درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28898صفحه نخست » شنبه، 19 فروردین 1396 - 10:53
افراد موفق آخر هفته خود را چطور می گذرانند؟
اپنسر راسکاف، یکی از موسسان وب سایت Hotwire. Com و مدیر عامل کمپانیZillow، نمونه یک فرد موفق است. او هم در منزل و هم در محل کار، فرد فعال و پر کاری است. راسکاف، تعطیلات آخر هفته خود را در کنار خانواده اش می گذراند و هیچ کار دیگری انجام نمی دهد، جز اینکه هر شب قبل از خواب ایمیل های خود را چک می کند.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اپنسر راسکاف، یکی از موسسان وب سایت Hotwire. Com و مدیر عامل کمپانیZillow، نمونه یک فرد موفق است. او هم در منزل و هم در محل کار، فرد فعال و پر کاری است. راسکاف، تعطیلات آخر هفته خود را در  کنار خانواده اش می گذراند و هیچ کار دیگری انجام نمی دهد، جز اینکه هر شب قبل از خواب ایمیل های خود را چک می کند.

تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه استنفورد حاکی از آن است که با افزایش ساعات کاری به بیش از50ساعت در هفته، میزان بهره وری کاهش پیدا می کند. افرادی که 70 ساعت یا بیشتر در طول هفته کار می کنند، نسبت به افرادی که 55 ساعت در هفته فعالیت دارند، عملکرد یکسانی خواهند داشت یعنی در عمل، کار کردن بیش از حد بر خلاف تصور، بازدهی را پایین خواهد آورد.

افراد موفق از اهمیت استراحت و فراغت از کار مطلع هستند. در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که افراد موفق آخر هفته ها انجام داده و با انرژی 100درصد سر کار خود حاضر می شوند.

1- سر ساعت همیشگی از خواب بیدار می شوند

خیلی وسوسه کننده است که آخر هفته ها بخواهیم دیر تر از خواب بیدار شویم. حس خوب دیر از خواب بیدار شدن موقتی است و بعد از چند روز سیستم بدن را دچار اختلال می کند. سیستم بدن ما طبق یک برنامه مشخص، طی مراحل معینی به خواب رفته و بعد از باز یابی انرژی مورد  نیاز از خواب بیدار می شود.

یکی از این مراحل شامل آماده سازی ذهن برای بیداری و هوشیاری است، به همین دلیل گاهی اوقات پیش از اینکه زنگ ساعت به صدا در بیاید، از خواب بیدار می شویم (چون مغز بعد از مدتی عادت می کند سر ساعت خاصی شروع به فعالیت کند)، بنابراین وقتی ساعات خواب شما مختل شود، احساس خستگی و کوفتگی خواهید داشت. این حالت نه تنها روز تعطیل شما را خراب می کند، بلکه عملکرد شما را طی روز های کاری، کاهش خواهد داد زیرا مغز شما برای بیدار شدن سر ساعات همیشگی آماده نیست. اگر می خواهید دوباره ساعات خواب خود را تنظیم کنید، شب زود تر به رختخواب بروید.

2- زمانی را به خود اختصاص می دهند

معمولاً افراد در طول آخر هفته، زمان کمتری را صرف خود می کنند، به خصوص اگر در کنار خانواده باشند. در چنین شرایطی بهتر است خود را در گیر کار هایی بکنید که به آنها علاقه مند هستید، همین موضوع باعث می شود که زود تر از خواب بیدار شوید. مغز به طور معمول، دو الی چهار ساعت بعد از بیدار شدن، به اوج فعالیت خود می رسد. بنابراین بعد از اینکه از خواب بیدار شدید، به انجام فعالیت های جسمانی پرداخته و در ساعاتی که فعالیت مغز به اوج خود می رسد، به فعالیت های ذهنی مثل کتاب خواندن، حل جدول و... بپردازید.

3-برای فعالیت های ماجراجویانه کوچک هم برنامه ریزی می کنند

به کنسرت یا تئاتر بروید، به جای دویدن روی تردمیل پیاده روی کنید. فعالیت ها و کار های جدید را امتحان کنید. تحقیقات نشان داده است که برنامه ریزی برای انجام فعالیت های تفریحی و هیجان انگیز، روحیه شما را تا روزی که آن کار را انجام دهید، بهتر می کند.

4-به دنبال علاقه مندی های شان می روند

انجام فعالیت هایی که به آنها علاقه دارید، باعث کاهش استرس شده و ذهن شما را باز می کند. برای مثال انجام فعالیت هایی مثل گوش کردن به موسیقی، مطالعه کردن، نوشتن، نقاشی کردن یا بازی کردن با فرزندان تان، روحیه شما را بهتر و شما را برای آغاز هفته آماده و سر حال می کند.

5- ارتباطات خود را قطع می کنند

قطع ارتباط یکی از بهترین استراتژی هایی است که می توان برای آخر هفته ها در نظر گرفت. اگر نتوانید در طول تعطیلات، ارتباطات تلفنی خود را با محیط کار قطع کنید، همچنان در گیر کار خواهید ماند.

اگر بخواهید هفت روز هفته به طور مداوم کار کنید، بدون شک دائماً دچار استرس بوده و انرژی و تمرکز لازم را نخواهید داشت. اگر پاسخ ندادن به ایمیل ها و تماس های کاری دور از ذهن به نظر می رسد، حداقل ساعت خاصی را در روز های تعطیل برای پاسخگویی به آنها اختصاص دهید.

6- از انجام فعالیت های روزمره و عادی اجتناب می کنند

انجام فعالیت های روزانه، آخر هفته های شما را خراب می کند. بدتر از همه اینکه این فعالیت ها با سر کار رفتن، تفاوت چندانی ندارد. برای اینکه این اتفاق رخ ندهد، بهتر است برای انجام فعالیت های روزانه خود نیز برنامه ریزی داشته باشید. این کار باعث می شود طبق برنامه و در طول هفته، کم کم به آنها پرداخته و در صورتی که بخشی از آنها نا تمام باقی ماند، زمانی از تعطیلات را به انجام آنها اختصاص دهید.

7- ورزش می کنند

آیا در طول هفته فرصت ورزش کردن ندارید؟ اما آخر هفته فرصت این کار را خواهید داشت. فعالیت جسمانی به مدت 10دقیقه، استرس را کاهش می دهد. از سوی دیگر، ورزش باعث می شود ایده های تازه ای به ذهن برسد. دیده شده که اکثر افراد خلاق و موفق زمانی را به انجام فعالیت های فیزیکی اختصاص داده اند.

برای مثال دویدن در پارک یا یک محیط سر سبز، تلفیقی از زیبایی و ورزش بوده و ذهن را برای پردازش ایده های جدید آماده می کند. دویدن،دوچرخه سواری و به طور کلی ورزش های جسمانی، باعث افزایش ترشح اندروفین در بدن شده و فرد را سر زنده و با نشاط می کند.

8- آخر هفته را در  کنار خانواده می گذرانند

وقت گذراندن با اعضای خانواده یکی از موارد کلیدی برای کسب انرژی و بالا بردن روحیه است. اسپنسر راسکاف، در هر شرایطی، آخر هفته را با خانواده خود می گذراند. فرزندان خود را به پارک ببرید، همسر خود را برای شام دو نفره به یک رستوران دعوت کنید و به دیدار والدین خود بروید.

9-خود را برای آغاز هفته آماده می کنند

آخر هفته بهترین زمان جهت مهیا شدن و برنامه ریزی برای آغاز هفته است. کمتر از 30 دقیقه را به برنامه ریزی برای فعالیت های هفته بعد خود اختصاص دهید. داشتن برنامه در افزایش باز دهی و کاهش استرس مؤثر است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد