درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:18   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28930صفحه نخست » دوشنبه، 21 فروردین 1396 - 09:57
رشد بالای آمازون در دنیای تبلیغات دیجیتال
آمازون بر دنیای خرید آنلاین و پردازش ابری سلطه دارد و حالا تصمیم دارد تا در حوزه تبلیغات دیجیتال نیز از رقبای دیگر پیشی بگیرد و در ماه‌های اخیر نیز، قابلیت‌های تبلیغاتی خود را گسترش داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آمازون بر دنیای خرید آنلاین و پردازش ابری سلطه دارد و حالا تصمیم دارد تا در حوزه تبلیغات دیجیتال نیز از رقبای دیگر پیشی بگیرد و در ماه‌های اخیر نیز، قابلیت‌های تبلیغاتی خود را گسترش داده است. به گفته مورگان استنلی، یکی از سرشناس‌ترین شرکت‌های تحلیلگر اقتصادی، شرکت آمازون تا سال آینده بیش از 5 میلیارد دلار درآمد از طریق تبلیغات کسب خواهد کرد. این رقم، بیش از دو برابر درآمد پیش بینی شده اسنپ چت برای سال بعد و همچنین بیش از نیمی از ارزش بازار کنونی توییتراست. طبق تحقیقات منتشر شده، این رقم پیش‌بینی شده از درآمد تبلیغاتی آمازون تا سال 2020 به 7 میلیارد دلار خواهد رسید. اما در این شرایط و حتی با این ارقام اعلام شده، سهم آمازون از کل بازار تبلیغات دیجیتال- که فعلا تحت سیطره فیس‌بوک و گوگل است- فقط 4 درصد خواهد بود. به گفته یکی از تحلیلگران شرکت BMO Capitals، درآمد آمازون از تبلیغات تا سال آینده 5/ 3میلیارد دلار خواهد بود و گوگل و فیس‌بوک قطعا با یک رقیب قدرتمند و در حال توسعه روبه‌رو هستند. تحلیلگران معتقدند، یکی از دلایل پیشرفت آمازون این است که بعد از سال‌ها فعالیت در زمینه خدمات‌رسانی و تجارت آنلاین، با سلیقه مشتریان کاملا آشناست و آرشیو اطلاعاتی زیادی نیز در مورد آنها دارد و به همین دلیل است که در دنیای تجارت آنلاین حرف اول را می‌زند و به جایگاهی رسیده است که فیس‌بوک و گوگل هنوز نتوانسته‌اند برسند. دنیل سلمون از تحلیلگران BMO معتقد است: همان‌طور که گوگل می‌داند مردم به دنبال چه چیزی می‌گردند و فیس‌بوک نیز به خوبی از علایق اجتماعی کاربران آگاهی دارد، آمازون نیز در زمینه سلایق خرید کاربران تبحر دارد و به خوبی می‌داند که آنها به دنبال چه چیزی هستند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4017

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد