درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:00   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28620صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 20 اسفند 1395 - 15:18
سالنامه ۱۳۹۶ روابط عمومی ایران منتشر شد
سالنامه روابط عمومی ایران به عنوان مرجعی متقن و مستندی در دسترس، با ارائه رویدادها و اطلاعات تخصصی روابط عمومی، ادای احترامی به اصحاب روابط عمومی است. این سالنامه تخصصی به کوشش مهدی باقریان و به همت موسسه کارگزار روابط عمومی و در شکل و شمایلی متفاوت تهیه و منتشر شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سالنامه روابط عمومی ایران به عنوان مرجعی متقن و مستندی در دسترس، با ارائه رویدادها و اطلاعات تخصصی روابط عمومی، ادای احترامی به اصحاب روابط عمومی است.


این سالنامه تخصصی به کوشش مهدی باقریان و به همت موسسه کارگزار روابط عمومی و در شکل و شمایلی متفاوت تهیه و منتشر شده است.


سالنامه روابط عمومی ایران، آثار و رویدادهای روابط عمومی را به تصویر کشیده است. تاریخ اجمالی روابط عمومی. زادروز بزرگان، سالروز درگذشتگان، کتاب نگاری و فهرست کتاب‌های منتشر شده را می توان به عنوان بخش های متنوع و کاربردی این سالنامه نام برد.

مشخصات سالنامه
در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و موردنیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.

محتوای سالنامه تخصصی روابط عمومی1396
«چراغ راه» سالنامه در برگیرنده سخنان ائمه، بزرگان، اساتید و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی است که منتقل کننده اندیشه ها و پیام هایی کوتاه اما گیرا در حوزه وسیع روابط عمومی می باشد. در بخش «روزنگار» به صورت تیتروار به وقایعی که در سال های گذشته در حیطه روابط عمومی ها از جمله نشست ها، قوانین، تولد بزرگان و ... اشاره می کند.

اگر به دنبال متن آیین نامه ها، بخشنامه ها، آشنایی با کتاب های روابط عمومی در سال های دور، بررسی همایش ها و جشنواره ها و به طور کل اطلاعاتی از رویدادهای مهم روابط عمومی هستیم باید «در تاریخ» جستجو کنیم.

در بخش پایانی سالنامه به معرفی تازه ترین کتاب های روابط عمومی که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی به چاپ رسیده است.

به طور کل می توان گفت: سالنامه دارای مطالب و بحث های آموزشی، پژوهشی در قالب اطلاع رسانی جهت رساندن پیام های روابط عمومی ایران و جهان است.

برخی محتوای دیگر سالنامه بشرح زیر است:
- روزنگار روابط عمومی ایران
- روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
- آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
- چکیده ای از مهم ترین اندیشه های روابط عمومی
- ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"
- معرفی تازه های نشر در سال 1396
- مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
- ارائه مطالب پژوهشی در قالب اطلاع رسانی

سالنامه تخصصی روابط عمومی با مطالب آموزشی و کاربردی که دارد، می تواند سالیان سال به عنوان کتابی مرجع در حیطه دانش روابط عمومی از آن بهره جست.

نشانی پخش
تلفن: 88617576-88617577
نمابر: 88602308
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز