درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:11   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28915صفحه نخست » یکشنبه، 20 فروردین 1396 - 10:33
گوگل خبرهای قلابی و دروغ را لو می‌دهد
به دنبال گسترش بی‌سابقه محتوا و اخبار دروغین در اینترنت، گوگل در تلاش است کنترل صحت محتوای ارائه شده از طریق این جست‌وجوگر را ممکن کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، به دنبال گسترش بی‌سابقه محتوا و اخبار دروغین در اینترنت، گوگل در تلاش است کنترل صحت محتوای ارائه شده از طریق این جست‌وجوگر را ممکن کند. گوگل از اکتبر گذشته امکان کنترل صحت اخبار ارائه شده در بخش گوگل نیوز را در آمریکا و انگلیس ممکن کرده بود تا کاربران با مشاهده محتوای جعلی موجود در برخی اخبار فریب نخورند. از این پس این خدمات به‌طور جهانی ارائه می‌شود تا در صورتی که کاربران بخواهند از صحت و سقم خبری مطلع شوند بتوانند این کار را به‌صورت ساده‌تری انجام دهند. به‌عنوان مثال اگر کاربری خبر فروش اورانیوم به روسیه از سوی هیلاری کلینتون را با وارد کردن کلیدواژه‌های مرتبط در گوگل جست‌وجو کند، لینک‌های مرتبط با این خبر را در جست‌وجوگر مذکور مشاهده می‌کند. اما در زیر این لینک‌ها عبارت ادعا شده از سوی اینترنت قابل مشاهده است و همچنین با توجه به اینکه یک سایت معتبر دروغ بودن این خبر را اعلام کرده این موضوع نیز به کاربر اعلام می‌شود. گوگل قصد دارد سرعت ارائه این خدمات را افزایش دهد تا تولیدکنندگان اخبار جعلی نتوانند محتوای دروغین را در فضای مجازی به‌عنوان خبر واقعی بازنشر دهند. این جست‌وجوگر در مواردی برای بررسی صحت یک خبر از چند منبع استفاده می‌کند تا درست یا خطا بودن خبر ارائه شده برای جست‌وجوگر به‌طور دقیق مشخص شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4016

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد