درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 4 اسفند 1398 - 08:04   

تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت

  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا

  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا

  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علیه هوش
  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 بزودی منتشر می شود
  ویروس کرونا و لغو تور تبلیغاتی آخرین فیلم جیمز باند در چین
  توصیه های امنیتی را جدی بگیرید، خطر در کمین است
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران
  مدیریت رسانه در روابط عمومی؛ تلفیق تکنیک و تاکتیک
  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا
  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا
  3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28493صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 11 اسفند 1395 - 11:58
یوتیوب رکورد مدت زمان مشاهده ویدئو را شکست
یوتیوب به تازگی رکوردی تاریخی را به ثبت رسانده و مدت زمان مشاهده ویدئو از سوی کاربران آن در سطح جهان به‌طور روزانه از یک میلیارد ساعت گذشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یوتیوب به تازگی رکوردی تاریخی را به ثبت رسانده و مدت زمان مشاهده ویدئو از سوی کاربران آن در سطح جهان به‌طور روزانه از یک میلیارد ساعت گذشته است. سایت به اشتراک‌گذاری ویدئوی یوتیوب با ارتقای الگوریتم‌های خود رکوردی تاریخی به ثبت رسانده و با توجه به ارتقای شدید تعداد افرادی که با استفاده از گوشی و تبلت به این سایت متصل می‌شوند توانسته تعداد بازدیدکنندگان خود را افزایش دهد. بررسی آماری نشان می‌دهد بیش از 60 درصد از کاربران سایت یوتیوب با استفاده از گوشی و تبلت به این سایت متصل شده و ویدئوهای آن را تماشا می‌کنند. در سال 2012 یوتیوب روش بررسی میزان بازدید از ویدئوهای خود را تغییر داد و به جای بررسی تعداد کلیک‌های انجام شده روی هر ویدئو، مدت زمان مشاهده هر ویدئو را مورد توجه قرار داد. به گفته مدیران یوتیوب از آن زمان مدت مشاهده ویدئوها 10برابر شده و البته به نظر می‌رسد برآورد این زمان راه بهتری برای درک این مساله است که آیا بازدیدکنندگان از مشاهده ویدئوها واقعا لذت برده‌اند یا خیر. پیش از این فیس‌بوک اعلام کرده بود میزان بازدید روزانه از ویدئوهای این شبکه اجتماعی 100 میلیون ساعت در روز است، در عین حال نتفلیکس رقم مذکور را برای سال 2015 برابر با 116 میلیون ساعت در روز اعلام کرده بود. آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی نیلسن نشان می‌دهد آمریکایی‌ها هر روز حدود 25/ 1 میلیارد ساعت ویدئوی زنده و ضبط شده را به شیوه‌های مختلف مشاهده می‌کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3997

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 بزودی منتشر می شود


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"