درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:11   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28851صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 30 تیر 1399 - 08:03
ایده‌های جذاب تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی برای جذب مشتری
صبا روفه‌گرحق - داشتن یک برنامه‌ی دقیق برای محتوای شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تاثیر به سزایی در رشد و توسعه کسب و کارها داشته باشد. سعی کنید در برنامه‌ی تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی کسب و کار خود موضوعات متنوعی را تحت پوشش قرار دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه شبکه‌های اجتماعی به بخش جدایی‌ناپذیری از کسب و کارها تبدیل شده‌اند. بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی یکی از روش‌های بازاریابی در عصر نوین است که در پیشبرد استراتژی‌های بازاریابی تاثیر به سزایی دارد. موفقیت در رسانه‌های اجتماعی نیز مانند سایر روش‌ها نیازمند داشتن یک استراتژی قوی و اثر بخش است. از آنجایی که مردم در عصر دیجیتال ساعتها از وقت خود را صرف فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. برای موفقیت استراتژی بازاریابی این رسانه‌ها لازم است که کسب و کارها نیز برنامه‌ی از پیش تعیین شده‌ای برای تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. زیرا استفاده از ایده‌های خلاقانه و مردم پسند در تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر فروش و رشد یک کسب و کار داشته باشد.

در تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی علاوه بر خلاقیت و برنامه‌ریزی باید به جذابیت و افزایش تعامل با کاربران نیز توجه کرد. زیرا جذابیت سبب به اشتراک‌گذاری پست توسط کاربران می‌شود. تعامل با کاربران نیز سبب جلب اعتماد شده و به ماندگاری نام برند در ذهن مشتری کمک می‌کند. در ادامه این مطلب ایده‌هایی را برای تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابان و مدیران فروش گردآوری شده‌اند.

ایده‌هایی برای تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی
برنامه و تم هفتگی داشته باشید
داشتن یک برنامه‌ی دقیق برای محتوای شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تاثیر به سزایی در رشد و توسعه کسب و کارها داشته باشد. سعی کنید در برنامه‌ی تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی کسب و کار خود موضوعات متنوعی را تحت پوشش قرار دهید. البته توجه داشته باشید که از موضوع کسب و کار خود خارج نشوید. زیرا هدف از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی افزایش تعامل با کاربران، ایجاد اعتماد و در نهایت افزایش فروش است. انتخاب تم و رنگ هفته‌ی متناسب با ماه‌های سال نیز با تحت تاثیر قرار دادن احساسات مشتری، نقش موثری در پیشبرد بازاریابی احساسی کسب و کارها دارد.


به مناسبت‌ها توجه کنید
مناسبت‌ها بهترین زمان برای تولید محتوای مناسبتی و پیشبرد استراتژی بازاریابی مناسبتی هستند. برای کمک به ماندگاری نام برند خود در ذهن مشتری سعی کنید علاوه بر مناسبت‌های تقویم ملی مناسبت‌های بامزه‌ی تقویم جهانی را نیز تحت پوشش قرار دهید. تولید محتوای خلاق علاوه بر جلوگیری از خسته کننده شدن فرآیند بازاریابی سبب جلب توجه مشتریان نیز می‌شود.


با طرح سوالاتی ذهن خواننده را درگیر کنید
به یاد داشته باشید که هدف از تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی افزایش تعامل با مخاطبان و افزایش فروش است. بنابراین طرح سوالاتی که ذهن مخاطبان را به چالش می‌کشد می‌تواند نقش موثری در پیشبرد استراتژی شبکه‌ای اجتماعی داشته باشد. این سوالات می‌توانند موضوعاتی مانند نظرسنجی در مورد محصول، تحلیل استراتژی، استراتژی قیمت گذاری و … را تحت پوشش قرار دهند. این نوع سوالات علاوه بر افزایش تعامل با مشتری می‌تواند اطلاعات مفیدی را در مورد مخاطبان در اختیار کسب و کارها قرار دهد.


با انتشار جمله‌ای ناتمام از کاربران بخواهید که جای خالی را با کلمه دلخواه خود پر کنند
نظرسنجی، اتمام جمله‌های ناتمام و یا ارائه تعریف یکی از استراتژی‌هایی است که از دیر باز محتوای شبکه‌های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از این که می‌توانند نظرات خود را در این پست‌ها مطرح کنند احساس خوبی دارند. همین امر نیز باعث می‌شود که این جملات بازخورد بالایی را به خود اختصاص دهند. سعی کنید در تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی خود راهکار هوشمندانه‌ای را در پیش بگیرید تا اطلاعات مفیدی را از تحلیل داده‌های آن‌ها به دست آورید.


عکس‌های مختلفی از کسب و کار و اعضای تیم خود منتشر کنید
انتشار عکس‌هایی از مراحل طراحی و تولید محصول، جلسات ایده‌پردازی و اعضای تیم طراحی و فروش محصول می‌تواند ذهن مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند. از این رو انتشار عکس‌های واقعی از مراحل مختلف کسب و کار می‌تواند بهترین نوع محتوا برای جلب اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی باشد. برای تاثیرگذاری بیشتر این نوع عکس‌ها می‌توانید اعضای تیم خود را روی عکس‌ها تگ کنید تا مخاطبان بتوانند با مراجعه به صفحه‌ی شخصی آن‌ها با علایق و روحیات آن‌ها آشنا شوند.


از مخاطبان خود بخواهید برای کسب و کار شما تولید محتوا کنند
محتوای تولید شده توسط کاربر یکی از موثرترین روش‌ها برای بازاریابی مدرن است. برگزاری کمپین، مسابقه و یا انتشار عکس‌های مربوط به یکی از محصولات با هشتگ اختصاصی از جمله مهمترین روش‌های تولید محتوا توسط کاربر است. برای تاثیرگذاری بیشتر محتوای شبکه‌های اجتماعی خود می‌توانید از مشتریان خود بخواهید که تجربه‌ی استفاده از محصولات شما را در قالب پاراگراف کوتاهی به همراه عکس محصول برای شما ارسال کنند. انتشار این عکس و نظر کاربران می‌تواند تاثیر مثبتی در جلب اعتماد مشتریان داشته باشد.


محتوای ویدیویی را فراموش نکنید
تولید محتوای ویدیویی و یا بازاریابی ویدیویی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی در عصر دیجیتال است. با توجه به افزایش کاربران شبکه‌های اجتماعی انتشار ویدیوهای کوتاه و جذاب در رسانه‌های اجتماعی کسب و کارها می‌تواند تاثیر مثبتی بر استراتژی بازاریابی آن‌ها داشته باشد. علاوه بر ویدیوهای مربوط به محصول، قرار دادن ویدیوهای جذاب انگیزشی و ارائه دهنده ایده‌های خلاقانه نیز می‌تواند محتوای مناسبی برای شبکه‌های اجتماعی برندها باشد.

شما به عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی چه ایده‌هایی برای تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی دارید؟

به نظر شما کدام یک از این ایده‌ها می‌تواند برای کسب و کار شما مناسب باشد؟

منبع: www.ibazaryabi.com


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد