درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:10   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28510صفحه نخست » پنجشنبه، 12 اسفند 1395 - 16:03
توییتر با الگوریتم‌های هوشمند به مصاف کاربران هنجارشکن می‌رود
توییتر اعلام کرد که با بهره‌گیری از الگوریتم‌ها فرآیند تشخیص کاربرانی را که نفرت‌پراکنی می‌کنند، تسریع خواهد کرد. این کمپانی کاربرانی که رفتار هنجارشکن را گزارش می‌کنند را هم در جریان تصمیمات خود قرار خواهد داد.
  

توییتر اعلام کرد که با بهره‌گیری از الگوریتم‌ها فرآیند تشخیص کاربرانی را که نفرت‌پراکنی می‌کنند، تسریع خواهد کرد. این کمپانی کاربرانی که رفتار هنجارشکن را گزارش می‌کنند را هم در جریان تصمیمات خود قرار خواهد داد.

کمپانی توئیتر روز چهارشنبه (۱۱ اسفند، ۱ مارس) اعلام کرد از این پس برای تشخیص کاربرانی که رفتارهای آزاردهنده و هنجارشکن و نفرت‌پراکن از خود نشان می‌دهند دیگر فقط به گزارش‌های دیگر کاربران بسنده نخواهد کرد و با الگوریتم‌هایی هوشمند آنها را کشف و تنبیه خواهد کرد.


پیش از این در توییتر رسم بر این بود که کاربران می‌توانستند رفتارهای هنجارشکن و نفرت‌پراکنی را گزارش کنند و مسئولان این کمپانی پس از بررسی گزارش‌ها تصمیم می‌گرفتند که آیا از قوانین این سرویس مایکروبلاگینگ تخطی شده یا نه؛ فرآیندی طولانی که معمولا بدون ارائه پاسخ روشن به کاربران درباره پی‌آمد گزارش‌ها خاتمه می‌یافت.


توییتر اعلام کرده که کارکردهای حساب‌های کاربری کسانی که با تکنولوژی جدیدش به عنوان کاربرهای هنجارشکن و نفرت‌پراکن شناسایی می‌شوند را برای مدت‌زمانی نامشخص محدود خواهد کرد. یکی از این محدودیت‌ها این است که توییت‌های این افراد را فقط فالوئرهای آنها می‌توانند ببینند و محتوایی که منتشر می‌کنند برای دیگران قابل رویت نخواهد بود.

 

در حال حاضر اگر کسی به عنوان کاربر هنجارشکن ثبت شود، حساب کاربری‌اش حذف یا برای مدتی معلق خواهد شد. اد هو، از مدیران ارشد توییتر، در پستی در وبلاگ توییتر گفت: «هدف ما این است که صرفا به اکانت‌هایی واکنش نشان دهیم که بر اساس یافته‌های الگوریتم‌هایمان درباره هنجارشکن بودن آنها اطمینان حاصل کرده‌ایم.»

اد هو همچنین گفت: «از آنجایی که این ابزارها (الگوریتم‌ها) تازه‌واردند، برای مدتی مرتکب برخی خطاها خواهند شد، اما ما فعالانه روی آنها کار خواهیم کرد تا کیفیت کار ارتقا یابد.»
توییتر در کنار راه‌اندازی این ابزارها برای مقابله با هنجارشکنی و نفرت‌پراکنی، قصد دارد گزینه‌های جدیدی را هم برای فیلتر کردن نوتیفیکیشن‌ها ارائه کند تا کاربران بتوانند به سادگی محتوایی که به نظرشان نامطلوب می‌رسد را از دیدرس خود دور کنند؛ مثلا اگر کسی می‌خواهد توییت‌های کسانی که عکس پروفایل ندارند را نبیند، با یک کلیک می‌تواند خود را برای همیشه از محتوای تولیدی آنها دور کند.


گذشته از این‌ها، توییتر قرار است کاربران را در جریان پی‌آمد‌های گزارش‌هایی که می‌دهند قرار دهد. از این پس اگر شما کاربری را به عنوان کاربر هنجارشکن گزارش کنید، توییتر در تماس مستقیم با شما اعلام خواهد کرد که چه تصمیمی درباره این کاربر اتخاذ شده است.


توییتر، فیس‌بوک و دیگر غول‌های دنیای آنلاین در سال‌های اخیر بارها به خاطر بی‌عملی در برابر نفرت‌پراکنی و هنجارشکنی هدف انتقادات گسترده کاربران بوده‌اند. شیوه نظارت و کنترل این کمپانی‌ها بر محتوایی که کاربران در آن به اشتراک می‌گذارند سوالات بسیاری برانگیخته است. استدلال این کمپانی‌ها این بوده که می‌خواهند از سانسور محتوا تا جایی که ممکن است خودداری کنند، اما عمیق‌تر شدن این چالش‌ها حالا آنها را بر آن داشته تا با توانمندی‌های مهندسی خود به مقابله با آفت‌های جاری در شبکه‌های اجتماعی برخیزند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد