درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28716صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 14 فروردین 1396 - 09:16
دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش پنجم
بازسازی دیدگاه مدیران و روسای سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی نسبت به روابط عمومی امری است که باید رخ دهد. ضعف عمده این حوزه، عدم نگاه تخصصی و علمی مسئولان به روابط عمومی است.
  

گسترش فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلابی

- تقویت روابط عمومی، باعث گسترش فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلابی می‌شود. امروزه روابط عمومی با استفاده به جا و به موقع از ابزار خبر می‌تواند، گام‌های ما را در رسانیدن به اهداف عالیه انقلاب تسریع بخشد، لذا باید از فناوری‌ها و وسایل ارتباط جمعی در گسترش معارف دینی به بهترین نحو ممکن استفاده شود. در این بین روابط عمومی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد، چراکه با انعکاس به جا و صحیح باعث ترغیب مردم و امیدواری آنها می‌شود. (حجت‌الاسلام والمسلمین حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد)


- مهمترین وظایف روابط عمومی انتقال خوب و کامل نگاه و ارزش‌های دینی و سیاست‌گذاری تدوین شده در شورای فرهنگ عمومی و همه بخش های یک سازمان است. (حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مانه و سملقان)

 

- درعصر پیامبر، پیام ها در قالب های مختلف به مردم می رسید. خود پیامبر هم اطلاع رسانی می کردند. همچنین شاعران با سرودن شعر نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی داشتند. چرا که به شعر خیلی توجه می شد. (هوشمند صفائی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان)
 

تغییر نگرش

- بازسازی دیدگاه مدیران و روسای سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی نسبت به روابط عمومی امری است که باید رخ دهد. ضعف عمده این حوزه، عدم نگاه تخصصی و علمی مسئولان به روابط عمومی در سیستم است. گاهی مدیران ارشد دستگاه‌ها به‌دلیل بی توجهی به مقوله روابط عمومی نه تنها خود را مقید به مشورت با این واحد نمی بینند بلکه در بسیاری از مواقع برنامه ها و خواسته های خود را به صورت دستوری بر روابط عمومی تحمیل می کنند.


همه موفقیت یک روابط عمومی در تحقق وظایف مهم و خلاق خود، مشروط به همکاری همه جانبه مدیر یا مدیران سازمان با روابط عمومی است. در واقع شناخت مدیر از نقش و کارکرد و اهمیت روابط عمومی در چگونگی عملکرد آن بسیار موثر است. به نظر می رسد که در حال حاضر ارتباط بین مدیریت و روابط عمومی ارتباط کامل و صحیحی نیست. این وضع نتیجه عقب بودن دانش مدیریت در ایران است.


مدیر یک سازمان هم باید به نقش روابط عمومی باور و اعتقاد داشته باشد و هم وسایل و ابزارهای کافی (نیروی انسانی و تجیهزات مورد نیاز برای انجام وظایف ) در اختیار او بگذارند. اگر این اعتقاد و این ضروریات وجود نداشته باشد روابط عمومی فقط یک نام است. بدترین مدیران کسانی هستند که به ارتباطات مردمی و داشتن یک روابط عمومی پاسخگو، اعتقادی ندارند که بهتر است جای خود را به کسانی بدهند که دارای مهارت ارتباطات با مردم هستند. مردم می توانند کمبود اعتبارات یک دستگاه را درک کنند و حتی به لحاظ مالی مشارکت کنند اما ابهام را در ارائه اطلاعات از سازمان ها تحمل نمی کنند. (علی رضا قشقائی)


- نهاد روابط عمومی برای اثر گذاری و ایفای نقش مؤثرتر نیازمند تغییر نگرش متناسب با نیازهای زمانه است و پذیرش مسئولیت در آن باید توأم با دلبستگی و عشق باشد که با همراهی عقل و اندیشه و برنامه ریزی و پیگیری به بار بنشیند.


نگرش بنیادی و ریشه ای در روابط عمومی بسیار مهم است و هدف‌های آینده در هر مقطع زمانی، باید از پیش ترسیم شود زیرا نگاهی که در روزمرگی اسیر شود گرفتار انجماد و ایستایی خواهد بود.


عدم نگاه صحیح به روابط عمومی، یعنی نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی و همچنین عدم اعتقاد به کار گروهی و مشارکتی می باشد.
با نگاه صحیح به روابط عمومی ها می توان ارزش آفرینی، انسجام فرهنگی، هویت فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ سازمانی را در نهادها و دستگاه ها فراهم نمود. (اصغر آذربایجانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان)


محتوا
تولید محتوای مناسب توسط روابط عمومی فرمانداری ها جدی گرفته شود. (رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان)


فن آوری

- امروزه روابط عمومی های نوین در سازمان های دولتی فعالیت های سنتی را با استفاده از ابزار نوین اطلاعاتی انجام می دهند اگر چه پیشرفت تکنولوژی به فعالیت های این نهاد سرعت بخشیده ولی تاثیری در نحوه اطلاع رسانی و به روز رسانی آن نداشته است.

امروزه جایگاه و شرایط جامعه تغییر کرده و مردم در کنار خرید محصولات و خدمات از سازمان ها خواهان کسب اطلاعات نیز هستند و برای اینکه سازمان ها بتوانند در جامعه حضور فعال داشته باشند باید از روابط عمومی های کارآمد و به‌روز بهره مند باشند.

در سازمان های غیر دولتی روابط عمومی از کارایی و موقعیت بهتری برخوردار است و علت این امر این است که در چنین مجموعه هایی به روابط عمومی اهمیت ویژه ای قائل هستند آنان جهت مشتری یابی و یافتن بازار کار بهتر و گسترده تر و نیز ارتباط موثر با مخاطبان در جستجوی برتری، خلاقیت،نوآوری و کار آفرینی هستند و کارشناسان ورزیده و مبتکر روابط عمومی را بکار می گیرند تا از این فرصت به سود رشد مجموعه خود استفاده نمایند در غیر این‌صورت در محیط خارج و در رویارویی با رقبا و جذب مشتری از قافله بازمی مانند موسسات غیر دولتی بر خلاف سازمان‌های دولتی بیشتر به بازخورد کار می اندیشند و چالش ها و فرصت ها را مد نظر قرار می دهند. (حمید حسین زاده)

 

- فراگیری توسعه فن آوری در دنیای امروز به نحوی است که در کم‌ترین زمان ممکن دسترسی همگانی به آن فراهم می‌شود، لذا وظیفه اصلی ما این است که تاخیری در هماهنگ‌سازی با فن آوری نداشته باشیم، آن را به درستی فرا بگیریم و خود را برای کار با آن مهیا سازیم. (علی مصریان مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو)


- با توجه به اهمیت شبکه های اجتماعی؛ باید روابط عمومی ها به حوزه فضای مجازی، توجه ویژه ای داشته باشند و از این فضا بیشتر استفاده کنند. (‌مهندس خسروی)

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد