درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:55   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28874صفحه نخست » پنجشنبه، 17 فروردین 1396 - 20:43
پپسی گفته است که دیگر آگهی جنجال‌برانگیز خود پخش نمی‌کند
در پی گسترش اعتراض‌ها به یکی از آگهی‌های ویدئویی شرکت پپسی با حضور کندال جنر، مدل مشهور آمریکایی و عضو خانواده کارداشیان، این شرکت آگهی خود را از اینترنت حذف کرده و گفته است که دیگر آن را پخش نخواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی گسترش اعتراض‌ها به یکی از آگهی‌های ویدئویی شرکت پپسی با حضور کندال جنر، مدل مشهور آمریکایی و عضو خانواده کارداشیان، این شرکت آگهی خود را از اینترنت حذف کرده و گفته است که دیگر آن را پخش نخواهد کرد.

داستان این آگهی ویدئویی در میانه یک تظاهرات رخ می‌دهد و در آن، کندال جنر بعد از پیوستن به معترضان خیابانی، به سمت یکی از نیروهای پلیس ضدشورش می‌رود و به او یک قوطی پپسی می‌دهد. این اقدام او، از تنش بین دو طرف کم می‌کند و حاضران، فریاد شادی سر می‌دهند.

معترضان به آگهی گفته‌اند که آنچه به تصویر کشیده شده است، از ارزش اعتراضات خیابانی اخیر در آمریکا کم می‌کند.

در بیانیه‌ای که در وبسایت پپسی منتشر شد، آمده است که آنها قصد نداشتند مسائل جدی و مهم را بی‌ارزش کنند. پپسی گفته است که با توجه به حساسیت‌ها، این آگهی را حذف می‌کند و دیگر آن را پخش نخواهد کرد.

این آگهی ویدئویی عصر روز سه‌شنبه، چهارم آوریل در یوتیوب منتشر شد، ولی کمتر از ۲۴ ساعت بعد، از دسترس خارج شد و دیگر قابل دیدن نیست.

برای نزدیک به دو سال در آمریکا چندین تظاهرات خیابانی علیه برخوردهای خشونت‌آمیز نیروهای پلیس با آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار برگزار شده است. از زمان آغاز ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ نیز مخالفان او بارها تجمع اعتراض‌آمیز داشته‌اند.

در آگهی حذف‌شده پپسی، معترضان خیابانی اغلب جوان و خوش‌تیپ هستند، ولی معلوم نیست که به چه چیزی اعتراض دارند. حتی در پلاکاردهای آنها تنها واژه‌هایی کلی مثل "گفت‌وگو" و "صدا" دیده می‌شود.

اما چند دقیقه بعد از انتشار این ویدئو، منتقدان گفتند که محتوای آن، اعتراضات گسترده در شهرهایی مثل بالتیمور، مریلند و فرگوسن را بی‌ارزش می‌کند.

دری مک‌کنسون، یکی از فعالان جنبش "جان سیاهان هم ارزش دارد" در جریان این اعتراضات بازداشت شد. او می‌گوید: "شاید اگر پپسی دستم بود، کسی بازداشتم نمی‌کرد، کسی چه می‌داند؟"

او خطاب به مسئولان شرکت پپسی گفت: "این آگهی، آشغال است."

گروهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی هم این ویدئو را به مسخره گرفتند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد