درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:17   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28610صفحه نخست » چهارشنبه، 18 اسفند 1395 - 15:24
ترامپ به رسانه‌ها بدبین است اما به آنها تکیه کرده
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنگوی دولت سابق آمریکا می‌گوید، رئیس‌جمهور فعلی این کشور ضمن استفاده بدبینانه از رسانه‌ها، برای بهبود تصویر و جذبه خود در افکار عمومی به آنها تکیه کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنگوی دولت سابق آمریکا می‌گوید، رئیس‌جمهور فعلی این کشور ضمن استفاده بدبینانه از رسانه‌ها، برای بهبود تصویر و جذبه خود در افکار عمومی به آنها تکیه کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جاش ارنست، سخنگوی دولت باراک اوباما طی سخنرانی خود در دانشگاه هاروارد در این باره توضیح داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فعلی روابط پیچیده‌ای با رسانه‌ها دارد.

به اعتقاد ارنست ترامپ هیچ بلند پروازی برای ایجاد تغییر در آزادی‌های مدنی ندارد اما "زمانی که خبرنگاران برداشت او از وقایع را بازنشر نمی‌کنند عنان از کف می‌دهند."

وی در این باره تشریح کرد: او نمی‌خواهد که رسانه‌ها دست از سرش بردارند. ترامپ فقط می‌خواهد با او درست رفتار شود اما حقیقت این است که این کار رسانه‌ها نیست.

سخنگوی دولت سابق آمریکا در ادامه بر تفاوت فاحش میان ترامپ و اوباما اشاره و در این باره عنوان کرد: اوباما از مرتب کردن حقایق و شواهد برای ساخت یک بحث لذت می‌برد و به این مساله به عنوان یک فرصت نگاه می‌کرد. در حالی که در نقطه مقابل او ترامپ زمانی که تحت فشار قرار می‌گیرد به صورت ذاتی موقعیتی ایجاد می‌کند تا از یک موضوع تمرکززدایی کند.

ارنست اقدام ترامپ در متهم کردن اوباما در مساله شنود تماس‌های تلفنی‌اش در دوران کمپین انتخاباتی را از جمله این اقدام رئیس‌جمهور جدید آمریکا دانست و در ادامه اظهار کرد: هیچ رئیس‌جمهوری اجازه ندارد که به صورت یک جانبه تماس‌های فردی را شنود کند.

وی در عین حال تاکید کرد که انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور یادآور این مساله است که انتخابات هنوز معنی می‌دهد و تاثیرگذار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد