای که مقام معظم رهبری برای دفتر تبلیغات اسلامی تعیین کرده اند این است که به عنوان پیشانی تفکر شیعه و پیشانی حرکت لوکوموتیو جریان تبلیغی جلو برود و مسیر را آماده کند و قطار تبلیغات دینی را دنبال خودش به سمت مورد نظر بکشاند. یعنی نیازها و ضرورتها و افقها را شناسایی کند و برای مثلاً 50 سال آینده پیش بینی کند که چه چیزهایی مورد نیاز این جامعه است.
حجت الاسلام و المسلمین قطبی ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی برای  تأمین این ضرورت به چند ظرفیت رسیده است، اول ظرفیت پژوهشی و انجام کارهای مطالعاتی، دوم ظرفیت دانشگاه، سوم ظرفیت فرهنگی و تبلیغی از قبیل اعزام و فعالیت هنری فضای مجازی و چهارم مرکز آموزش عالی حوزوی که این ظرفیت اگر در راستای مأموریت قرار گیرد نقطه قوت است و اگر در مسیر قرار نگیرد نقطه ضعف میشود.
وی تأکید کرد: خواست ما این است که طلبه مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) به یک خروجی متفاوت با دیگر مدارس برسد، چون مأموریت ما تبلیغی است و وظیفه ما تشریح، تبیین و توسعه فرهنگ دینمداری است که میتواند قالب مکتوب، هنری، رسانهای و یا... داشته باشد.
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: روشها و قالبها برای ما محدودیت ندارد و بسته به توانایی فرد، نیاز، اقتضا و شرایط تعریف می شود و برای ما افتخار است که طلبه ما که در سطح دو، سه یا چهار که فارغ التحصیل شده توانمندیهای دیگر هم دارد که به عنوان یک نخبه تبلیغی بتوان در اصفهان یاد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین قطی در ادامه گفت: باید از فضای حوزه استفاده کرد و باید دانست که برای ایجاد فضای تبلیغی و فرهنگی هیچ محدودیتی وجود ندارد و باید شرایط و زمینه حضور اجتماعی طلبه توسط مدیران مهیا و از مشکلات نسل جدید و اوضاع جامعه آشنایی وجود داشته باشد و باید سد روانی که فقط و فقط به درس توجه دارد شکسته شود.

 

منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد