درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 03:51   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28877صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 20 فروردین 1396 - 08:31
یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: اطلاعیه های مطبوعاتی
وندی مارکس - اطلاعیه های مطبوعاتی چگونه منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شوند؟ سه دلیل عمده وجود دارد که اطلاعیه های مطبوعاتی را برای فرایند جذب مخاطب هدفمند ایده آل نموده است. دلیل اول، قدرت و اعتبار آن هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اطلاعیه های مطبوعاتی چیست؟ نظرات متعددی در زمینه تعریف اطلاعیه های مطبوعاتی وجود دارد که گاها سبب گیج شدن و مغشوش شدن ذهن شما می شود. برخی قویا بر این باورند که تاریخ انقضای اطلاعیه های مطبوعاتی گذشته است. در حالی که برخی دیگر اعتقاد به بازسازی (اختراع) مجدد آن ها دارند. در اینجا حقیقت صریحی وجود دارد. چشم پوشی از اطلاعیه های مطبوعاتی به مفهوم از دست دادن قدرتی است که آن ها برای تلاش های روابط عمومی فراهم می نمایند.


اول، اجازه دهید اطلاعیه های مطبوعاتی را آن چنان که امروزه استفاده می شوند، مورد بررسی قرار دهیم. انتشار (اطلاعیه ها)، ابزاری برای یک سازمان به منظور اعلام راه اندازی خط تولید یک محصول و یا اخبار دیگر می باشد. به این منظور که اطلاعیه های مطبوعاتی بهترین عملکرد خود را دارا باشند، اطلاعیه های شما باید شامل موارد زیر باشند:


• تیتری که سبب جلب توجه و در حیطه علائق افراد باشد، به ویژه در رسانه های اجتماعی
• یک موضوع هیجان انگیز
• داشتن ارتباط با زندگی پر مشغله مردم
• زبان ساده و بدون پیچیدگی داشته باشد به نحوی که دنبال کردن آن آسان باشد
• داشتن یک فرایند پاسخ به عمل (call-to-action)
• بهینه سازی موتورهای جستجو SEO
• اطلاعات تماس

اطلاعیه های مطبوعاتی چگونه منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شوند؟ سه دلیل عمده وجود دارد که اطلاعیه های مطبوعاتی را برای فرایند جذب مخاطب هدفمند ایده آل نموده است. دلیل اول، قدرت و اعتبار آن هاست.

 

اطلاعیه های مطبوعاتی که به طور مستقیم از یک سازمان آمده باشند، به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، اعتبار می دهند.

دلیل دوم، قابلیت به اشتراک گذاری آن هاست. اطلاعیه های مطبوعاتی به معنای به اشتراک گذاشته شدن، استناد شدن، و تکثیر (تولید دوباره) در سراسر رسانه های اجتماعی و سایت های دیگر، می باشند.

دلیل سوم، توانایی آن ها در هدایت ترافیک بازدیدها به سایت شما از طریق فرایند call-to-actions، می باشد.


اطلاعیه های مطبوعاتی با توجه به دارا بودن این سه ویژگی، یکی از راه های ایده آل برای دستیابی به افراد بیشتر می باشد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد