درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:31   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28710صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 09:29
برخی از مهمترین فعالیت های انجمن متخصصان روابط عمومی در سال 95
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی برخی از فعالیت‌های مهم این انجمن در سال 1395 را اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی برخی از فعالیت‌های مهم این انجمن در سال 1395 را اعلام کرد.
 

رونمایی تعریف جدیدی از روابط عمومی
امروزه باتوجه به تغییرات گسترده وروزافزونی که در عرصه علم ارتباطات و روابط عمومی بویژه در حوزه ارتباطات آنلاین حادث شده است این ضرورت را ایجاب کرده است بازنگری در مفاهیم، وظایف و ماموریت های علم، فن و هنر روابط عمومی متناسب با شرایط روز داشته باشیم. در همین راستا انجمن متخصصان روابط عمومی با درک این نیاز طی شش ماه اخیر با برگزاری جلسات متعدد و کسب نظر و دیدگاه کارشناسان و صاحب نظران این حوزه در نهایت در جلسه هیات مدیره انجمن مورخ23 فروردین سال جاری (95) تعریف زیر را مصوب کرد:


"روابط عمومی عبارت است از مدیریت تعامل و تفاهم میان سازمان و ذینفعان که به تضمین منافع مشترک و اعتماد متقابل می انجامد و موجب افزایش اعتبار و رضایت طرفین می شود. "


همانطورکه مشخص است در تعریف مذکور از واژه های مدیریت تعامل و تفاهم بین سازمان و ذینغعان استفاده شده است که تاکیدی بر ضرورت تعاملی بودن رویکرد سازمان ها با مخاطبان شان را حکایت دارد؛ تعاملی که در آن نشان از یک کنش ارتباطی و دوسویه را بیان داشته که سازمان ها با مخاطبان شان همواره باید در یک فرایند ارتباطی همسنگ و متقارن این امر را محقق سازند؛ ارتباط و تعاملی که امروزه از طریق توسعه تکنولوژی های نوین ارتباطی ظهور و بروز بیشتری یافته است.


همچنین تاکید بر لزوم توجه به کسب منافع مشترک و ایجاد اعتماد متقابل بین سازمان و ذینفعان از دیگر موارد مهمی است که در تعریف جدید بر آن تاکید شده است که روابط عمومی ها باید بسترساز تحقق منافع و سودمندی متقابلی برای سازمان و مخاطبان بوده و یک بازی بردبرد را در این جریان ارتباطی و تعاملی رقم زنند و در نهایت به دنبال تحقق یک رضایت طرفینی بوده که پیامدآن چیزی جز رضایت ذینغعان و کسب اعتبار و مشروعیت سازمانی را در پی نخواهد داشت.

 

 نشان عالی روابط عمومی

نشان عالی روابط عمومی در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار توسط هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی مطرح و تصویب و شیوه نامه آن طراحی شد که از سال ۱۳۹۲ این نشان در راستای تجلیل از فعالان روابط عمومی و افرادی که سال های سال در حوزه روابط عمومی مجاهدت و تلاش های بسیاری انجام داده اند، اهدا می شود. اولین دوره برگزاری این مراسم در سال ۱۳۹۲ برگزار شد و در سال 1395 نیز دومین دوره آن برگزار گردید که از چهار نفر از مدیران فعال و با سابقه روابط عمومی تجلیل به عمل خواهد آمد.


برگزاری دومین همایش و جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی

دومین همایش و جشن بزرگ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی صبح امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت 1395 به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، بنیاد رودکی، دانشگاه جامع علمی کاربردی (فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران) و موسسه کارگزار روابط عمومی در تالار وحدت برگزار شد.


برگزاری یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

 یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه ۲۲ تیرماه 1395 با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد.

 

این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار شد.


برگزاری اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران

 اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در مرکز همایش های بین‌المللی المپیک برگزار شد.


برگزاری دو کارگاه تخصصی و آموزشی

انجمن متخصصان روابط عمومی دو کارگاه آموزشی با عناوین”شیوه های ساخت و تولید فیلم و تیزرهای تلویزیونی و تبلیغاتی در روابط عمومی” و “شیوه ها و روش های تحلیل محتوا در  روابط عمومیبرگزار کرد.

 

انتشار دو کتاب جدید کاربردی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی

دو کتاب جدید به نام های «گزارش نویسی در روابط عمومی» و «راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب» توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.


 کتاب «گزارش نویسی در روابط عمومی» تالیف سیدشهاب سید محسنی است.

 

یکی از شاخه‌های فعالیتی و ارزیابی در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که همه ساله توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود مربوط به حوزه گزارش‌نویسی است.


همین موضوع ایجاب می‌کند، شرکت‌کنندگان در این جشنواره نیز با اصول و فنون گزارش‌نویسی و شاخصه‌های مربوط به آن بیشتر آشنا شوند. به هرحال کتاب با بخش‌هایی مانند سابقه و پیشینه‌نویسی در گزارش، شیوه‌های تحقیق در گزارش‌نویسی، تیتر و لیدنویسی در گزارش، ویژگی‌های یک گزارش‌نویس و گزارش‌نویسی برای سایت و فضای مجازی منتشر شده است.


تلاش بر این بوده که با تلفیق ساختار تئوریک با عمل کتابی کاربردی منتشر شود. همچنین بخش ضمائم کتاب از نمونه‌های برتر حوزه گزارش‌نویسی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موفق در جشنواره دهم انتشارات روابط عمومی‌های کشور انتخاب شده که بتواند الگویی عملی را در این زمینه نیز ارائه کند.


کتاب «راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب» که توسظ مهدی باقریان تهیه و تدوین شده است به مخاطبان کمک می‌کند تا محتوای وب را به صورت موثری تهیه کنند و آن را با استانداردهای مورد استناد ویراستاران تطبیق دهند و همچنین خوانایی آنلاین خود را افزایش دهند.

 

 اصول نگارش صفحات وب، نگارش وب و سبک ارائه، آماده‌سازی محتوا و مدیریت فرایند نگارش ویرایش، غلط‌گیری وب‌سایت‌ها، بهبود و رتبه‌بندی در موتورهای جستجوگر از فصول شش گانه این کتاب است.


این کتاب ها در راستای ارایه الگوهای کاربردی در حوزه نشر منتشر می شود.

 

شایان ذکر است انجمن متخصصان روابط عمومی در سال ۱۳۹۱ چهار عنوان کتاب کاربردی با موضوعات “پوستر“، “بروشور“، “فنون مطبوعاتی برای نشریه” و “برنامه ریزی نشر“ منتشر نموده است.


انتشار سه لوح فشرده از یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

سه لوح فشرده از یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی منتشر شد.

 

یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی ۲۲ تیرماه 1395 توسط انجمن متخصصان روابط عمومی در محل مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار ‌شد.
 
انجمن متخصصان روابط عمومی خواستار تشکیل کمیته های تخصصی بررسی ابعاد تنزل جایگاه روابط عمومی‌ها شد

 انجمن متخصصان روابط عمومی با صدور بیانیه ای مجددا بر لزوم ارتقاء جایگاه روابط عمومی در سازمان ها تاکید کرد.

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انجمن، به دنبال تنزل جایگاه روابط عمومی‌ها در استانداری ها، انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار بیانیه ‌ای خواستار ارتقاء جایگاه و اقتدار سازمانی روابط عمومی در دستگاهای اجرایی کشور شد.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: متاسفانه علیرغم انتقادات و پیشنهادات بسیاری از سوی انجمن ها، صاحب‌نظران و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی‌ در خصوص لزوم بازنگری در تنزل جایگاه روابط عمومی استانداری ها، متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای اصلاح این تصمیم نادرست گرفته نشده است.

 

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اهمیت جایگاه و ماهیت کاری روابط عمومی‌ در سازمان ها آمده است: روابط عمومی‌ها اگر در جایگاه مناسب خود قرار نداشته باشند نمی توا‌نند بسیاری از ماموریت های سازمانی و رسالت‌های خطیر خود را در عرصه اطلاع‌ رسانی واطلاع یابی محقق سازند.


همچنین در این بیانیه، انجمن متخصصان روابط عمومی از متولیان این حرفه در کشور خواسته است با تشکیل کمیته های تخصصی به بررسی ابعاد این تصمیم گیری نادرست و غیر تخصصی اقدام کرده و هرچه سریع تر نسبت به بازنگری و ارتقاء مجدد روابط عمومی‌ استانداری ها به جایگاه شان اقدام نمایند.


برگزاری نشست هم اندیشی انجمن متخصصان روابط عمومی
نشست هم اندیشی انجمن متخصصان روابط عمومی با حضور اعضاء، اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی در هتل ارم برگزار شد.

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، در ابتدای این نشست سیدشهاب سید محسنی رییس انجمن با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شش ماهه دوم سال جاری گفت: بررسی پیش نویس قانون جامع روابط عمومی،تهیه کتاب سال روابط عمومی ایران(95)، تهیه فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها ، مشارکت در بر گزاری همایش ها و کارگاههای آموزشی تخصصی روابط عمومی وفعال کردن کمیته های کاری انجمن از جمله اقدامات انجمن متخصصان روابط عمومی را شامل شده است.

وی با تاکید بر لزوم بهر ه گیری از فناوری های نوین در عرصه اطلاع رسانی مباحث علمی وتخصصی روابط عمومی گفت: با ساماندهی وب سایت و راه اندازی گروه وکانال تلگرامی انجمن، ارتباط وتعامل علمی سریع وخوبی بین اعضاء وصاحب نظران حوزه روابط عمومی برقرار شده است.

همچنین در این نشست مهدی باقریان عضو هیات مدیره انجمن، گزارشی از مقدمات دومین نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی در محل مجلس شورای اسلامی که قرار است در اردیبهشت ماه سال 1396 و به مناسبت روز ملی روابط عمومی برگزار شود را ارائه کرد.

در ادامه این نشست، دکتر امینی فرد سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درسخنان کوتاهی با اشاره به نقش روابط عمومی در توسعه سازمانها اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم را برای تصویب قوانین مرتبط با حوزه ارتباطات و روابط عمومی را دارد.

درادامه این نشست اساتید، مدیران و کارشناسان، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه های انجمن و سایر مسائل و مشکلات و موانع توسعه روابط عمومی در کشور بیان کردند.


 


 


 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد