درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:28   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28635صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 21 اسفند 1395 - 15:09
لزوم حمایت از سازمان های مردم نهاد
جواد قاسمی - دولت مردان به طور معمول و در زمان قبل از هر انتخاباتی برنامه هایی را در گزارش به مردم ارایه م یکنند که در زمان تصدی مسوولیت، بخشی از آن به دست فراموشی سپرده می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت مردان به طور معمول و در زمان قبل از هر انتخاباتی برنامه هایی را در گزارش به مردم ارایه م یکنند که در زمان تصدی مسوولیت، بخشی از آن به دست فراموشی سپرده می شود.

 

ازجمله مواردی که در این برنامه ها بیشتر از بقیه خود را نشان می دهد، حمایت و پشتیبانی از انجمن های مردم نهاد است. این سازمان ها که با حضور افراد علاقه مند به یک حرفه یا شغل و یا یک حرکت فرهنگی- اجتماعی و اغلب تخصصی شکل می گیرند، می توانند مشارکت مردم را در زمینه های مختلف در سطح ملی و منطقه های و حتی بین المللی جلب نمایند.


اما چرا از این ظرفیت های نهفته در جامعه که پایه های آن بر دوش افراد علاقه مند و صاحب تجربه قرار دارد، استفاده ی لازم به عمل نمی آید؟


توصیه ی ما به دولتمردان در سطوح مختلف، حمایت و استفاده از کارکردهای مثبت اینگونه سازمان هاست؛ چراکه ظرفیت سازی برای مشارکت گسترده ی مردم در ساختار فرهنگی-اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی کشور غیرقابل انکار است.


اگر ارزش آفرینی سازمان های مردم نهاد در کشورمان را با سایر کشورها مقایسه کنیم، به خوبی مشخص خواهد شد که استفاده ابزاری و مقطعی از این ظرفیتهای نهفته در مقاطع مختلف راه گشا نخواهد بود. لذا در این شماره از نشریه سعی شده است نگاهی هرچند کوتاه به ساختار و تاثیر سازمان های مردم نهاد در داخل و خارج کشور داشته باشیم.


امیدواریم مسوولین دست اندر کار و تصمیم گیران کلان کشور به ظرفیت های بالقوه این سازمانها به صورت جدی تر توجه کنند. به ویژه آنکه در منشور منتشره از سوی دولت یازدهم تحت عنوان منشور حقوق شهروندی، توجه خاصی به اهمیت سازمان های مردم نهاد و نقش آنها در جلب مشارکت طبقات مختلف مردم برای اداره ی امور کشور شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد