درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28828صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 15 فروردین 1396 - 07:43
کاربرد اوراق سفید در روابط عمومی
"یک گزارش متقاعدکننده، معتبر و عمیق در مورد یک موضوع خاص که یک مشکل را معرفی می کند و یک راه حل برای آن ارائه می نماید" بنابراین به طور کلی، اوراق سفید به معنای آموزش به مخاطبان در مورد مسائلی است که با آن مواجه هستند و ارائه راه های حل و فصل آن ها.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اوراق سفید چیست؟ هر صنعتی ممکن است تعریف خود را از بحث اوراق سفید داشته باشد. برای اهداف کلی روابط عمومی، ما دوست داریم از تعریف HubSpot استفاده کنیم: "یک گزارش متقاعدکننده، معتبر و عمیق در مورد یک موضوع خاص که یک مشکل را معرفی می کند و یک راه حل برای آن ارائه می نماید" بنابراین به طور کلی، اوراق سفید به معنای آموزش به مخاطبان در مورد مسائلی است که با آن مواجه هستند و ارائه راه های حل و فصل آن ها.


اوراق سفید معمولا حداقل شش صفحه طول دارند، و دارای یک صفحه عنوان، فهرست مطالب، و مقدمه می باشند. آن ها خوراک بیشتری نسبت به کتاب های الکترونیکی و یا پست های بلاگ ها فراهم می نمایند، و مورد هدف خواندن جدی افرادی قرار می گیرند که درگیر در آن صنعت هستند.


چگونه اوراق سفید منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شود؟ در یکی از بررسی های اخیر از بازاریابان دیجیتال در زمینه های مختلف، 40 درصد از آن ها گفته اند که اوراق سفید بیشترین درآمد را تولید می کند. چرا اینطور است؟

 

برای یک لحظه ماهیت پیچیده و عمیق اوراق سفید را در نظر بگیرید. چه کسی آن ها را می خواند؟ افرادی که در این مورد جدی هستند و در آن صنعت سرمایه گذاری کرده اند و به دنبال پاسخ های مفید هستند. این افراد، خریداران مقطعی نیستند. آن ها معمولا بیشتر در امتداد چرخه خرید بوده، که همین مسئله آن ها را تبدیل به مخاطبان هدفمند واجد شرایط (با کیفیت) برای فروش می نماید.


اوراق سفید می تواند به ایجاد احساس معتبر بودن و قابل اعتماد بودن و داشتن اقتدار، در ذهن مخاطب، از شرکت مورد نظر کمک نماید. وقتی کسی آماده خرید است، احتمال بیشتری وجود دارد که به شرکتی برود که مطالب آموزشی آن را خوانده و مورد ارزیابی قرار داده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد