درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:28   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28703صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 اسفند 1395 - 12:31
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان رضوی تاکید کرد:
گسترش فعالیت‌های مهارت‌آموزی و کاربنیان از سوی روابط عمومی‌های سما
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان رضوی بر گسترش فعالیت‌های مهارت‌آموزی و کاربنیان سما در آموزشکده‌ها از سوی روابط عمومی‌ها تاکید کرد و خواستار کمک و همکاری آنها در فعالیت‌های کاربنیان با اهداف اقتصاد دانش‌بنیان شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر محمدرضا ناصری در گردهمایی مسئولان روابط عمومی سما واحدهای استان خراسان رضوی در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد با توجه به سختی‌های کار روابط عمومی گفت: «روابط عمومی‌ها باید به دور از مسایل سیاسی کارها را با قوت دنبال کنند، چراکه غفلت کردن و سرعت عمل نداشتن به کیفیت کارها صدمه می‌زند

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان رضوی بر فعالیت روابط عمومی‌های سما خراسان در چارچوب سیاست‌های کلان سما تاکید کرد و افزود: «امروز با توجه به سرعت اطلاع رسانی، باید همه جوانب امر از سوی نویسنده خبر رعایت شود تا مخاطب برداشت اشتباهی نداشته باشد

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد با بیان اینکه روابط عمومی‌های سما درهر شهرستان باید تفکر و نگاه ملی به سما داشته باشند، اظهار کرد: «ما جایگاه خودمان را بالاترین جایگاه در بین مدارس غیرانتفاعی کشور می‌دانیم چراکه اکنون سازمان سما دارای667 مدرسه، 140 آموزشکده و حدود 73 هزار دانش آموز در کشور است که این ظرفیت و توانمندی نیز نگاه ملی می‌طلبد و اگر نگاه ما ملی باشد جایگاه واقعی خودمان را به رخ رقبا می کشیم اما در اجرای سیاست ها باید بومی‌نگری شود

سما با اهدافی مهم و راهبردی تاسیس و جایگاه ویژه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی دارد

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز بر اهمیت سما دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و گفت: «حوزه سما از همان ابتدا با اهداف مهم و خاصی راه اندازی و جایگاه ویژه و راهبردی در دانشگاه آزاد اسلامی دارد

امیر خالقی، سما دانشگاه آزاد اسلامی را فرزند و بازوی توانمند این دانشگاه در امر آموزش دانست و افزود: «فعالیت صحیح و موثر همکاران عزیزمان در سما می‌تواند تا حدودی مشکلات پیش روی جذب دانشجو برای دانشگاه را در سال های آینده از مقاطع پایین‌تر مرتفع کند

مدیر روابط عمومی شبکه جامع دانشگاه استان از کم توجهی روابط عمومی‌های سما در جذب دانش آموزان مرتبط با خانواده بزرگ دانشگاه آزاد استان نظیر خانواده استادان، کارکنان و دانشجویان انتقاد و بر لزوم هرچه سریع‌تر تشکیل اتاق فکر روابط عمومی‌های سما خراسان رضوی تاکید کرد.

وی گفت: «با ایجاد اتاق فکر و ارائه طرح‌ها و ایده‌های مختلف و همچنین برنامه‌ریزی اصولی و راهبردی باید به راه‌های عملی برای اهداف مهم تعیین شده بویژه تاثیرگذاری بر افکار عمومی و ارتقای روزافزون سازمان سما در مقابل رقبا دست یابیم

مسئول روابط عمومی سما مشهد و استان خراسان رضوی هم با توجه به عملکرد موفق و کسب رتبه برتر این روابط عمومی در دو سال گذشته در کشور، اهداف این گردهمایی را هم‌اندیشی و ارائه راهکارهای موثر تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در راستای مشارکت هر چه بیشتر مردم، برندسازی فعالیت‌ها و افزایش جذب دانش آموزان و دانشجویان سما از طریق کارگروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سما در استان و واحدها با توجه به تاکید رئیس سازمان سما و به اشتراک گذاشتن تجربیات عنوان کرد.

جواد دوست زاده با بیان اینکه یکی از مشکلات روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی، نبود آشنایی با اصول خبرنویسی و شیوه‌های موثر تبلیغاتی است، از برگزاری کارگاه آموزشی در این باره در سال آینده برای روابط عمومی واحدهای استان خبر داد و آمادگی مشهد را برای برگزاری گردهمایی سراسری مسئولان روابط عمومی سما، اعلام کرد.

در این نشست مسئولان روابط عمومی واحدهای سما با ارائه گزارش از اقدامات انجام شده واحدها درباره جذب دانشجو و دانش آموز به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار توجه و رسیدگی جدی سازمان سما به این مشکلات شدند.

در این نشست قرار شد مسئول روابط عمومی سمای استان به عنوان نماینده سما به عضویت شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد استان درآید، همچنین مصوب شد روابط عمومی واحدها فعالیت‌های شاخص خود را در یک سال گذشته تا پایان فروردین سال آینده به دبیرخانه شورای نظارت استان ارسال کنند.

در پایان این گردهمایی یکروزه، مسئولان روابط عمومی سما از بخش‌های مختلف روزنامه سراسری خراسان بازدید و در نشستی با سردبیر، زمینه‌های تعامل و همکاری این روزنامه با واحدهای سما بررسی و روزنامه نیز آمادگی خود را در تمام زمینه ها با واحدهای سما اعلام کرد.

 

منبع: سما

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد