درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28563صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 15 فروردین 1396 - 10:29
فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال‌های 95-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.
  

اشاره
در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال‌های 95-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.

اهداف
- آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
- توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشارات
- انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات
 

- تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
- دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها


بخش رقابتی
1) انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومی‌هایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخش‌های مختلف انتشارات به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء می‌گردد.


2) انتخاب نشریه داخلی برتر
در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحه‌آرایی مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.
توجه: روابط عمومی ها بایستی آثارشان را در هفت بخش اعلام شده، به طور جداگانه و تفکیکی تعیین نموده و برای ارزیابی ارسال نمایند. تاکید می شود هیچ نشریه ای خارج از قالب مذکور و به طور کلی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.


3) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی
در این بخش آثار منتشره در شاخه‌های زیر، ارزیابی می‌شوند:
3-1-کتاب

3-2- بروشور
3-3- پوستر
3-4- عکس
3-5- ویژه‌نامه
3-6- فیلم و تیزر

3-7- اینفوگرافیک

۴) انتخاب برترین انتشارات الکترونیکی
در این بخش آثار روابط عمومی‌ها در پنج شاخه زیر مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استان‌ها برگزیده می‌شود:
4-1- وب‌سایت
4-2- مولتی مدیا
4-3- برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها)
4-4- رسانه های اجتماعی

 

5) انتخاب برترین تبلیغ مکتوب
5-1- تبلیغات در نشریات
5-2- رپرتاژآگهی


6) انتخاب بهترین تحلیل محتوا
تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی


7)انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار و مستندات خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آن‌ها فعالان این حوزه انتخاب شوند.


8) انتخاب بهترین نحوه ارائه آثار
در این بخش شرکت کنندگانی که بهترین دسته بندی و ارائه آثار را به دبیرخانه جشنواره داشته انتخاب ومورد تقدیر قرار می گیرند.

اطلاعات تماس
تلفن: 88617576-88617577

پایگاه اینترنتی: www.iaprs.ir
 


 


 


 


 


 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد