درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 دی 1399 - 15:41   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دوره آموزش «تصویربرداری» ویژه فعالان روابط عمومی های استان اردبیل برگزار شد
  نگاهی به نظارت "سالاری " بر 3070
  نتایج انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى سازمان نظام مهندسى
  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی
  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید
  احساسات تبلیغاتی
  چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان
  فیس‌بوک به قانون جنجالی ترکیه برای شبکه‌های مجازی تن داد
  قربانی کردن انسان‌ها و الگوی تجارت دیجیتال
  استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی: آمریکا با تحریم فولاد مبارکه به دنبال ضربه زدن به کل صنایع کشور است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28628صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 21 اسفند 1395 - 10:50
از عکس برای درک بهتر موضوع استفاده کنید
بدون شک نخستین برخورد با مشتری از مهم ترین لحظاتی است که می توان تأثیر و حس خوبی را در وی ایجاد کرد. از این رو ارائه کاتالوگ ها و عکس های حرفه ای از همان ابتدا این ذهنیت را در آنها ایجاد خواهد کرد که شما در کار خود حرفه ای هستید. درواقع بسیاری از مردم از طریق تصاویر بهتر یاد می گیرند. 90درصد اطلاعاتی که به وسیله مغز پردازش می شوند بصری هستند، به علاوه انسان ها تصاویر را 60هزار بار سریع تر از متن پردازش می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بدون شک نخستین برخورد با مشتری از مهم ترین لحظاتی است که می توان تأثیر و حس خوبی را در وی ایجاد کرد. از این رو ارائه کاتالوگ ها و عکس های حرفه ای از همان ابتدا این ذهنیت را در آنها ایجاد خواهد کرد که شما در کار خود حرفه ای هستید. درواقع بسیاری از مردم از طریق تصاویر بهتر یاد می گیرند. 90درصد اطلاعاتی که به وسیله مغز پردازش می شوند بصری هستند، به علاوه انسان ها تصاویر را 60هزار بار سریع تر از متن پردازش می کنند.

بنابراین به طور کلی تصاویر بسیار راحت تر از متون پردازش شده و به خاطر سپرده می شوند. این ویژگی ها منجر به این امر می شود که با احتمال بیشتری افراد با تصاویر ارتباط برقرار کرده و آن را به اشتراک بگذارند. زمانی که اطلاعاتی را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید،  بهتر است تا حد امکان آن را تبدیل به تصاویر کنید. شرکت های زیادی امروز برای ارائه اطلاعات از اینفوگرافیک استفاده می کنند.

اینفوگرافیک ها، آمارها و اطلاعات را با تصاویر جذاب ترکیب می کنند. سازمان هایی که از اینفوگرافیک ها در برنامه بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند گزارش داده اند که ترافیک وب سایت آنها بیشتر از 12درصد رشد داشته است. بسیاری از شرکت های تبلیغاتی امروزه در خدمات بازاریابی دیجیتال خود به سازمان ها، تولید اینفوگرافیک ها را در دستور کار قرار می دهند.

استفاده از عکس برای جذب مخاطب از قدمتی طولانی برخوردار است و اتفاقی جدید نیست. با این حال انتخاب اینکه چه عکسی را برای چه موضوعی باید به کار برد،  اخیراً مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. درواقع انتخاب عکس درست است که منجر به تأثیر بیشتر مطلب شما خواهد شد. به همین خاطر این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ایده

این یک اصل است که یکی از مهم ترین پارامتر های افراد برای خرید، مجذوب شدن است. این امر نیز به واسطه دیدن رخ خواهد داد. برای مثال هنگامی که لباسی را بر تن یک مانکن می بینید، احتمال این امر که بخواهید آن را خریداری کنید بسیار بیشتر از مواقعی است که تنها در رابطه با آن شنیده باشید. به همین خاطر اکثر برند ها مدل ها و عکاسان حرفه ای برای خود به استخدام درمی آورند.

این ایده از یک شرکت تولید کننده مکمل های بدنسازی گرفته شده است و در بسته بندی این مکمل ها شرکت از عکس های مرتبت با بدنسازی استفاده می کند. با این تفاوت که برعکس سایر شرکت ها، کیفیت این عکس ها به قدری بالاست که چشمان هر فردی را به خود مجذوب خواهد کرد. با این اقدام می توانید حتی افرادی را که به این ورزش علاقه چندانی ندارند نیز به سمت خود جذب کنید.

هر شرکتی لازم است در عکس های خود نیز به نوعی شخصی سازی انجام دهد. برای مثال محصولات معرفی شده همواره در یک فضا عکس برداری شوند. این امر باعث خواهد شد ضمن حفظ انسجام، تأثیر بهتری روی مخاطب بگذارید، به نحوی که مخاطب به محض دیدن عکس بداند متعلق به شرکت شماست.
 آمارهایی در رابطه با تأثیر به کار بردن عکس در کسب و کار

- مقالاتی که شامل عکس هستند تا ۹۴درصد بیشتر باز می شوند.

- قرار دادن عکس و ویدئو داخل بسته های خبری، آمار بازدیدشان را تا بیش از ۴۵درصد افزایش می دهد.

-۶۰درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند با کسب وکارهایی وارد معامله شوند که داخل نتایج جست وجو، تصویری از کمپانی شان وجود داشته باشد.

-۶۷درصد از مشتریان فروشگاه های اینترنتی معتقدند کیفیت تصویر محصول، نقش بسزایی در انتخاب و خرید کالا دارد. طی تحقیقاتی که در این رابطه صورت گرفته است مشخص شد جمع کثیری از مشتریان معتقدند کیفیت تصویر محصول  (۶۳ درصد) از اطلاعات تکمیلی محصول،  (۵۴ درصد) از توضیحات طولانی محصول  (۵۳ درصد) و از نظرسنجی ها و نمره های سایر کاربران مهم تر است.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

- درصورتی که بتوانیم یک قطعه عکس چشم نواز، مرتبط و مناسب محتوا در کنار متن مان قرار بدهیم، تعداد بسیار بیشتری بازدیدکننده و مشتری بالقوه جذب محتوایمان می شوند.

- در صورت امکان برای خود یک شیوه عکاسی ایجاد کنید. این کار باعث تمایز شما نسبت به سایر رقبا و برجسته ساختن شرکت خواهد شد.

- در امر تبلیغات لازم است زنان را مخاطب اصلی در نظر بگیرید. علت این امر نیز به این خاطر است که بیشتر خرید ها سلیقه و نظر بانوان انجام می گیرند،  به همین خاطر جلب نظر آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید


  طراحی آگهی مطبوعاتی؛ ۸ قانون طلایی


  بهترین جایگزین‌ها برای واتس‌اپ در سال ۲۰۲۱


  درگذشت شیده لالمی، دبیر اجتماعی روزنامه همشهری


  مدیریت ضعیف تنوع قومی در محتواسازی تلویزیون


  ماجرای جنجالی آینده واتس‌آپ با گوگل بعد از فیس‌بوک


  نگرانی شدید کارمندان توئیتر از واکنش هواداران ترامپ


  مجمع عمومی انجمن روابط عمومی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد