درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:04   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28628صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 21 اسفند 1395 - 10:50
از عکس برای درک بهتر موضوع استفاده کنید
بدون شک نخستین برخورد با مشتری از مهم ترین لحظاتی است که می توان تأثیر و حس خوبی را در وی ایجاد کرد. از این رو ارائه کاتالوگ ها و عکس های حرفه ای از همان ابتدا این ذهنیت را در آنها ایجاد خواهد کرد که شما در کار خود حرفه ای هستید. درواقع بسیاری از مردم از طریق تصاویر بهتر یاد می گیرند. 90درصد اطلاعاتی که به وسیله مغز پردازش می شوند بصری هستند، به علاوه انسان ها تصاویر را 60هزار بار سریع تر از متن پردازش می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بدون شک نخستین برخورد با مشتری از مهم ترین لحظاتی است که می توان تأثیر و حس خوبی را در وی ایجاد کرد. از این رو ارائه کاتالوگ ها و عکس های حرفه ای از همان ابتدا این ذهنیت را در آنها ایجاد خواهد کرد که شما در کار خود حرفه ای هستید. درواقع بسیاری از مردم از طریق تصاویر بهتر یاد می گیرند. 90درصد اطلاعاتی که به وسیله مغز پردازش می شوند بصری هستند، به علاوه انسان ها تصاویر را 60هزار بار سریع تر از متن پردازش می کنند.

بنابراین به طور کلی تصاویر بسیار راحت تر از متون پردازش شده و به خاطر سپرده می شوند. این ویژگی ها منجر به این امر می شود که با احتمال بیشتری افراد با تصاویر ارتباط برقرار کرده و آن را به اشتراک بگذارند. زمانی که اطلاعاتی را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید،  بهتر است تا حد امکان آن را تبدیل به تصاویر کنید. شرکت های زیادی امروز برای ارائه اطلاعات از اینفوگرافیک استفاده می کنند.

اینفوگرافیک ها، آمارها و اطلاعات را با تصاویر جذاب ترکیب می کنند. سازمان هایی که از اینفوگرافیک ها در برنامه بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند گزارش داده اند که ترافیک وب سایت آنها بیشتر از 12درصد رشد داشته است. بسیاری از شرکت های تبلیغاتی امروزه در خدمات بازاریابی دیجیتال خود به سازمان ها، تولید اینفوگرافیک ها را در دستور کار قرار می دهند.

استفاده از عکس برای جذب مخاطب از قدمتی طولانی برخوردار است و اتفاقی جدید نیست. با این حال انتخاب اینکه چه عکسی را برای چه موضوعی باید به کار برد،  اخیراً مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. درواقع انتخاب عکس درست است که منجر به تأثیر بیشتر مطلب شما خواهد شد. به همین خاطر این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ایده

این یک اصل است که یکی از مهم ترین پارامتر های افراد برای خرید، مجذوب شدن است. این امر نیز به واسطه دیدن رخ خواهد داد. برای مثال هنگامی که لباسی را بر تن یک مانکن می بینید، احتمال این امر که بخواهید آن را خریداری کنید بسیار بیشتر از مواقعی است که تنها در رابطه با آن شنیده باشید. به همین خاطر اکثر برند ها مدل ها و عکاسان حرفه ای برای خود به استخدام درمی آورند.

این ایده از یک شرکت تولید کننده مکمل های بدنسازی گرفته شده است و در بسته بندی این مکمل ها شرکت از عکس های مرتبت با بدنسازی استفاده می کند. با این تفاوت که برعکس سایر شرکت ها، کیفیت این عکس ها به قدری بالاست که چشمان هر فردی را به خود مجذوب خواهد کرد. با این اقدام می توانید حتی افرادی را که به این ورزش علاقه چندانی ندارند نیز به سمت خود جذب کنید.

هر شرکتی لازم است در عکس های خود نیز به نوعی شخصی سازی انجام دهد. برای مثال محصولات معرفی شده همواره در یک فضا عکس برداری شوند. این امر باعث خواهد شد ضمن حفظ انسجام، تأثیر بهتری روی مخاطب بگذارید، به نحوی که مخاطب به محض دیدن عکس بداند متعلق به شرکت شماست.
 آمارهایی در رابطه با تأثیر به کار بردن عکس در کسب و کار

- مقالاتی که شامل عکس هستند تا ۹۴درصد بیشتر باز می شوند.

- قرار دادن عکس و ویدئو داخل بسته های خبری، آمار بازدیدشان را تا بیش از ۴۵درصد افزایش می دهد.

-۶۰درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند با کسب وکارهایی وارد معامله شوند که داخل نتایج جست وجو، تصویری از کمپانی شان وجود داشته باشد.

-۶۷درصد از مشتریان فروشگاه های اینترنتی معتقدند کیفیت تصویر محصول، نقش بسزایی در انتخاب و خرید کالا دارد. طی تحقیقاتی که در این رابطه صورت گرفته است مشخص شد جمع کثیری از مشتریان معتقدند کیفیت تصویر محصول  (۶۳ درصد) از اطلاعات تکمیلی محصول،  (۵۴ درصد) از توضیحات طولانی محصول  (۵۳ درصد) و از نظرسنجی ها و نمره های سایر کاربران مهم تر است.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

- درصورتی که بتوانیم یک قطعه عکس چشم نواز، مرتبط و مناسب محتوا در کنار متن مان قرار بدهیم، تعداد بسیار بیشتری بازدیدکننده و مشتری بالقوه جذب محتوایمان می شوند.

- در صورت امکان برای خود یک شیوه عکاسی ایجاد کنید. این کار باعث تمایز شما نسبت به سایر رقبا و برجسته ساختن شرکت خواهد شد.

- در امر تبلیغات لازم است زنان را مخاطب اصلی در نظر بگیرید. علت این امر نیز به این خاطر است که بیشتر خرید ها سلیقه و نظر بانوان انجام می گیرند،  به همین خاطر جلب نظر آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد