درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28574صفحه نخست » سه شنبه، 17 اسفند 1395 - 11:14
بلندگویی که شبکه اجتماعی می‌شود
شرکت آمازون قصد دارد تا قبل از پایان سال ۲۰۱۷ میلادی مدل جدیدی از بلندگوی هوشمند خود موسوم به اکو را عرضه کند که با استفاده از آن می‌توان با افراد دیگر در ارتباط بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت آمازون قصد دارد تا قبل از پایان سال ۲۰۱۷ میلادی مدل جدیدی از بلندگوی هوشمند خود موسوم به اکو را عرضه کند که با استفاده از آن می‌توان با افراد دیگر در ارتباط بود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کوارتز، کاربران اکو می‌توانند با صحبت کردن با این بلندگو از آن بخواهند که آنها را به فرد دیگری که از اکو استفاده می‌کند، مرتبط کنند تا این دو نفر با هم صحبت کنند. در واقع اکو قصد دارد برخی کارکردهای شبکه‌های اجتماعی را هم برای علاقه‌مندان به وجود آورد.

 

آمازون به این منظور پلت‌فرمی موسوم به «الکسا» را طراحی کرده که به تدریج مورد استقبال دیگر شرکت‌های فناوری نیز قرار گرفته است. این شرکت اولین بار از الکسا در بلندگوی بی‌سیم اکو استفاده کرد و این محصول را به قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار کرد. از جمله قابلیت‌های اکو می‌توان به جست‌وجو در اینترنت، پخش اخبار و اعلام وضعیت آب و هوا، انجام برخی خریدهای آنلاین با دریافت فرامین صوتی و ... اشاره کرد. با استفاده از فناوری الکسا می‌توان طیف گسترده‌ای از وسایل برقی و لوازم خانگی را با فرامین صوتی کنترل و مدیریت کرد و آمازون در تلاش است با مذاکره با دیگر شرکت‌ها بر تعداد این نوع وسایل بیفزاید. اگر چه سخت‌افزار بلندگوی اکو طی سال‌های اخیر تغییری نکرده، اما مدل جدیدی از این بلندگو موسوم به اکودات در مارس سال قبل عرضه شد که قیمت کمتری داشت. گفته می‌شود در آینده می‌توان از این بلندگوهای هوشمند برای برقراری تماس‌های تلفنی هم استفاده کرد و برخی منابع خبری می‌گویند ممکن است در مدل‌های جدیدتر نمایشگری هم به اکو اضافه شود که تماس‌های ویدئویی را ممکن می‌کند. البته آمازون هنوز در مورد این اخبار اظهارنظری نداشته است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4002

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد