درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 08:16   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28878صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 19 فروردین 1396 - 08:36
یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: سخنرانی های رسمی در مورد صنعت تان
وندی مارکس - سخنرانی های رسمی انواع مختلفی از شکل و اندازه دارند، از تجمعات کوچک محلی کسب و کار گرفته تا کنفرانس های بزرگ تلویزیونی از نوع سخنرانی های TED. به منظور فرایند جذب مخاطب هدفمند، هدف تبدیل شدن به یک سخنران در یک رویداد خاص در صنعت شماست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنرانی های رسمی چیست؟ سخنرانی های رسمی انواع مختلفی از شکل و اندازه دارند، از تجمعات کوچک محلی کسب و کار گرفته تا کنفرانس های بزرگ تلویزیونی از نوع سخنرانی های TED. به منظور فرایند جذب مخاطب هدفمند، هدف تبدیل شدن به یک سخنران در یک رویداد خاص در صنعت شماست. سخنرانی های عمومی در این گونه وقایع صنعتی، می تواند دروازه ای بزرگ به سمت سایر فرصت ها فراتر از فرایند جذب مخاطب هدفمند باشد، بنابراین، این امر یک سرمایه گذاری با ارزش از زمان شماست.


به یاد داشته باشید، هدف از یک سخنرانی رسمی، آموزش مخاطبانتان می باشد، نه فروش. مردم از مورد هدف قرار گرفتن برای تبلیغات فروش خسته می شوند. بنابراین به جای آن، بر کسب اعتبار و اقتدار در چشم مخاطبان خود تمرکز کنید.


راه های مختلفی برای افزایش فرصت های سخنرانی وجود دارد. شما می توانید ...
• با دیگر سخنرانان در صنعت خود شبکه شوید
• یک صفحه سخنرانی در وب سایت خود اضافه کنید که به تشریح تخصص و مزایای شما می پردازد
• سخنرانی های کوچک تر در منطقه محلی خود را بسط دهید
• پیشنهاد سخنرانی به صورت رایگان را بدهید
• محتوای با کیفیت ایجاد کنید


چگونه سخنرانی های رسمی سبب افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شود؟ سخنرانی ها، یک راه عالی برای بیرون آمدن از پشت نقاب سرد شرکت می باشند، و به مردم اجازه می دهد تا شما و تخصص تان را ببینند. هنگامی که مردم سخنرانی شما را بشنوند، آن ها احساس تعامل بیشتر می کنند، آن ها مستقیما تخصص شما را خواهند دید، و اعتبار شما در نزد آن ها افزایش خواهد یافت.


البته این روش های روابط عمومی، تنها شیوه های موجود در جعبه ابزار شما نیستند. با این حال، آن ها سه مسئله کلیدی هستند که شما می توانید بر روی آن ها سرمایه گذاری نمائید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد