درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 04:59   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28826صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 14 فروردین 1396 - 21:07
بیش از ۲۷ میلیون نفر در ایران مشترک اینترنت موبایل هستند
بر اساس آمارهای رسمی منتشرشده، اکنون در ایران بیش از ۳۶ میلیون مشترک اینترنت و از آن میان ۲۷ میلیون مشترک اینترنت موبایل وجود دارد. تعداد مشترکان اینترنت در ایران به نسبت سال ۹۲ رشدی حدودا ۱۰ میلیونی داشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس آمارهای رسمی منتشرشده، اکنون در ایران بیش از ۳۶ میلیون مشترک اینترنت و از آن میان ۲۷ میلیون مشترک اینترنت موبایل وجود دارد. تعداد مشترکان اینترنت در ایران به نسبت سال ۹۲ رشدی حدودا ۱۰ میلیونی داشته است.

به گزارش ایسنا، طبق آمارهای منتشرشده توسط وزارت ارتباطات ایران از ۹ ماه اول سال گذشته (۱۳۹۵)، تعداد مشترکان پهن‌باند سیار به بیش از ۲۷ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۶۱۹ نفر و تعداد مشترکان پهن‌باند ثابت به بیش از ۹ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۴۳ نفر رسیده است.

همچنین تا پایان آذر ماه سال ۹۵ بیش از ۱۵۱ میلیون و ۸۸۰ هزار سیم‌کارت از اپراتورهای مختلف (همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا) واگذار شده است. از این میان، همچون سال‌های گذشته، کماکان در حوزه ارتباطات موبایلی حدود نیمی از سیم‌کارت‌های واگذارشده بلااستفاده مانده و در حالت غیرفعال‌اند.

آمار وزارت ارتباطات اما نشان می‌دهد که ۸۰ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۴۹ سیم‌کارت واگذارشده فعال هستند.

بر اساس همین آمار، ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران در ۹ ماه اول سال گذشته به ۰۵/ ۱۰۱ درصد رسیده است. ضریب نفوذ تلفن ثابت هم تا پایان آذر ماه همان سال ۳۸/۵۲ درصد بوده است. آمار وزارت ارتباطات تعداد خطوط ثابت دایرشده در ایران را حدود ۳۰ میلیون و ۵۰۵ هزار خط نشان می‌دهد.

علاوه بر این در سراسر ایران حدود ۱۲۱ هزار و ۴۴۳ تلفن همگانی وجود دارد و بیش از ۴۹ هزار و ۱۴ روستا هم از تلفن خانگی بهره‌مند هستند.

آمارهای سال ۹۲ "سامانه مدیریت ضریب نفوذ اینترنت" ایران نشان می‌داد که ۴۰ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۷۴۰ کاربر اینترنت در ایران وجود دارند. هم‌زمان اما روشن بود که همه‌ی این کاربران مشترکان دائمی اینترنت نیستند. تعداد مشترکان اینترنت در ایران در اواسط آن سال ۲۶ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۹۴۸ نفر اعلام شده بود.

همچنین با توجه به جمعیت اعلام‌شده‌ی ۷۵ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۶۶۹ نفری ایران در سال ۱۳۹۲، ضریب نفوذ اینترنت تا پایان نیمه اول آن سال حدود ۱۸/ ۵۴ درصد برآورد ‌شده بود.

مقایسه‌ای سطحی میان سال ۹۲ با ۹ ماه اول سال ۹۵ نشان می‌دهد که گرچه جمعیت ایران در این مدت به گواه آمار تنها حدود ۵ میلیون رشد کرده و هنوز از مرز ۸۰ میلیون نگذشته، تعداد مشترکان اینترنت در کشور حدود ۱۰ میلیون نفر رشد کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد