درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:29   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28713صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 5 فروردین 1396 - 08:00
دیدگاه مدیران و مسئولان/ اهمیت و جایگاه روابط عمومی/ بخش دوم
متاسفانه در ایران روابط عمومی در سراب فکری مدیران قرار دارد و به عنوان کار تخصصی به آن نگاه نمی شود بلکه در حد انجام کارهای مربوط به تشریفات ادارات و حتی کارهای شخصی توسط بعضی مدیران ضعیف تعریف می شود.
  

- جایگاه روابط عمومی ها هنوز آن چنان که باید شناخته نشده است. مدیران برخی دستگاه ها از جایگاه روابط عمومی شناخت کافی ندارند و به همین خاطر مسئول روابط عمومی آن اداره را به کارهای دیگری مشغول می کنند. (حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه شاهرود)

 

- اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن وابسته است.


- روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان بوده و مسئولیت های خطیری در این زمینه بر عهده دارند.


- به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.


- ولی متاسفانه در ایران روابط عمومی در سراب فکری مدیران قرار دارد و به عنوان کار تخصصی به آن نگاه نمی شود بلکه در حد انجام کارهای مربوط به تشریفات ادارات و حتی کارهای شخصی توسط بعضی مدیران ضعیف تعریف می شود. (اسد بابایی)


- باید توجه داشت که روابط عمومی نقشی مهمی را در تعیین، شکل دهی و برنامه‌ریزی اجرای سیاست‌های راهبردی یک سازمان ایفا می‌کند و درک اهمیت روابط عمومی به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک به منزله یافتن نوعی مهارت مبارزه برای پیشرفت در سازمان تلقی می‌شود.


- روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است یافته و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آنها استفاده کند از این رو باید گفت یک روابط عمومی خوب می‌تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد مثل خونی که در رگ‌های سازمان جاری است و تکاپو و جنب و جوش سیستم را ملموس می‌کند.


- کارشناسان و مشاوران ارتباطات و روابط عمومی به عنوان چراغی فروزان، راه های توسعه و سازندگی و پشرفت را برای مدیران سازمان و موسسات به ارمغان می آورند از این رو باید گفت روابط عمومی تاکتیک‌هایی دارد که برای رسیدن به اهداف خود انتخاب و اجرایی می کند که این خود نکته‌ای قابل توجه است. (جواد جمالی شهردار زرین شهر)

- جایگاه ضعیف روابط عمومی در ساختار و فرآیند دستگاه ها، عدم اعتقاد مدیران ارشد دستگاهی و نهادی به جایگاه و ضریب نفوذ این حوزه، بی توجهی به امر پژوهش و تحقیق در روابط عمومی ها و دچار روزمرگی شدن حوزه های روابط عمومی، نبود برنامه تدوین شده چند ساله از جمله معضلات حوزه روابط عمومی هاست. (اصغر آذربایجانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان)

 

- روابط عمومی اندازه یک مبلغ دینی باید برنامه های خود را انعکاس دهد یک مبلغ، دین را تبلیغ می کند تا مردم از دین بیشتر اطلاعات کسب کنند و رجوع کنند به آن دین روابط عمومی هم باید کار یک مبلغ را انجام دهد تا مردم اطلاعات بیشتری در مورد آن اداره کسب کنند منبع موثق یک اداره روابط عمومی می باشد. (رضا زندی مسئول روابط عمومی سپاه پیشوا)

 

- روابط عمومی در یک کلمه کلید توسعه است و با تبادل اطلاعات درست و به موقع می‌توانیم جایگاه مجموعه خود را در جامعه به درستی تبیین کرده و ارزیابی درستی از کارکرد خود داشته باشیم. ( آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان)
 

- در بسیاری از سازمان‌ها به نقش موثر و مهم روابط عمومی‌ها به خوبی پرداخته نشده و باید تلاش کرد برای ارتقاء جایگاه دستگاه‌ها و سازمان‌ها، روابط عمومی به توانمندی لازم در بخش های مختلف برسند. (غلامحسین خواجه، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز)

- در دنیای حاضر، جایگاه مهم روابط عمومی بیش از هر زمان دیگر آشکار می‌شود، چرا که روابط عمومی، می‌تواند پل ارتباطی بین افراد جامعه و سازمان‌ها بوده و با انجام کار حرفه‌ای موفقیت سازمانی را تضمین کند. (علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل)
 

- یکی از نقش‌های عمده مدیران در سازمان‌ها تقویت بخش روابط عمومی است چراکه در جهان کنونی غفلت از این نقش مهم شکست سازمان‌ها را در رسیدن به اهداف شان موجب می‌شود.


- اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در تمام عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده، به‌گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.


- بزرگ‌ترین ظلم هر مدیر به خود و سازمانش به حاشیه بردن و عدم توجه به روابط عمومی است چراکه این بخش سازمان را با کمترین زمان و هزینه به اهدافش می‌رساند. (مشتاقی لار فرماندار شهرستان سپیدان)


- باید با همکاری تنگاتنگ جایگاه روابط عمومی را در داخل و خارج سازمان ارتقا بخشیده و روابط عمومی مدیر محور را به سازمان محور بدل کنیم تا با استفاده از ظرفیت های رسانه ها و برخورداری از امکانات ارتباطی بتوانیم در معرفی توانمندی ها و توسعه فعالیت های شرکت ها اثرگذار باشد. (هومن نجاتی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری)

- سرنوشت یک مجموعه تحت تاثیر فعالیت و روش های به کار گرفته شده در ایجاد یک روابط مطلوب و کارآمد است و یا می تواند برعکس آن هم صادق باشد که نشانه حساسیت حوزه کاری روابط عمومی است. (
کیومرث نیازآذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران)

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد