درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28864صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 10:28
برای پنجمین بار؛
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی الیگودرز مقام اول ادارات لرستان را کسب کرد
سجاد مرادی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی الیگودرز از ابتدای سال 91 تا 95 بصورت متوالی در بین ادارات تبلیغات اسلامی استان لرستان مقام نخست را کسب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با بیان مطالبی در خصوص اهمیت نقش روابط عمومی در ادارات، گفت: روابط عمومیها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند ادارات را در همگامی با پیشرفت و تحولات یاری دهند، چرا که روابط عمومی یک واحد پویای سازمانی است که هیچ­گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

 

وی افزود: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون هر سازمان را به هم پیوند می­ دهد و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند ولی متأسفانه امروزه به نظر می رسد که معیارهای قالب در جامعه ما بی ­توجهی به ارزش های نهفته در کار روابط عمومی هاست به طوری که این امر باعث شده در بسیاری از سازمان­ها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه بپردازد.

 

حجت الاسلام محمودی در ادامه بیان کرد: بی شک یک سازمان و یا یک اداره نمی تواند خود را نهادی بی ارتباط فرض نماید و از تکنولوژی و آوردههای آن بی­نیاز و با آن بیگانه باشد، لذا روابط عمومی باید بر محور تفکر و مشارکت مداری و با نواندیشی، نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مربوطه مؤثر عمل نماید.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از سجاد مرادی، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، خبر داد: در این راستا با توجه به ارزیابی های به عمل آمده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از ابتدای سال 1391 تا سال 1395 هرماه به صورت متوالی موفق به کسب رتبه اول روابط عمومی در بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان لرستان شده است.

 

منبع: سفیر افلاک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد