درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 10:53   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند
  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند
  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28878صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 19 فروردین 1396 - 08:36
یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: سخنرانی های رسمی در مورد صنعت تان
وندی مارکس - سخنرانی های رسمی انواع مختلفی از شکل و اندازه دارند، از تجمعات کوچک محلی کسب و کار گرفته تا کنفرانس های بزرگ تلویزیونی از نوع سخنرانی های TED. به منظور فرایند جذب مخاطب هدفمند، هدف تبدیل شدن به یک سخنران در یک رویداد خاص در صنعت شماست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنرانی های رسمی چیست؟ سخنرانی های رسمی انواع مختلفی از شکل و اندازه دارند، از تجمعات کوچک محلی کسب و کار گرفته تا کنفرانس های بزرگ تلویزیونی از نوع سخنرانی های TED. به منظور فرایند جذب مخاطب هدفمند، هدف تبدیل شدن به یک سخنران در یک رویداد خاص در صنعت شماست. سخنرانی های عمومی در این گونه وقایع صنعتی، می تواند دروازه ای بزرگ به سمت سایر فرصت ها فراتر از فرایند جذب مخاطب هدفمند باشد، بنابراین، این امر یک سرمایه گذاری با ارزش از زمان شماست.


به یاد داشته باشید، هدف از یک سخنرانی رسمی، آموزش مخاطبانتان می باشد، نه فروش. مردم از مورد هدف قرار گرفتن برای تبلیغات فروش خسته می شوند. بنابراین به جای آن، بر کسب اعتبار و اقتدار در چشم مخاطبان خود تمرکز کنید.


راه های مختلفی برای افزایش فرصت های سخنرانی وجود دارد. شما می توانید ...
• با دیگر سخنرانان در صنعت خود شبکه شوید
• یک صفحه سخنرانی در وب سایت خود اضافه کنید که به تشریح تخصص و مزایای شما می پردازد
• سخنرانی های کوچک تر در منطقه محلی خود را بسط دهید
• پیشنهاد سخنرانی به صورت رایگان را بدهید
• محتوای با کیفیت ایجاد کنید


چگونه سخنرانی های رسمی سبب افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شود؟ سخنرانی ها، یک راه عالی برای بیرون آمدن از پشت نقاب سرد شرکت می باشند، و به مردم اجازه می دهد تا شما و تخصص تان را ببینند. هنگامی که مردم سخنرانی شما را بشنوند، آن ها احساس تعامل بیشتر می کنند، آن ها مستقیما تخصص شما را خواهند دید، و اعتبار شما در نزد آن ها افزایش خواهد یافت.


البته این روش های روابط عمومی، تنها شیوه های موجود در جعبه ابزار شما نیستند. با این حال، آن ها سه مسئله کلیدی هستند که شما می توانید بر روی آن ها سرمایه گذاری نمائید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  خسرویی که به دریا زد


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید