درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28814صفحه نخست » دوشنبه، 14 فروردین 1396 - 10:59
خدمات شگفت انگیز
آیا شما می توانید از هر مشتری یک میلیون دلار کسب درآمد کنید؟ این عنوان به اهمیت حفظ و وفادار سازی مشتریان می پردازد و طبق وعده ای که داده بودم هر هفته یک نکته مهم را با شما در این خصوص در میان می گذارم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا شما می توانید از هر مشتری یک میلیون دلار کسب درآمد کنید؟ این عنوان به اهمیت حفظ و وفادار سازی مشتریان می پردازد و طبق وعده ای که داده بودم هر هفته یک نکته مهم را با شما در این خصوص در میان می گذارم.

ایجاد کسب و کار تکرارشونده، هزینه جذب مشتریان و تبلیغات را کاهش می  دهد. همچنین کسب و کارهای تکرارشونده ارزش شرکت را افزایش می دهند. شرکت هایی که مشتریان تکراری کمی دارند،نسبت به آنهایی که مشتریان تکراری زیادی دارند، قیمت های بالاتری را پیشنهاد می کنند.

برنامه شما برای ارائه خدمات شگفت انگیز چیست؟ البته برای ارائه خدمات شگفت انگیز باید به چند نکته دقت کنیم و هر خدماتی شگفت انگیز نخواهد بود!

منظور از شگفت انگیز بودن یعنی به صورتی که تقلیدی نباشد، مشتری فکرش را هم نکند و توقع نداشته باشد.

به یک فروشگاه تعویض روغنی مراجعه کردم و دائما غر می زد که مشتری نیست و بازار خرابه و انگار حتی مردم دیگه روغن هم نمی ریزن تو ماشین هاشون! گفت خیلی هزینه تبلیغات هم می کنم ولی فایده نداره! گفتم معلومه فایده نداره، دیدم با تعجب داره به من نگاه می کنه، گفتم بدتر از این هم میشه، دوست داری چند تا پیشنهاد بهت بدم که مشتری هاتو شگفت زده کنی و مشتری ثابت بشن برات؟ 1000 تومان هم هزینه تبلیغات نکنی، داشت روغن می ریخت تو ماشینم که دیدم بی خیال شد و زل زد تو چشمام، گفت چطوری؟ گفتم من کاری می کنم که مشتری هات حداقل سه برابر بشن و همشون هم ثابت بشن، فقط اگر به نتیجه رسیدی سه بار ماشین من رو رایگان تعویض روغن می کنی، موافقی؟ شوکه شده بود، داشتم باهاش معامله می کردم که بهش ثابت کنم من الکی حرفی رو نمی زنم، گفت قبوله، منم شروع کردم به گفتن چند ایده برای شگفت زده کردن مشتری:

1- هر مشتری که اومد کارتی که بهت میگم که از کجا تهیه کنی رو بهش میدی و میگی هربار که مراجعه کنی و کارت را جلوی تبلت بگیری 10امتیاز دریافت می کنی، برای این کار کارتخوان مشتری را جلوی دوربین تبلت می گیری و اطلاعات که شامل نام و شماره موبایل و کیلومتر ماشین میشه، ثبت می کنی تا وارد سیستم بشه، بعد تعریف می کنی که هردفعه مراجعه کرد چه کاری براش انجام شد. بعد خودت هم برای اینکه حسن نیت خودت رو نشون بدی برای بار اول 20 امتیاز به کارت مشتری اضافه می کنی، به مشتری میگی اگر به 100 امتیاز رسیدی تعویض روغن کاملا رایگان انجام میشه.

2-به مشتری ها اعلام می کنی که از این پس قبل از اینکه بیان باید تماس بگیرن و رزرو کنن ساعت رو، دقیقا مثل آرایشگاه های مردانه که جدیدا همگی میگن قبلش هماهنگ کن!

3- برو فلان اسپری تمیز کننده موتور رو بخر و هربار که روغن ماشین را تعویض کردی، اسپری بزن و موتور ماشین رو سریع تمیز کن و برق بنداز و بگو این خدمات کاملا رایگانه.

4- در هنگام خروج هرمشتری باد لاستیک را تنظیم کن و بگو این خدمات هم رایگانه.

و چند مورد دیگه...

بعد از چهارماه برای تعویض روغن مراجعه کردم، دیدم یه شاگرد هم گرفته و داره روی یک ماشین کار می کنه، تا منو دید خندید و گفت مهندس وقت گرفتی؟

گفتم اوضاع چطوره گفت در یک کلمه فوق العاده، همه چی عالی پیش میره و اصلا نگران جذب مشتری نیستم، تازه زمان هم بعضی روزها کم میاریم، برای تمیز کردن موتور هم شاگرد گرفتم و مشتریان معمولا انعامی هم به شاگردم میدن و فوق العاده از دریافت این خدمات راضی هستند، بعد از اینکه روغن ماشینم رو عوض کرد، گفتم چقدر میشه؟ گفت برای شما: رایگان!

آیا به نظر شما، مشتری پس از دریافت این خدمات شگفت انگیز مشتری ثابت این فروشگاه نمی شود؟

آیا تا به حال کمی فکر کرده ایم چطور حفظ مشتریان فعلی می تواند درآمدهای هنگفتی را برای مجموعه ما به ارمغان بیاورد؟

منتظر راهکارهای ویژه من برای حفظ هر مشتری در کسب وکارها و افزایش درآمد باشید.

پس قدم اول برای دریافت یک میلیون دلار از هر مشتری، ارائه خدمات شگفت انگیز است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد